HTML

offolós

szabad a tánc, szabad az off ______________________ ▄█▒▓▲▼▒▼▲▓▒▓█▄▄█▒▓▲▼ ▒▼▲▓▒▓█▄██

Friss topikok

  • szorokin: Szépen lassan mindenünk leépül. Nemsokára elmúlik a nyár. Minket egytől-egyig felzabál az élet. Ez... (2015.06.28. 20:49) napba nézek és fázik a szemem
  • Gazz: A szerzőnek: www.youtube.com/watch?v=b_K9-lRedvE (2014.02.27. 10:06) whistling in the dark
  • Gerilgfx: pimpalininak címeztem ,,hova?'' az életébe ^^ (2012.05.25. 15:57) Miért marad sok nő szingli?
  • szorokin: It began when they come took me from my home And put me in Dead Row, Of which I am nearly wholly i... (2012.03.13. 14:42) and i not afraid to die

Címkék

2010 (3) 2011 (3) abszurd (7) adatbiztonság (3) afrika (1) animáció (17) attitűd hozzáállás (2) bácsi (1) balázs só (1) bank és pénzvilág (2) bármi (4) best of (6) blake (3) bmw isetta (1) bolondság (1) cenzúra (3) chuck norris (1) cica (1) cigány (1) cigányhimnusz (1) cinizmus (1) csak (1) csillagok (1) d&b dnb (1) dal (85) dalszöveg (48) demagógia (1) divat (1) doku dokumentumfilm (4) donnaság (2) doomsday machine (1) égbolt (1) egészségügy (2) éhbér (1) élet (32) életkedv (3) életút (1) életút sors (16) élet értelme (2) előzetes (2) élő live (5) erotika (3) év zenéje (2) feldolgozat (2) fény (1) fénykép (7) férfi vs nő (4) fesztivál (1) film (18) filmesoffos (3) filmzene (1) foci vb 2010 (1) gitár (7) globalizáció (1) háború (6) halál (23) halál pusztulás (1) hangos könyv (2) harc (4) harvey polly jean pj (9) hatalom (1) hatalom leghatalmasabbak (1) hidegháború (1) himnusz (1) hippi hippie (4) horror (1) humor (10) idiot kretén (22) igazság (8) információs szabadság hozzáférés megosztás (3) interjú (vagy csak egy részlete) (2) internet világháló (5) ipari katasztrófa (2) károsulat kertészet (11) kávéskanna (1) képregény comics (1) kép képek (8) kizsákmányolás (2) komolyzene (1) koncert (2) környezet természet (3) krasznahorkai (1) kritika (1) küzdelem (3) lábas (4) lehetőségek (3) lélek (2) lényeg (1) létezés (2) liberalizmus (1) macska (1) magyarország (15) magyar lélek (1) mese (2) minimál (3) monty python (1) moszkva tér (1) német (1) neoliberalizmus neokonzervativizmus (1) nép népies fűszerezésű (3) nick cave (1) nirvana (5) nőideál (1) nyomor (1) off offos (11) öngyilkosság (1) orbanisztán (1) örök élet (3) orosz lélek (1) örvénylő (1) otthon lenni a világban (1) pályák orbitok (1) piaf (1) pimpalini (3) politika (7) portishead (6) privacy magánszféra védelme (3) profit (2) programozó (1) psy aka psychedelica (2) quimby (6) régi zene (7) rezsó (4) sanzon (1) sátántangó (1) social enginiering (1) sorozat (1) sorozatgyilkos (1) sors (4) sport (2) stop motion (1) szabadság (3) szaremberek (1) széll kálmán (1) személyre szabás (1) szépség (1) szép nők (3) szerelem (4) szerzői jog (1) szex (2) szittya ősmagyar (1) szorokinság (32) szűrés (2) tarr béla (2) tények adatok (8) time-lapse (1) többkomment (1) török (1) tragédia (1) tv tévé (5) vége the end (2) vélemény (5) vers (14) vhk grandpierre vágtázó (2) videó (61) világ (30) világvége (5) visszaélés lehetősége vagy visszaélés (5) vörösiszap (1) vuvuzela (10) vuvu zulu (1) wc (1) western (2) wikileaks (3) wtc (1) zaj (5) zene (69) zenekar (1) zenésoffos (3) Címkefelhő

buried alive experience

2010.09.22. 19:53 szorokin

 

