HTML

offolós

szabad a tánc, szabad az off ______________________ ▄█▒▓▲▼▒▼▲▓▒▓█▄▄█▒▓▲▼ ▒▼▲▓▒▓█▄██

Friss topikok

  • szorokin: Szépen lassan mindenünk leépül. Nemsokára elmúlik a nyár. Minket egytől-egyig felzabál az élet. Ez... (2015.06.28. 20:49) napba nézek és fázik a szemem
  • Gazz: A szerzőnek: www.youtube.com/watch?v=b_K9-lRedvE (2014.02.27. 10:06) whistling in the dark
  • Gerilgfx: pimpalininak címeztem ,,hova?'' az életébe ^^ (2012.05.25. 15:57) Miért marad sok nő szingli?
  • szorokin: It began when they come took me from my home And put me in Dead Row, Of which I am nearly wholly i... (2012.03.13. 14:42) and i not afraid to die

Címkék

2010 (3) 2011 (3) abszurd (7) adatbiztonság (3) afrika (1) animáció (17) attitűd hozzáállás (2) bácsi (1) balázs só (1) bank és pénzvilág (2) bármi (4) best of (6) blake (3) bmw isetta (1) bolondság (1) cenzúra (3) chuck norris (1) cica (1) cigány (1) cigányhimnusz (1) cinizmus (1) csak (1) csillagok (1) d&b dnb (1) dal (85) dalszöveg (48) demagógia (1) divat (1) doku dokumentumfilm (4) donnaság (2) doomsday machine (1) égbolt (1) egészségügy (2) éhbér (1) élet (32) életkedv (3) életút (1) életút sors (16) élet értelme (2) előzetes (2) élő live (5) erotika (3) év zenéje (2) feldolgozat (2) fény (1) fénykép (7) férfi vs nő (4) fesztivál (1) film (18) filmesoffos (3) filmzene (1) foci vb 2010 (1) gitár (7) globalizáció (1) háború (6) halál (23) halál pusztulás (1) hangos könyv (2) harc (4) harvey polly jean pj (9) hatalom (1) hatalom leghatalmasabbak (1) hidegháború (1) himnusz (1) hippi hippie (4) horror (1) humor (10) idiot kretén (22) igazság (8) információs szabadság hozzáférés megosztás (3) interjú (vagy csak egy részlete) (2) internet világháló (5) ipari katasztrófa (2) károsulat kertészet (11) kávéskanna (1) képregény comics (1) kép képek (8) kizsákmányolás (2) komolyzene (1) koncert (2) környezet természet (3) krasznahorkai (1) kritika (1) küzdelem (3) lábas (4) lehetőségek (3) lélek (2) lényeg (1) létezés (2) liberalizmus (1) macska (1) magyarország (15) magyar lélek (1) mese (2) minimál (3) monty python (1) moszkva tér (1) német (1) neoliberalizmus neokonzervativizmus (1) nép népies fűszerezésű (3) nick cave (1) nirvana (5) nőideál (1) nyomor (1) off offos (11) öngyilkosság (1) orbanisztán (1) örök élet (3) orosz lélek (1) örvénylő (1) otthon lenni a világban (1) pályák orbitok (1) piaf (1) pimpalini (3) politika (7) portishead (6) privacy magánszféra védelme (3) profit (2) programozó (1) psy aka psychedelica (2) quimby (6) régi zene (7) rezsó (4) sanzon (1) sátántangó (1) social enginiering (1) sorozat (1) sorozatgyilkos (1) sors (4) sport (2) stop motion (1) szabadság (3) szaremberek (1) széll kálmán (1) személyre szabás (1) szépség (1) szép nők (3) szerelem (4) szerzői jog (1) szex (2) szittya ősmagyar (1) szorokinság (32) szűrés (2) tarr béla (2) tények adatok (8) time-lapse (1) többkomment (1) török (1) tragédia (1) tv tévé (5) vége the end (2) vélemény (5) vers (14) vhk grandpierre vágtázó (2) videó (61) világ (30) világvége (5) visszaélés lehetősége vagy visszaélés (5) vörösiszap (1) vuvuzela (10) vuvu zulu (1) wc (1) western (2) wikileaks (3) wtc (1) zaj (5) zene (69) zenekar (1) zenésoffos (3) Címkefelhő

Nekem ez a diáklány vagy, Necc - mégha nem is hasolnlítasz erre a diáklányra

2010.12.31. 20:30 Donna (Cara)mba

A film címe: A diáklány (hevenyész fordítás, bocs).

A téma, amit kihúzott Marceau és beszél róla: a szerelem, a francia irodalomban.

Tudom, nem a francia a területed.

