HTML

offolós

szabad a tánc, szabad az off ______________________ ▄█▒▓▲▼▒▼▲▓▒▓█▄▄█▒▓▲▼ ▒▼▲▓▒▓█▄██

Friss topikok

  • szorokin: Szépen lassan mindenünk leépül. Nemsokára elmúlik a nyár. Minket egytől-egyig felzabál az élet. Ez... (2015.06.28. 20:49) napba nézek és fázik a szemem
  • Gazz: A szerzőnek: www.youtube.com/watch?v=b_K9-lRedvE (2014.02.27. 10:06) whistling in the dark
  • Gerilgfx: pimpalininak címeztem ,,hova?'' az életébe ^^ (2012.05.25. 15:57) Miért marad sok nő szingli?
  • szorokin: It began when they come took me from my home And put me in Dead Row, Of which I am nearly wholly i... (2012.03.13. 14:42) and i not afraid to die

Címkék

2010 (3) 2011 (3) abszurd (7) adatbiztonság (3) afrika (1) animáció (17) attitűd hozzáállás (2) bácsi (1) balázs só (1) bank és pénzvilág (2) bármi (4) best of (6) blake (3) bmw isetta (1) bolondság (1) cenzúra (3) chuck norris (1) cica (1) cigány (1) cigányhimnusz (1) cinizmus (1) csak (1) csillagok (1) d&b dnb (1) dal (85) dalszöveg (48) demagógia (1) divat (1) doku dokumentumfilm (4) donnaság (2) doomsday machine (1) égbolt (1) egészségügy (2) éhbér (1) élet (32) életkedv (3) életút (1) életút sors (16) élet értelme (2) előzetes (2) élő live (5) erotika (3) év zenéje (2) feldolgozat (2) fény (1) fénykép (7) férfi vs nő (4) fesztivál (1) film (18) filmesoffos (3) filmzene (1) foci vb 2010 (1) gitár (7) globalizáció (1) háború (6) halál (23) halál pusztulás (1) hangos könyv (2) harc (4) harvey polly jean pj (9) hatalom (1) hatalom leghatalmasabbak (1) hidegháború (1) himnusz (1) hippi hippie (4) horror (1) humor (10) idiot kretén (22) igazság (8) információs szabadság hozzáférés megosztás (3) interjú (vagy csak egy részlete) (2) internet világháló (5) ipari katasztrófa (2) károsulat kertészet (11) kávéskanna (1) képregény comics (1) kép képek (8) kizsákmányolás (2) komolyzene (1) koncert (2) környezet természet (3) krasznahorkai (1) kritika (1) küzdelem (3) lábas (4) lehetőségek (3) lélek (2) lényeg (1) létezés (2) liberalizmus (1) macska (1) magyarország (15) magyar lélek (1) mese (2) minimál (3) monty python (1) moszkva tér (1) német (1) neoliberalizmus neokonzervativizmus (1) nép népies fűszerezésű (3) nick cave (1) nirvana (5) nőideál (1) nyomor (1) off offos (11) öngyilkosság (1) orbanisztán (1) örök élet (3) orosz lélek (1) örvénylő (1) otthon lenni a világban (1) pályák orbitok (1) piaf (1) pimpalini (3) politika (7) portishead (6) privacy magánszféra védelme (3) profit (2) programozó (1) psy aka psychedelica (2) quimby (6) régi zene (7) rezsó (4) sanzon (1) sátántangó (1) social enginiering (1) sorozat (1) sorozatgyilkos (1) sors (4) sport (2) stop motion (1) szabadság (3) szaremberek (1) széll kálmán (1) személyre szabás (1) szépség (1) szép nők (3) szerelem (4) szerzői jog (1) szex (2) szittya ősmagyar (1) szorokinság (32) szűrés (2) tarr béla (2) tények adatok (8) time-lapse (1) többkomment (1) török (1) tragédia (1) tv tévé (5) vége the end (2) vélemény (5) vers (14) vhk grandpierre vágtázó (2) videó (61) világ (30) világvége (5) visszaélés lehetősége vagy visszaélés (5) vörösiszap (1) vuvuzela (10) vuvu zulu (1) wc (1) western (2) wikileaks (3) wtc (1) zaj (5) zene (69) zenekar (1) zenésoffos (3) Címkefelhő

többhippiság_ha én hippi volnék sohasem lobonnék_

2010.09.03. 15:11 szorokin

peace, love, freedom, happyness, unity

.....