 

halálos _ koporsós _ metálos

 

 

Blind Myself - The buried alive exercise

 

 

Blind Myself: Buried Alive Experience

 

Lying in my coffin
Placed on the bier
Screws have been turned
Heavily, wearily, wish I could move

Family, friends surround me
Gathered to say good bye
Feel the sadness, feel the sorrow
Heavily, wearily, wish I could move

Wife is sobbing there
Unable to speak
Unable to move
Heavily, wearily, wish I could move

A prayer has now started
Voices fill the chapel
Fragrance of the flowers
Disgusts me and drives me crazy

Friend’s empty faces,
They came in now to grab me
Echoing steps around
It disgusts me and drives me crazy

But I am alive!
Can’t you hear my scream?
Please honey help me!
Don’t you hear me?

Feel my coffin is moving
Taken to my grave
It is the last march
Darkness ahead and sadness behind

I lead the crowd
Walking steps around
Lowered lonely heads
Darkness ahead and sadness behind
(Quo vadis Domine?)

But I am alive!
Can’t you hear my scream?
Please father, help me, help me!
Don’t you hear me?
Are you kidding me?
I’m sensing everything, help me!

Free! Death Brother, I am free!
Thank you, I owe you, Brother Death
Saw the day of my death
And I ’m not afraid of anyone

Quo vadis, Domine?
Quo vadis, Domine?
Quo vadis, Domine?
Quo vadis, Domine?

They put him to the grave
Someone says some great words about him
Most of them are crying
They start to put the flowers to the grave
I smell them all around me
Teardrops’re falling on his coffin
Their shovels are filling in the grave
Everything is dark, so dark
The footsteps are fading as the sobs as well
No noise coming from above anymore
I’m alone, hear the worms getting closer
Eating me alive
Deadly silence... is here and now

But I am alive!
Can’t you hear my scream?
Please mother, help me, help me!
Don’t you hear me?
Are you kidding me?
I’m sensing everything: I am alive!

Free! Death Brother I am free!
Thank you, I owe you, Brother Death.
Saw the day of my death
And I ’m not afraid of anyone

(Quo vadis Domine?)

Anyone
Anywhere
Anymore

 

 

73 komment

Címkék: zene élet dal halál dalszöveg off offos

A bejegyzés trackback címe:

https://offos.blog.hu/api/trackback/id/tr372316136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pimpalini 2010.09.22. 19:59:33

Ekszeszájzbúúúúúúúúúúúúúúúk!!!!!
Hörr! HRRRRR!

(egy sátánista fiú önkívületi állapotban)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.22. 20:14:01

mevvan az oridzsíííí is
;DD

Napló - Ferikét megszállta az ördög egy bicikliért!

www.youtube.com/watch?v=lfH05tD9Qk0

pimpalini 2010.09.22. 20:15:50

@szorokin:

Durva ez a pokol, ha már az ördögnek is így kell bicajt szerezni...:P

Donna (Cara)mba 2010.09.22. 21:03:03

Eccer-kéccer én is komojjan eljáccogattam a gondolattal, mi lenne, ha nem lennék?

Gondoltam magamban: Donna, ha már ilyen kics.szettűl lerongyolódtál idegileg, totál hótt depi - akkor tessék igenis eljáccani a halált.
Mer az úgy nem becsületes magammal se, hogy csak úgy gondolom, bármikor ki tudok lépni egy kapun. Tudnom kell. Pontosan.

Aztán rá kellett jönnöm, hogy nem ismerem a határaimat. Csak úgy hiszem. Hogy bizony ragaszkodok az élethez.

Pedig voltak tényleg "halálos" szakaszok az életemben.

Nem jó nekem a tudás. Nem szeretem. Jobban szeretem az önámítást.

Nem szép dolog ezt így se kimondani, se tudni magamról, se elviselni. Hú, de utáltam is magam a gyávaságomért!