De ha egy ilyen témát húznál, vagy színtiszta Kelet-európai beütésseddel, mondjuk saját törtélmünk egy szép heytállását, vagy mondjuk Szécsi Máriát, a lőcsei Fehér Asszonyt, vagy a régi Szarajevó Júliáját: még ennél is szenvedélyeseben szólnál.

Csak éppen Neked nem kellene semmilyen szerzőnek, rendezőnek szádba adni a szavakat, kezedbe adni a morzdulatkoreográfiát.

Mert ismered - mind, mind. Benned vannak. Hibátlanul: hibáidként és erényeidként.

Mivel ilyenné formált 25 esztendő.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offos.blog.hu/api/trackback/id/tr712551238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donna (Cara)mba 2010.12.31. 20:43:37

És a zöld szemeid? Honnan? Mintha volna valami ó-török rokonságod???:))))
Álítólag.

A török nők szeme hihetetlenül smaragdos zöld:)

De a rokonságodat letagadhatod - ha csórónak és snassznak tartod;)

Lelked rajta;-)

Donna (Cara)mba 2011.01.01. 19:00:04

Szorokin! Ha zavar a filmbejátszás Neccre való asszociációm miatt, TÖRÖLD, KÉRLEK, vagy írd meg, hogy töröljem.

Csúf dolog, hogy itt az éterben valamiképpen megint egymás mellé tettelek Benneteket, mint akiket valamiért nagyon szeretek.
Ti egymástól távol álltok, az én lelkemben meg közel. Mit tegyek, mondd?

Írtam ide Neccnek is, nem hiszem,
hogy látta...
De valahonnan tudott róla.

Érdekes: élek. Lelassulva, nem tudok járni, csak bukdácsolni. Mókás lenne, ha mókás lenne.
Egy ilyen passzust kb. félóráig írok, annyi idő kell, míg meglelem a betüket:)...
A többit meglátjuk. Néha nagyon szennyes, mocskos és makacs az élet.

Levelet írt Nekem Necc, pedig már egy ideje nem levelezünk, mert kevés szóból és értjük egymást a blogon...

Ez volt a link, ami Neked és Neccnek szólt. A kommentbe pontosan és explicite megnevezlek Benneteket. Lelki oka volt, gyaníthatod...
Méghozzá nagyon fontos lelki oka.

offos.blog.hu/2010/12/22/a_varazshegy_tudom_kotelezo_olvasmany_volt_de_en_nagyon_kedvelem#comments

Ha lesz még élet (miért ne lenne?) - ez is egy magyarázat lesz - értelmező széljegyzet nyomorult személyemről.

Kicsit rövid az oldalsávod, talán ezért nem találsz meg információkat, amelyek Neked szólnak.

De lehet, mint oly sokszor, most is tévedek, és elég hosszú az az oldalsáv.
Le lehet fedni, amit bárki - jóhiszeműen - nem akar láttatni.

Donna vállán most az ördög is hörögve röhög ennyi összeáálló konstelláció láttán >8-D, ez olyan muris:O. Itt ül a vállamon:) Már vénséges vén, sokat látott és érti a mesterségét, ezt el kell ismerni:)
De még virgonc, nagyon is. Elvégre hosszú az örökélet:)
Ja, és önfeledten mókázik. Ez a munkája és mellesleg kedvenc szórakozáa is:)
Hivatás és hobbi egybeesik;D
Szereti az elfedő manővereket is. Imerős?????? ;D

De bízzunk benne, ez a komment is elsüllyed a szépen pillegő, csillogó babarózsaszínbe-játszó, a szeressük egymást gyerekek habkönnyű és hasonló stílű-súlyú vallomások között;)"

A Trinktrinkbrüderleintrinklassdochdiesorgenzuhaus és ehhez hasonlatos művek "társaságában" jó helye lesz ;)
Olyan a hagulattyuk;/

Ez most egy másik Donna, aki még némileg hasonlít a régire. Némileg és nemileg;)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.01.01. 21:33:04

hmmmm

ez máá tuti nem süllyed el.

+
buék itt is neked !

guma 2011.01.01. 21:50:58

@Donna (Cara)mba: tőlem!
ennyit tudtam tenni! :)))

nem tudtam mit csináljak - értesítettem :)
puszi!

Donna (Cara)mba 2011.01.01. 23:09:20

@guma: Semmi gond, normál aggodalom vezetett.
Ha egyzer lesz annyi erőm, hogy leírjam, miért Neccnek és Szorokinnak írtam - megírom.

Azt tetted, amit egy embertársa sorsa iránt tesz kritikus pillanatokban minden tisztességes és lelkiismeretes ember. Én sem maradtam volna tétlen, ha történetesen én vagyok te. Ezt bizton állítom, úgyhogy ne mentegetőzz, mert helytelen a mentegetőzésed:)

Te az voltál, aki vagy, ismerlek ennyire, és nem lehetsz már soha más: nem tudsz otthagyni senkit.