 

többhippi

többhippiság

hippi akarok lenni

buzi hippi akarok lenni

buzi drogos hippi akarok lenni

i want to be a hippy i want to get stoned

modern elnemavult akarok lenni

modern elnemavult buzi drogos hippi akarok lenni:

 

  

 

 

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

 

 

75 komment

Címkék: zene zaj hangos könyv idiot kretén károsulat kertészet szorokinság

A bejegyzés trackback címe:

https://offos.blog.hu/api/trackback/id/tr822269066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.03. 15:27:18

Valamit nem értek magánál. Utálja a hippiket. Meg a jobbikosokat is. Akik viszont szintén utálják a hippiket. Most akkor Pistike van besértődve, mert nem vették e a homokozó gangbe vagy mivan?

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.03. 17:27:10

@neccharisnyás útonálló:

nincs igaza. nem jók a meglátásai.
& <egyúttal>
igaza van. jók a meglátásai.

azért viszont komolyan becsülöm magát, hogy egyáltalán hozzá mert ehhez szólni, komolyan. :))

kicsit meg is lepett, de kicsivel többre tartom magácskát eztán/nőtt a szememben. ezt se poénból mondom.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.03. 18:58:18

@szorokin: Úristen! Maga most arra céloz, hogy hangyányit, egy icuri-picuri másodpercre komolyan vett??? Ne sértegessen!

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.03. 19:08:27

@neccharisnyás útonálló:

az a baj, hogy meg kell élnem(ünk) ezt is.
tényleg becsüllek ezért.
éés közben járt háttérben az agyam, ..éééés nem is kicsit, hanem inkább nagyot nőttél a szememben.

és qvára de nem faszkodásból mondom ezt neked.
azé mondom, mer így látlak/látom. :))

guma 2010.09.03. 19:48:28

@szorokin:

Én nem értem azt, hogy milyen egyszerű, mocskos módon érvényesülni lehet hülye gyerekeknek is.

A hippi nekem más és mást jelent. A zenéjük meg főleg.
De én maradi vagyok (tudom).

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.03. 20:56:49

@gtigram:

hogy érted ? kikre gondolsz ?

én egy bontást tudok neked felkínálni, hátha ez segít a válaszodban:

# "törzsek":

vannak eccee a "hülye gyerekek", akik így vagy úgy érvényesülnek.

vannak ugye a hippik, illetve az adott korszak/időszakhoz tartozó megnyílvánulási formáik.

+
# törzsek _ nézetek/szemléletek-el defíniálva:

vannak azok az emberek, akik buzi/köcsög drogos hippi-znek
ezek lehetnek egyszerre ballibesek, neolibsik (főpl:Tóta W Árpi),
de tipikusan jobboldaliak v konzervatívok v "kuruczok" (pl def-temp = kuruc.info-törzsolvasók)
és
hogy ezen jelzőket kikre aggatják, az teljesen esetleges ill pontosabban önkényesen kijelölhető.

-----------------------
# értékrendek

-1-vannak a klasszikus hippi alapelvek/alapértékek
ezzel kezdtem a posztot:
"peace, love, freedom, happyness, unity"

-nem1-egyéb értékrendszerek:
bal, jobb, lib, konz, nacionalista, föderalista, királypárti, parasztpárti, komcsi, szocdem, ...stb stb

(1 vs nem1):
megjegyezném h az egyéb értékrendszerekből lényegileg csak a liberális/zöld/ökonómikus/szocdem irányvonal hordozza többé-kevésbé a hippik alapértékeit, de többnyire ők sem.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.03. 20:59:18

pl
nem létezik olyan h háborúpártoló v nacionalista hippy.

vagy olyan sem h háborúpártoló v nacionalista, aki rokonszenvezik a hippy kultúrával, értékekkel.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.03. 20:59:54

fából vaskarika. ennyi.
vagy csak
1=0

guma 2010.09.03. 21:02:04

@szorokin:

Hű most egy hétig ide sem merek jönni!!!