Most éppen kibékültem valamennyire az akaratom korlátaival. Valamennyire...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.22. 21:12:04

@szorokin: @pimpalini:
Debetegek vagytok!!!! :DDDDDDDDD
Naplón én is visongva röhögtem. Egyik héten még világszenzáció a megszállt fijú, 2 hét múlva meg megy a hőbörgés, hogy kollektívában átcseszték a fejüket, mert csak egy bringát akart. Sírtam a magyar médián a bódogságtól.

pimpalini 2010.09.22. 21:24:21

@Donna (Cara)mba:

Hááát...:)
Ilyesmin nem gondolkodtam el, mert... a világ én vagyok, vagyis nélkülem nincs világ...:) Elvégre a világ az, amit megtapasztalok, amiről fogalmaim vannak...:)

Donna (Cara)mba 2010.09.22. 21:24:37

@neccharisnyás útonálló: Jaj de jó, hogy itt vagy! Éppen menni készültem:)
Olyan üres a kocsma, minek üljek itt? Dísznek?;-D

Halálos poszt - halálos ősz, nem tavasz:)

Ez így passzentol. Nem?

arlequin 2010.09.22. 21:26:05

na csövihelósziszevasz mindenkinek aki olyan amilyen!

mi a virityke pógártásak?

pimpalini 2010.09.22. 21:27:53

@neccharisnyás útonálló:

Namost megnézem én azt a megszállt lelket, aki extázisban gyakorlókönyvről beszél, akarom mondani hörög...:)
Tudom, hogy sokan nem érzik jól magukat az iskolában, de ez azért kissé túlzás lenne...:))

Szóval média... 0.0

Még egyszer: az is nyilván elég véletlen, amikor a "tetűszarházifaszkalap, akinek nem mondjuk ki és nem írjuk le a nevét" felesége elmegy fotózkodni, s egész véletlenül vele van a kamera, s ugye lesz mit riportkodni este, mert szegény sarkiszilikon nem akarja megmutatni a dokik művét, csak a fehérneműjét...
Hát persze...:) Ilyenek a véletlenek... mint az orosz rulett kalasnyikovval...

pimpalini 2010.09.22. 21:29:03

@arlequin:

Üdvözlet Magába is!:)
Erre felé az van, ami volt és lesz, meg az is , ami eddig nem...:)

arlequin 2010.09.22. 21:37:59

@pimpalini:
na akkor hogyha ennyire egyet és ugyanazt értjük:

szépséges mindennapszakot nekem is és titeket sem kihagyva. mást meg nem (alig?) bántva.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.22. 21:39:54

@Donna (Cara)mba: Ilyenem volt. Azt mocskosul elszégyelltem magam, hogy elpusztítanék egy ilyen csodát. Pedig nem lenne nagy kunszt.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.22. 21:42:12

@pimpalini: Mostmémá???? Meghót kisiskolás, aki otthon hagyta az exeszájzbúúúkját, hazament érte, de útközben elütötte az ótó, és azóta itt bolyong, mert mostmár azért nem tudja bevinni a suliba, mert nem tudja megfogni az asztrálkezével.

Donna (Cara)mba 2010.09.22. 21:43:57

@pimpalini: Tudod min szörnyedtem el? Hogy a nap felkel még másnap is.

És tudod mit sajnál sztem az ember? A természetet. Akkor jöttem rá, hogy valójában mit jelent fű, virág a kertemben, fa, ami nélkülem fog kirügyezni, illatozni, sohase érzem többé mondjuk az akácillatot, nem látom az orgonavirágzást többet, ez volt az utolsó, ilyesmi...
A macskám nem dorombol soha többet nekem. Nem látom többet az eget.

Ilyesmik jutottak eszembe. Asszem ez már ölég komoly stáció vót az életemben...

És mit adj isten, hova tévedek most blogilag: az utolsó 24 órás blogra, egy Styxx nevű blogoló oldalára.

Halálról olvastam, arról hallottam zenét, a halálról beszéltem, és erre VÉLETELNÜL erre a blogra tévedek, ahol egy olyan írást olvasok, ahol a posztíró apja haláláról ír.

Én is írtam annak idején egy levelet, amit betettem apám mellé, hogy vigye magával. Utolsó napján késő estig bent voltam a kórházban vele, és később jöttem rá, hogy én tudtam, hogy nem fog már élni, de nem tudtam mégse - és másnap reggel korán nekiálltam halat sütni,mert azt nagyon szerette és megígértem neki, hogy viszek, és hogy 8-ra bent leszek. 8 óra előtt telefonált anyám, hogy a kórházból hívták, apám az éjjel meghalt.
Az utolsó hetében egész nap az ágya mellet voltam.
Ezért értettem, amit a posztíró nő írt.
Nem mertem soha megkérdezni, apu, félsz? És sok minden egyebet sem.
De hangosan meséltem neki az unokájáról, aki épp akkor vette sikeresen a doktoranduszi vizsgáit. Apámnak ez fontos volt, mert egyszerű ember létére igen nagyra tartotta a tudományt.