Necc és Szorokin más. Neccnek meg merem írni, Szorokinnak nem tudom...

De megpróbálom összeszedni a bátorságom.

Most még nincs meg annyi, amennyi éppen elég volna.

Necc olyan nekem, mint a megszületett, de 24 földi óra után itthagyott lányom.
Minden lányban kerestem a lányom. Minden álomban ilyennek képzeltem (én őt láttam fotón, és mivel a fiamnak hihetetlenül szép, nagy, zöldes-szürke (nem pont zőld, de hihetetlenűl szép hosszú szempillájú, kissé mandulavágású szeme van, a haja színe mintha a Neccéből nyesték volna ki,) ezért fantáziálhatok. A semmiről, ami nem fáj senkinek, de nekem örömet szerez. Tudom, persze, a képzelet csalóka, ezért nem is fogunk soha az életben találkozni. Ő felvállta a számára meglehet terhes érzelmi többletet. És soha ezt el nem utasította...Elfogadta ezt a képtelen helyzetet.
Mert ő tudja, a szív képtelen és erőtlen, hatalom nélküli önmagával szemben, csak egy kis lüktető húscafat, de mindenfélével kompenzálja magát.
Szabó Magda írt erről sokat, és patika-pontosan.

Vagyis: sok-sok pusszantás Neked az újévben:)

Donna (Cara)mba 2011.01.01. 23:14:20

@szorokin: Talált - mégsem süllyedt;)

Ilyen ha az ember lánya mázlista, és nem patikus.

Nekem a páratlan évek jönnek be.

Neked?:)

guma 2011.01.02. 06:41:06

@Donna (Cara)mba: vigyázz magadra és azért köszönj be a másik kocsmába is!!! :)))

megérdemli a csapat...
és pihenj most sokat! :)

Donna (Cara)mba 2011.01.02. 12:37:04

@guma: Kösz, hogy figyelmeztetsz!
Úgy emlékeztem, hogy beköszöntem, de most nem árt a figyelmeztetés.

Van aki nem értheti ezt a néha jelentkező memóriakiesésemet, ami még nem szűnik.

Ez is kellemetlen, de a valóság még kegyetlenebb, bár eddig "viszonylag" (jó morbid vicc - viszonylag:D, egy hegyomlás után, amire éppen jő a lavina) "könnyen" megúsztam eddig, mi ez nekem? nemde...mert nem volt eddiug még, jan. 2-ig létszükséglet a császkálás, intézkedés, meló, ami tényleg komoly figyelmet igényel, nehogy mondjuk a másik partnercégnek küldjem el a pénzt, mert akkor jó kapcsolat ide-meg oda, akkor már fel is húzhatom magam a kútágasra.

De mi lesz velem holnap?????????????????????
Meg holnapután.

Most a napokban kellett utalnom, Kínába, és azt hittem megbolondulok, annyiszor néztem át és mindig volt benne hiba.

Ez ami eddig volt, az babazsúrnak is horror, ahhoz képest, ami jön.

No, átlépek:)
Ez a búvóhelyem volt, mint beteg állatnak.

Ismered milyen a beteg állat? Aki már majdnem mindennel felszámolt?

Néha még az imádott gazdájától is elmegy, elbújik.

Vagyunk néhányan, akiknek ilyen állati az ösztönünk.
És MOST zavar a zsivaj, amit még egy hete is imádtam.

Meghúzódtam itt, mint a beteg macska, és fennen jajjal panaszoltam fájdalmam. Ez volt az egyetlen zúg, menedék, ahova bekucorodhattam.
Tulképp Szorokin is kidobhatott volna, mert mire ide egy károgó varjú? Éppen újesztendőre. Amikor pezsgőt iszunk, és dorbézolunk, mert TÉNYLEG 31-én és 1-én annak van ideje.
Nem?

Régen én is ezt tettem. Most ez az az év nem az az év.

És nem akartam megzavarni az ünnepi hangulatot. Hiszen 27-e óta emberfeletti erőfeszítésembe kerül bemennem közzétek.

NEM ÉRZED?

A szégyen miatt. A nyomorúságom miatt.

NEM ÉRTED? TE?

Érted, csak elfelejteted most hirtelen:) Mint Micimackó:)

Horizont 2011.01.02. 14:35:06

@Donna (Cara)mba:
Megértünk. Töltekezz, bújj el ide, és ha bármiben segíteni tudunk szólj bátran. Fel a fejjel, várunk majd vissza amikor úgy érzed jönnöd kell!!!Kivárjuk!
süti beállítások módosítása