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.04. 00:07:27

@gtigram:

de gyere, épp azon okból, ami elriasztott..
épp kezdődhetett vóna egy számomra is IGAZI dumcsi ....
ippen itt kezdődne az én fogalmaim szerint (kb) .. :):)

VÁRLAK, JÖVENDJ !!!

pimpalini 2010.09.04. 00:19:22

@gtigram: @neccharisnyás útonálló: @szorokin:

Az egészben valahol ott érzem a lényeget, hogy bizonyos szavak, ítéletek, szitokszavak - mondhatni elvtelenül és átgondolatlanul - érkezhetnek egymással rivalizáló, elvileg szöges ellentétben álló értékrendszereken alapuló körökből. Mondhatni riválisoktól. Ez egyszerre mulatságos, szánalmas és érdekes. Komoly emberek, akik komolyan veszik magukat, a verbális harcaikat, megbélyegzéseiket, de emiatt - s más miatt - nem lehet őket komolyan venni.
Másik lehetőség, vagyis előzmény (inkább) az, hogy amit az egyik kreál, a másik azzal próbálja annulálni, hogy ugyanazt használja fel ellene. Ehhez persze azért gondolkodni kell, ami nem gyakori.
Harmadszor: a valóságot megismerni és átérezni nem kívánó, csak megbélyegezni akaró ember dobálózik valamivel, míg a másik, aki ugyanolyan, de különbnek érzi és definiálja magát, szintén használja ugyanazt - ergo ugyanolyan, mint a másik, de még csak észre sem veszi ezt.

A világon sokak fasiszták, de legfőképp azok, akik fasisztáznak.

De elég későn van már, szal abbahagyom. Nyekk.

pimpalini 2010.09.04. 00:23:01

Egyébiránt a vicc az, hogy ez meg nem is vitatéma...:))

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.04. 10:53:46

@pimpalini: Mindenki hülye, csak én vagyok helikopter! Tehát: Tömeggyilkos békeharcos szeretnék lenni!!!!! ("Egy a jelszó: tartós béke! Állj közénk és harcolj érte!")

Donna (Cara)mba 2010.09.04. 13:04:03

@Ásómaci: Á, én nem vagyok helikopter:( Csak legfönnebb helikobakter(nő). Indul a bakternő:)))))házastul;-DDD

@szorokin: Na, szal.

Má meséltem, de hüjje vén ..csa vok, ezér soxor elmondom. Mást se tudok, mint ismételni magam:(

Amikor én Romániában (nem Erdélyben, az akkor hivatalosan átmenetileg szünetelt) 16 éves vótam, nem lehettem hivatalosan más, mint utecsés (kiszes). Nem mer akartam, hanem mer jó tanuló vótam. Ha valaki meg nem bukott, az automatice pionír, a (román) haza sólyma vót, vagy utecsés vót - ezt az döntötte el, hogy ovis vagy, ált.isis vagy gimis. (Képzeld, ez pont olyan vót, mint amit tanútál a holokosztról meg a náci Németországról. Pontrul-pontra olyan vót. Csak itt börtönben végeztek ki, vagy a Duna-deltában).

Nem iskolaköpenyben, hanem UNIFORMISBAN grasszáltunk!!!A hajunk viselete is meg volt szabva(rövid haj vagy copf - nem hüléyskedek - 18 éves korig kötelező), szoknya hossza kötelező (ecce nekem esett a vén repedt sarkú banya igazgatónőnk, és letépte a szoknyám szegélyét, az osztály előtt, megszégyenítésül, mert rövidnek találta). Volt SORSZÁMUNK (mint Auschwitzban), amelyet KÖTELEZŐEN ki kellett tűznünk, rajta vót még az iskolánk nevinek a rövidítése és ezt kellett hordani az uccán is. Persze elszabotáltuk, zsebre vágtuk, aztán az iskolai portai ellenőrzésnél gyorsan kitűztük valami tűvel - de ezért is bünti járt, mert nem volt felvarrva...
A hajunkon volt egy fehér pántlika a fejünk körül átkötve, hogy ne lógjon a hajunk a szemünkbe: kötelező jelleggel!
És már 18 évesek voltunk...