No, itt talán abba kellene hagynom. Nem egy heppi fíling, amiről írok. És mélyen privi, mélyen emberi.

Úgy láccik, mégis erősen befolyásolt a zene és a szövege:(
Túlérzékeny vagyok és túlreagálok dolgokat:(

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.22. 21:44:30

Amúgy üdv mindenkibe jó meleget és habosat, mert a modorom már megint a kurtafarkúval túr az üveghegyen túl.
Rohadt férfiak! Azt hiszik okosak, csak mert nem értik a nők logikáját, és berakják őket a "hülye vagy" fiókba!!!!!!!!

pimpalini 2010.09.22. 21:52:38

@Donna (Cara)mba:

Vannak ilyen pillanatok. Szükséges az ilyesmi, hogy tudjuk értékelni azt, ami van, a holnapot, az életet.

@neccharisnyás útonálló:

Miért rohadtak?:) Az teljesen természetes, hogy nem értjük egymást. Miért is kéne? Mindig így volt, s így is lesz...:)

Donna (Cara)mba 2010.09.22. 21:55:54

@neccharisnyás útonálló: Nem értik a nők eszét. Abszolut. Pedig a női ész nem csak logika. Annál sokkal több. Csak tudod, Necc, ha egy világtalannak magyarázod a színeket...szép mese, de kár, mert soha még csak sejteni sem fog semmit.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.22. 21:57:06

@pimpalini:
Természetes is, míg a tudás hiánya arrogancia, felsőbbrendűség és büszkeség alapja nem lesz. Én legalábbis nem szeretem verni a mellem arra, hogy milyen buta vagyok.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.22. 21:58:22

@Donna (Cara)mba: De szépen lassan belebolondulok!!! Hagyom, mert ugyse értené, miközben belül teljes erőből sikítok.

pimpalini 2010.09.22. 22:00:12

@neccharisnyás útonálló:

A meg nem értés nem butaság. A kőkori ember nem volt buta, csak azért mert nem látta a hanghullámokat. Nem is láthatta őket, mert nincs hozzá megfelelő érzékszerve.:)

@Donna (Cara)mba:

Világtalannak? :D Hm... háát, sokmindent lehet szegény lányoknak magyarázni, akár reggeltől hajnalig, nem fogják érteni, sőt, egy részét nem is akarják megérteni...:)

Láttad a Szexmissziót?:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.22. 22:02:56

@pimpalini: Te és a példáid.... anyám! :DD Hanghullámokat érezni lehet.... a bűröddel! Látni aurát meg beteg embert lehet.

pimpalini 2010.09.22. 22:03:28

@neccharisnyás útonálló:

A baj az, hogy nem jeleket kell küldeni a kedves felé, mert senki sem képes arra, hogy munka, suli, hegymászás, kivégzés, öngyilkos merénylet, stb... után még otthon is teljesen kihegyezze az érzékeit, s rájöjjön arra, hogy a szótlanság mögött célzás van, hogy a szobába fújt WC-illatosító valójában azt jelenti, hogy hallgass meg 30 percen keresztül, továbbá a televízió elé elhelyezett szexésnyújork plakát a televíziózási szokások drasztikus megváltoztatására tett javaslat...:)

pimpalini 2010.09.22. 22:05:03

@neccharisnyás útonálló:

Haha!:) Érezni? Azt érzed, ha énekelek? A bőrödön?:)) Mert rendben, hogy egy Boeinget érzel. De azért közel sem érzel meg minden hallható hangot, mint ahogy pl. a telefonod csengőhangját sem...:P

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.22. 22:08:36

@pimpalini: Frankón. Dehát maga ezt ugyse érti. Hisz maga máshoz okos. :)
Tárgyalt illető meg nem a kedvesem.

Donna (Cara)mba 2010.09.22. 22:09:56

@neccharisnyás útonálló: Eltévedtem, Necc. És tudom, Veled kapcsolatban mi a bűnöm. Még vártam, nem akaródzott szembenézni a ténnyel.

Írjam azt, hogy sajnálom? Neked ilyet nem írhatok. Több vagy annál, hogy ilyen olcsóságokat mondjak neked.

A védőösztön mindig feltámad bennem, ha érzem, hogy valakit "szívlapáttal" dédelgetnek. Most hagytam elhalványulni ezt az ösztönt, miközben tudtam, tennem kell. Valamit. Akármit. De nem hallgatni. Nem csak egy-két mondatra korlátozni beszédemet, amikor máskor dől belőlem a hülyeség.

És hallgattam. Nem beszéltem arról, amiről kellett volna. Miközben világosan éreztem valamit, ami nincs rendjén. És az nem mentség, hogy éppen félholtan értem haza Pestről, hogy másnap hajnalban mentem újból világgá.

Az el nem végzett tennivalónkért nincs mentség.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.22. 22:11:32

@pimpalini:
Sexésnyújork plakátért némi nemi inzultálásra ítéltetsz kiszeltünci és szabópatrícia részvételével. Eszközök: pákó csokifütyije, parkinson-epilepszia mutációban senyvedő északamerikai óriás hangyászsül, teriblek.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

pimpalini 2010.09.22. 22:15:54

@neccharisnyás útonálló:

Hmm... a kínált eszközöket ebben a sorrendben, esetleg egyszerre kell felhasználni, illetve fakultatívan vagy kötelező jelleggel?:)

Donna (Cara)mba 2010.09.22. 22:18:11

@neccharisnyás útonálló: Jó, holnap elmagyarázom.
Annyi azért érthető, hogy nem álltam ki valaki mellett teljesen és egészében? Csak haloványan? Ez az én lelki magánügyem. És szégyellem ezt a gyávaságomat, megalkuvásomat is.

Nekem dolgom lett volna a saját mértékem szerint pofán vágni azt, aki egy nőt pofán vágott. És nem tettem.
Vállalni a kollektív bűnelkövetést. Mert az volt.

Még akkor is, ha aznap nem voltam jelen, csak este, pár percig.

Donna (Cara)mba 2010.09.22. 22:20:17

Sziasztok. Asszem elmondtam itt, amit mondani akartam.

Mára ennyi. Nekem.

pimpalini 2010.09.22. 22:21:47

@neccharisnyás útonálló: @Donna (Cara)mba:

Szóval vannak szép új találmányok, dolgok, melyek miatt nincs szükség körmönfont kreálmányokra, enyhe jelzésekre (balta a párna mellett, kés az ágy alatt, jégvágóval kitámasztott távirányító, leragasztott WC-ülőke, a sportrovat kitépése a műsorújságból).
Ilyen például:
1. A beszéd: az evolúció nem véletlenül "találta fel", s fejlesztette a jelenlegi szintre. Számos népirtást, s rituális válást meg lehetett volna előzni alkalmazásával.:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.22. 22:21:48

@pimpalini: Kötelező. Ha egyszerre óhajtod, akkó szádmárkis vonalon, eszközlünk némi operációt egy bicskáscigánnyal, szigorúan a megfelelő számú nyílás kialakítása végett.

pimpalini 2010.09.22. 22:24:15

@Donna (Cara)mba:

Jó éjt Neked!:)

Nem akarok amúgy beleszólni a társalgásotokba, de ez menekülés, illetve hogy is mondjam olyan "nemszeressük" (figyelem felkeltése, csali bedobása, majd szépen odébbállás, a rébuszokban beszélésről már nem is beszélve, vagyis egye a rosseb azt, akinek írjuk...:D).

pimpalini 2010.09.22. 22:28:35

@neccharisnyás útonálló:

Pedig én valójában szeretem az idézett sorozatot, leghalább olyan magasra teszem, mint mikor sasjózsef az Éj királynőjének áriáját dúdolja a Mikroszkóp színpad mögötti kiskocsmában 7 kóser szilva elfogyasztása után, vagy majdnem olyan magasra, mint amennyire az átlagember kocsorzsolt szavalóképességét...:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.22. 22:32:43

@pimpalini:
Ez Donna és köztem "régre" nyúlik, mi értjük kimit miért hogyan, de lehet a jövőben priviben intézzük inkább, hogy ne zavarjon.