Imagine that!

És jártunk rendszeresen lőgyakorlatokra. Ennek köszönhetően még ma is kitünően bánnék fegyverrel:) Anyósom falujában, a búcsúban - amit hú de utáltam, de menni kellett - egy idő után inkább ideadták a lövöldések amit kinéztem magamnak a lövöldében - pedig de hordtak azok a puskák:)))) - csak nem lőjem már ki az egész középső sort:)))

Ez volt az a szép világ, amiben éltem 6 évesen,10 évesen, 14 évesen, 16 évesen, 18 évesen, 20 évesen.

Ki ne utálta volna, normális ember? Ennek az utálatnak volt a hippiség a tiltakozási kifejezésmódja, itt, a keleti blokkban/"dachaui" lágerben. Volt Hitlerünk is, őt Nicolae Ceausescunak hívták. A hippiség tiltott volt országszerte, mint anno a Dritten Reichban az amerikai jazz és egyéb amerikai zene.

Romániában a farmernadrág is tiltott volt. Azt is hippi jelképnek tekintették. A fiukat, ha kicsit hosszabb volt a hajuk, elcipelték a rendőrséggel a borbélyhoz, akivel lenyírattatták kopaszra a fejét!

Imagine that!

Azóta egy valami biztos: utálok minden erőszakos hatalmat. Utálok minden olyan hatalmat, amely álszent, és magának megtartja a kiváltságait, a rendszabályok csak a kicsikre, gyengékre, be nem hódolókra vonatkoznak.
Talán a hőzöngő forradalmár állandó bennem? Nem tom. De azt biztosan tudom: van, ami állandó bennem. És így jön ide a hippiség. És ha teccett ha nem teccett a régi hippimozgalomnak, mi, erdélyi magyar fiatalok még "magyarkodók" is voltunk:) Hát igen, pfujjj...Piszkos nácionalista, briganti banda...
Börtönbe velük! Erdély a románoké volt, van, lesz!

Imagine that!

Hogy te ebből mennyit értesz, én aztat nem tom...

De én egy hüje p.csa hippi voltam, és hős nem voltam, de ahogy lehetett, ami tőlem tellett, azt megtettem a hatalom ellen! Mert gyűlöltem a hazugságot, a számozást, az éljen a mi vezérünket (Heil Ceau)
Értesz te valamit is? Vágod?

Annyi volt ez, mint elefántnak, amikor egy negyed, immár hótt hangya vakarja a talpát, hogy bosszantsa!

Ez volt a kor, amelybe születtünk!

Imagine that!

Te hol álltál volna? Mit tettél volna? TE, TE, TE személyesen?

Answer that!

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.04. 13:06:04

@pimpalini:

jó és szíp gondolatok.

@Ásómaci: Tömeggyilkos békeharcos...nem is abszurd, ez a történelem: sztálin és az összes komcsi diktátor is folyton a békérű beszélt, és igen: "harcolj érte"

éés itt jöhetnének képbe az dodonai/süketelő mondókák[versikék/gondolatfűzérek],
legyenek azok akár arlequin-éi vagy én általam alkotottak:

ittenn vogymuk:

offos.blog.hu/2010/06/09/happy_halal_hurra_2

Donna (Cara)mba 2010.09.04. 13:21:03

@szorokin: Noch etwas:

Én őszintén tiltakoztam az ellen, hogy mit keres Amerika Vietnámban? És az ellen is, hogy mit keresnek a ruszkik M-on?
16 évesen ennyit ezért felfogtam:(

Ezt fejeztem ki a Make Love Not War melletti rajongásommal! Nem volt más a hatalom által közérthető más szimbolikus nyelvezet!
Se itt, a keleti lágerben, se kint, a nyugati jóléti lelkiismeretlenségben. Napalm nekik, az...
Mansfeld Péterek akasztófán, az...

Donna (Cara)mba 2010.09.04. 13:24:37

@neccharisnyás útonálló: Necc, szted érthető amit leírok? Én nem tom hanyadszor mondom el ezeket, amiket fentebb megismételtem Szorokinnak, de csak nem állja meg, hogy gúnyt ne űzzön egy 40-50 évvel ezelőtti mozgalomból, ami azzá fajult, amivé, de tiszta szándékkal indult.

Kétségbeesek, hogy ennyire nem vok érthető:( !!!

guma 2010.09.04. 14:10:53

@Donna (Cara)mba:

Szép napot kocsmázok!

Egész jó összefoglalás, bár mi mást - és másként éltünk itt meg. De az alap ez és vadhajtásai is ilyenek voltak.

Joguk van viccelni, mást érezni belőle. Joguk van meg sem érteni, hogy érzelmeink (azt ne mondjam : lelkünk) ezért más húron, hullámhosszon szólnak.
Ne is éljék át - ha picit értenek belőle már azzal is fordítani tudnak a keréken...

Én most köztetek tanulok. Átugrottam a nekem nem tetsző dolgokat. Most végig hallgatok ezt azt...
Ismerkedek, de a csupasz technikát cél nélkül, illetve az üzlet által gerjesztett förtelmek, nem barátaim! Elfogadni nem tudom.

Donna egy kis hangulat neked (is) :
www.youtube.com/watch?v=K3g9r8EX8dA

www.youtube.com/watch?v=poDNKSFm6-U&feature=related

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.04. 14:13:36

@Donna (Cara)mba: Má megint azzal idegesíted magad, hogy Szorokinnak próbálsz valamit átadni a múltból? Anyám! Neked is még majd csak szólni fog(!) a doki, hogy A SZÍVED! A SZÍVED!

Én értem. Tök értelmes. Hazai helyzet frankón hasonló volt -bozgorozás kivételével.

Amúgy durva, hogy románék pionírnak hítták a mókusörs tagjait, mert yugók is valami partizánnak vagy mi. (erre még a pontosság kedvéért ránézek)

És te TUDSZ LŐNI???!!!!! :O
Itt az nem volt. Pedig, már azért érdemes lett volna belülről bomlasztani a mókusörsöt, hogy lőgyakorlatra járhassak. >P
Ehhez mondjuk én kevés vagyok: puskát használni tanítják azokat, akiknek a heccelésével töltik a szabadidejüket...? Szamarak vagytok-e vlachok?

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.04. 14:14:54

@Donna (Cara)mba:

.
kétféle alaphelyzetet látok:

# 1 _ a szabad, demokratikus országok, parlamentáris demokráciák világa

itt nem volt szükség a (Elnyomott nemzet iránti) nacionalizmus (=a vágy az önrendelkezésre/szuverenitásra, a függetlenségre) -ra.

és ebben a világban jött létre a hippy jelenség, kultúra.

azaz a:
"peace, love, freedom, happyness, unity" ..filozófiája

# 2 _ elnyomott, megszállt, gyarmatformájú országban élni (pl egész KeletKözép EU összes népe)

itt a szabadságvágy és a(z) (Elnyomott nemzet iránti) nacionalizmus (=a vágy az önrendelkezésre/szuverenitásra, a függetlenségre)
együtt szokott járni.

főpéldám: Petőfi.
[
megjegyezném, h petőfi nem a konzervatívok és a jobberek v a kuruczok példaképe, -túl liberális volt (az akkori kor értékeihez és még a maiakhoz képest is eléggé az)-, ők inkább Horthyban, és az akkori kor nagyjaiban keresik a példaképeiket/gyökereiket, nem találkoztam
Petőfit dicsőítő jobberrel mostanság (az utóbbi kb10 évben).
bár a komcsikhoz sem lehettett bepasszíntani.
a nagyokat nehéz megerőszakolni (politikai prokusztész ágyakba fektetni).
]

az hogy ez az attitűd/hozzáállás mely korokban mely társadalmi formákban találja meg a helyét, az persze elég esetleges.