Mellesleg, ittál már, hogy így dől belőled? :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.22. 22:34:11

BTW, JÓ ÉÉÉÉÉJT, DONNAAAAAA!!!! :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.22. 22:35:01

@pimpalini: Vannak manson klippek, amiktől elfog a hányinger.

pimpalini 2010.09.22. 22:38:35

@neccharisnyás útonálló:

Nem, abszolút tiszta vagyok, kerülget ugyan valami náthaszerű (fejfájás, gyengeség), no meg kissé szétverhetnékem van, de ez a labdarúgó eredményeknek köszönhető...:))

Igazából vannak olyan dolgok, melyek valóban szórakoztatóak, de - mivel a tudatalatti nem viccel - hosszútávon mégis befolyásolják az embereket. Erre a szintre teszem a született feleségeket is, bár sok jó poénnal tarkított, de némelyik főhőst sztem keményen másolják páran az életben...:)

Egy kis hörgés:

www.youtube.com/watch?v=U4a8A3XiSg4

Amúgy nem zavar, csak azt hittem, Te sem érted...:)

pimpalini 2010.09.22. 22:40:02

Mansontól sokakat már klip nélkül is elfog a hányinger...:)

pimpalini 2010.09.22. 22:59:27

@neccharisnyás útonálló:

Dunán inne, vagy túl?:) Esetleg alatta vagy fölötte?:)

www.youtube.com/watch?v=L7WZkZRWbpc

:D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.22. 23:02:33

@pimpalini: Nomost ez azért bonyolult, mert amikor a Dunántúlt elnevezték, akkor Pozsonyból kellett nézni, vagyis a Felvidék volt a Dunáninnen, Balatonék meg a Dunántúl.

De akkoris Dunántúl.

pimpalini 2010.09.22. 23:05:28

@neccharisnyás útonálló:

Ha már balgulunk itt, akkor ez:

www.youtube.com/watch?v=2hXBNpI3vi0&feature=related

:D

Amúgy nem mindig bírnak magukkal, volt olyan állítólag, amikor annyira be voltak szívva, hogy nem akartak több füvet...:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.22. 23:05:28

@pimpalini: És még volt benne középen egy bogár is! xDDDDDDDDDD Sírok!
Hupákolós nincs meg?

pimpalini 2010.09.22. 23:08:40

@neccharisnyás útonálló:

Bakony? Jó is az, én is kedvelem...:)

A hupákolós a nefürgyé le? Nem rémlik. Volt még egy másik, amelyik "blokkolnám" volt...:)

De ez is kemény:

www.youtube.com/watch?v=IAy0ROpYJZY

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.22. 23:14:40

@pimpalini: Nöm. Annál picit föntebb.
Nefürggyéle az másik. Hupákolósnál apuka osztja a lányt, mert felébredt a zsivajra, ahogy nemtom zenét hallgatott vagy fiúval enyelgett.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.22. 23:30:03

@pimpalini: Jaj, hát ez hatalmas! Ahogy a vidióban pattognak a kisállatok.....

No, csak megvan:
www.youtube.com/watch?v=yC5YYmRBk7U

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.22. 23:34:54

@pimpalini: Háhá! Megvolt már mind! Pfejj, de sokat éltem! :DDDDDDD

pimpalini 2010.09.22. 23:44:40

@neccharisnyás útonálló:

"Menjetek ki a rétre a büdös picsába hupákolni... gazemberség, hupákolás... itt már nem lehet nyugodtan feküdni se..."
:DDD

"...büdös, ku**a, nádvágó Isten a fa**át...":D

NEm hiszem el, hogy Mocsoládot letiltotta a Sony Music...:)))

Hát ez elképesztő...:))

www.youtube.com/watch?v=74jCO_lgVDM

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.22. 23:50:37

@pimpalini: Jó, mi?

Egen. Még nem találtam meg, hol is kellene léteznem. De, még van időm.
No, mégegy dörömbölős:
www.youtube.com/watch?v=QoRCi246QqU&feature=related

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.22. 23:58:50

@pimpalini:
Az appetite jó lemez volt. Pont a napokban ért véget az időszakos Guns periódusom. Nemtom mi lesz. Lehet előkerül a Slippery.