pl
konkrétan ## bontásom: ##

#A# magyarországon: a hippység, a köré szerveződött gondolatkör a kormányzat/zsarnokság/diktatúra eszköze lett. kisajátította magának.
(ami-/amely-ről az USÁkiabeli és a NY EU-pai hippik kb semmit sem tudtak ill tehettek, kb
közük nem volt hozzá h itt hogy mennek a dolgok)

nagynagy látványos Amerika ellenes és Vietnám barát tüntetések voltak ezek.
általában KISZ vezetők vitték a táblákat, ott voltak öregebb káderek is. kb ennyi, ITT,

mo-on.

#B# románia: pl romániában, amit leírtál.
ott egy magyarellenes brutálnacionalista diktatúra volt.

magyarként is és nem magyarként is ha az ember tökös, nyílván megpróbált lázadni.

hogy konkrétan hogy is nézett ott ki a diktatúra (a Csaucseszku rendszer) :
-"16 éves vótam, nem lehettem hivatalosan más, mint utecsés (kiszes). Nem mer akartam, hanem
mer jó tanuló vótam. Ha valaki meg nem bukott, az automatice pionír, a (román) haza sólyma vót, vagy utecsés vót - ezt az döntötte el, hogy ovis vagy, ált.isis vagy gimis."
-"Volt SORSZÁMUNK (mint Auschwitzban), amelyet KÖTELEZŐEN ki kellett tűznünk, rajta vót még
az iskolánk nevinek a rövidítése és ezt kellett hordani az uccán is."

#C# KGST blokk
"És jártunk rendszeresen lőgyakorlatokra" ez általánosabbnak tűnik, mo-n is megvolt,
szüleimnek is lőni kellett. készülni a nagy háborúra.

"farmernadrág" "fiukat, ha kicsit hosszabb volt a hajuk"
..dettó mo-n is ez volt.

------------------
#UNIO# Keleten + Nyugaton is előfordult -- más jelenségek általánosabbak voltak/lehettek --
pl
"Nem iskolaköpenyben, hanem UNIFORMISBAN grasszáltunk!!!A hajunk viselete is meg volt

szabva(rövid haj vagy copf - nem hüléyskedek - 18 éves korig kötelező), szoknya hossza kötelező" ez nem speciális dolog, Angliában és Nyugatabbra is szigorú volt az iskolarendszer a hippy/diákmozgalmakig (kb '69 előtti időszak ez)

"A hajunkon volt egy fehér pántlika a fejünk körül átkötve, hogy ne lógjon a hajunk a
szemünkbe: kötelező jelleggel!" ez is simán belefér(t) egy pl Poroszos iskolarendszerbe.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.04. 14:15:58

na végre kijavítottam a zavaró hibácskáimat

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.04. 14:17:14

@neccharisnyás útonálló:

És te TUDSZ LŐNI???!!!!! :O
Itt az nem volt.

volt, szüleimnek kellett..

guma 2010.09.04. 14:22:39

Kicsit kocsmázatok (Ha lesz időm beszállok a dumába is):
Ezt a hangulatért:

www.youtube.com/watch?v=PieS0zG228A&feature=related

Ezt a képekért is!!!

www.youtube.com/watch?v=dcbThgwGKzQ

Ezt a jó kedvért :

www.youtube.com/watch?v=PieS0zG228A&feature=related

Ma csak ennyi sziasztok (este, lehet, hogy beugrok).

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.04. 14:26:27

@Donna (Cara)mba:

"Én nem tom hanyadszor mondom el ezeket, amiket fentebb megismételtem Szorokinnak"

ezeket így,ebben a formában,
és konkrétan a felsorakoztatott tények nagyrészét
MOST ELŐSZÖR mondtad el nekem.

guma 2010.09.04. 15:50:00

@szorokin:

Pár percet szakítok. Nem bontottam ki és darabig nem is fogom ezt a témát (tömören a 14.10 beírt utolsó mondat foglalja össze nézetem!)