Hé, hát te vagy az emberem!!!!!!!!!!!! :)
TVben reklámoztak valami műsort egy hapsiról, aki mérgező állatokat kutat fel és mutat be, nomeg begyűjti a mérgüket. És mit vágtak alá zenének? Namit? Hát ezt:
www.youtube.com/watch?v=Qq4j1LtCdww&ob=av2n
Felderült a képem, mikor meghallottam! :D

pimpalini 2010.09.23. 00:02:26

@neccharisnyás útonálló:

Annyira nem is dörömbölnek...:)

Viszont lassaN lépek, kezd fájni a fejem.

www.youtube.com/watch?v=wE2nBDf4u0k

Kedvenc ez is.:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.23. 00:05:43

@pimpalini:
Up-up. Az nem jó. Én is fogom a celofánt meg a befőttesgumit, azt irány a spejz.
De igenis dörömbölnek! :D

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.23. 00:08:38

@neccharisnyás útonálló:

csak bemásolom, itt könnyebb visszaállítani:

szorokin 2010.09.22. 23:23:02
Azt mondod h egyenjogú női lény vagy, aki felel a tetteiért.
éééés
egyúttal én vagyok az egy, azaz egy darab felelőse a múltheti beszélgetésünknek.

mondhatnád hogy csak én felelek a szavaimért.
amire én mondhatnám h csak te felelsz a tetteidért, azaz, minek hoztad magad beszélgetős helyzetbe egy szorokinnal.
minek dobáltál magaslabdákat pl szorokinnak ??

pl
ott a 2 pasis dolog, én találtam ki ??
naaaaa ééééén ??
igeeen ???
engemet kell szívlapáttal ütni ???

mi ez ha nem időzített bomba ??
minek írkálsz ilyeneket le ????
mit vársz ilyenek után ????????

hogy utána előadhasd, h le kellene engemet ütni szívlapáttal, miiii ?????

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.23. 00:09:29

@neccharisnyás útonálló:

szorokin 2010.09.22. 23:28:12
éééés a kérdéssel mi van, amiből lett a botrány ??

_____________________________________________
szorokin írá:
"nem avvan emögött h mint az eccerre 2 pasis dolgot, már az ilyen (harness) gag-eket is kipróbáltad és már unod az ilyeneket ?

azaz, hogy már túl tapasztalt vagy ? :P"

necces válaszolá:
"Ööö... erre most hogy is kéne válaszolni, hogy megmaradjon a tekintélyem?.... hm...."
________________________________________________

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeem
neeeeeeeeeeeeeeeeem
...
neeeem egyszerűen nemet mondasz,
hanem belemész a játékba.

bazz, nem hiszem el.

közben magadat rakod valami erkölcsi piedesztálra.

vicccccc.
de qrva nagy.

nem látod a saját felelősségedet ??

pimpalini 2010.09.23. 00:12:56

@neccharisnyás útonálló:

Ráadásul dunántúli vagyok...:))

Mérgekhez nem is lehet mást... valahol korda győrgy nem klappolna a témához... bár átvitt értelemben, vagy kritikaként...:)))

Na jó, mérsékelten, de dörömbölnek...:))

Jó éjt!

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.23. 00:13:16

@neccharisnyás útonálló:

szorokin 2010.09.22. 23:29:29
szorokint lelapátozom.
ő a bűnös.
csak ő tehet az egészről.

én csak passzívan elszenvedtem.

---------------------------------------

ha nem akarsz szólni hozzám és én se szóljak hozzád, soha többet, - ahogy írád leveledben - azaz,
megvetsz, akkor itt nincs helyed, távozz innét.
vissza se gyere.

az milyen hogy nem áll szóba a blog gazdájával, szarba se veszi,

DEEEEE

azért itt maradna.

bizisten.

SZŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐKKKKEEEEEEEEEEEEE VAAAAAAAAAGGGYYYYYYYY.

hogy lehetsz ennyire szőke ??

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.23. 00:16:59

@pimpalini:
Hú, kordagyuriról van egy viccem. Priviben megkapod.
Elxartam, mert korábbi dalaikból kellett volna. Mostanra már elég hard rockban tolják. De baxxa meg, hogy tépem a hajam az új Jovitól!!! :S

Jóéjt!
süti beállítások módosítása