A "törzsek" csak annyiban érdekelnek van-e világos gondolatuk, párbeszédre hajlandóságuk. (a mantrát gyűlölőm!) A világos gondolatok megfognak és ha meggyőznek nem bánom...

Ha ez nincs - béke veletek, nekem nem partner. (különben nálunk is volt hippi csapat csak úgy nevezték - galeri. Irodalma van. Legnagyobb a 60-as évek közepén a Nagyfa galeri IFI parkkal szemben.)

Itt a poroszos iskola volt "divatba", tehát emlékeim hasonlóak. Sőt lövöldözni is jártam a sulival, később a munkahellyel...

Nem tapasztaltam viszont, hogy a szabadság vágy együtt járt a nacionalizmussal. Mindenki a "túl oldalt" szerette volna megismerni, majmolta zenéjét, itta a szövegét, stb..
Később (és úgy látom) csak üzleti és párt propaganda célból léptek rá egyesek és vitték erre az útra az embereket.
Soha senkinek nem jutott addig eszébe magyarságát másiknak megkérdőjelezni abban az időben. (Vitték a gyógyszert Erdélybe a 80-as évek közepétől szervezetten, és jobban segítették és becsülték egymást az emberek.)
Bűnök mindig voltak és lesznek. Az más kategória.
Majd egyszer folytatjuk. Ehhez hangulat és idő kell. Mivel gyerekem várom MA ennyi!

pimpalini 2010.09.04. 16:11:57

@Donna (Cara)mba:

Tézisem szerint tökéletesen félreérted a helyzetet.
Magam is próbáltam - bár lehet, hogy nem túl lényegretörően - beszélni arról, hogy itt nem a hippi mozgalom gúnyolásáról van szó. Ez csak egy kiragadott példa az emberi butaság és tudatlanság, manipuláció bemutatására.
Lehetett volna bármilyen csoport, szubkultúra.

Egy a lényeg, ha már hippik. Egyik oldalról lehet szitokszó azért, mert basztak az államra, tiltakoztak a nacionalizmus, a rend fojtása ellen, stb...
Másrészről ott van az a réteg, amely jelenleg világunk irányítója a neoliberális gazdaságpolitika, a libsi elvek követőjekénr és kreálójaként. Ők ugye - feltételezhető - részben tám hippiként kezdték, ennek ellenére náluk is szitokszóvá válhat a hippizmus, csak épp ők azt a fajta viselkedést értik alatta, amely tagadja a kapitalizmus mindenhatóságát, a pénz uralmát, az önzést, stb... amire a fogyasztói társadalom épül napjainkban.
Ezért nincs itt vitatéma szerintem. Mivel ez egy létező dolog. Egyik oldalról "hippi" aki nem elég nemzeti, aki igazi liberális, másik oldalról meg amolyan South Parkosan, tótásan hippi az, aki nem hisz a kapitalizmusban, s széljobbról, vagy jobboldalról (konzervatív oldalról) próbál az emberekkel is foglalkozni, nemcsak a pénzzel és a pénzen megvásárolható dolgokkal.

Ezért feleslegesnek érzem önmagunk hippiségének védelmét, mert ez nem a 60-70-es évek hippimozgalmát fikázza, hanem egy napjainkban létező jelenséget, emberi hülyeséget, ggyengeséget, ostobaságot.

Szerintem.:)

pimpalini 2010.09.04. 16:21:40

Valahol a lázadás ténye a lényeg. Ha lázadok valami ellen, mert nem tetszik, "hippi" leszek, negatív felhanggal rám süthetik a lázadó bélyeget. Lehet, hogy mindkét oldal...:))

guma 2010.09.04. 16:24:41

@pimpalini:

Utolsó mondatod fergeteges!

@szorokin:

Komoly! Elájultam!!!!!!!!!!

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.04. 17:05:30

@pimpalini:

jól látod.

röviden posztom annyiból állt h
ütköztettem 2 horda/szekértábor szavait/jelszavait/szitokszóit.

és beraktam hozzá egy hippiparódia klippet/zenét
(ami szintén rettentő sztereotíp[=hordaszerű] módon mutatja/paródizálja a hippiket)

Donna (Cara)mba 2010.09.04. 17:38:59

@neccharisnyás útonálló: Ja, a francba is! Igazad van. Eztetet mindig elfelejtem: Szorokinnal beszélgetni, mesélni régi idők világáról,főleg magyarságról, azaz az általam megélt történelemről, újból és újból, az annyi, mint kikászálódni egyik csöbörből és beleesni újra ugyanabba, vagyis éppen egy másik ugyanolyan csöbörbe:)
Hülye sport és nem tanul az, aki ezt míveli:)))

Inkább otthagyom azokat a csöbröket a fenébe, essen bele más:))))))))))))))))))))))))))))))

A szívemmel meg tényleg jó, ha vigyázok:)))
Osztom fűnek-fának:(
A doki még nem szólt, de itt az ideje:)))
Soxor rámjön a szívdobogás, kifáradok, és nézek mint a kifogott hal a szákban:(((

Csak óvatosan a Szívvel, nem bírhat az mindent:)

Ez volt a vesztem. Mindig. Újra és újra:)
Ha tudnád, mennyire igaz!:)

Donna (Cara)mba 2010.09.04. 17:41:18

@szorokin: Tézisei precízek. Oly precízek, hogy már az emberfeletti közömbösség határát súrolják.
De jól bizonyítottak, még egy díj is kijár értük:)
Ön tudós?

Donna (Cara)mba 2010.09.04. 17:42:51

@pimpalini: Fő a hidegfej és a hidegvér:)))))
Akkor a zember feje nem fő;-D

guma 2010.09.04. 17:52:42

@szorokin:

A nők agya kicsit másként jár.
Valahogy nem ütköztetésnek tűnt, hanem provokációnak...

Nehezen jöttem rá, akkor is @pimpalini szövegéből, hogy egyszerűbb oldalt nézem!

Ezért adtam zenét nektek és főleg Donnának, amihez egy szavatok sem volt (irgum-burgum)!!!

Donna (Cara)mba 2010.09.04. 18:48:00

@gtigram: Jogos a felháborodásod! Csak éppen kínlódok a gépemmel, órákig kell várni, míg betölt valamit. Le kell cserélnem. Túl kicsi a virtuális memóriája.

Hú, csudaszép zenét tettél fel:) Azt az őszit, azt nagyon-nagyon szerettem:)

Emlékeimbe mélyedtem ma nagyon:(

Elmúlt. Kész. Majd megírom a memoáromban:))))))))

guma 2010.09.04. 18:59:46

@Donna (Cara)mba:

Bennem is felhoztad alaposan!!! Felháborodás nincs, irgum,-burgum...és móka kicsi terelés (csak holnap jön a gyerek!).

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.04. 20:02:53

+ többiek

@gtigram: "A nők agya kicsit másként jár.
Valahogy nem ütköztetésnek tűnt, hanem provokációnak..."

jogos.
összetett mű volt/lett.
volt benne provokáció is, ez is lényemhez alapvetően tartozó tulajdonságom.

"normális" ember, amúgy is úgy gondolkodik, mint ahogy necces reagálla:
1 nem szeressem az jobbikosokat
2 nem szeressem az hippiket
=> tehát mi a f@sz ez az egész posztszerűség.

az ellentmondást jól látta.
csak abban tévedett h se nem vagyok nem jobbikos
se nem vagyok nem hippi...

csak egymás ellen kijátszottam a 2 oldalt, "virtuálisam"
amire egy ember (aki nem ismer engemet közelről, pl személyesen, v nem hiperkocka)
jogosan reagál provokációként.

meghááát igen volt kísérleti/laboratóriumi jellege is, kiváncsi voltam h ki nem határolódik el a látványos közönyével, stb

egyedül necces volt az.
ezéért
komolyan gondolom a fenti dícséretét/értékelésemet. :))

többiektől meg azt kérem, most h 1értelmű lett, h mi is ez...
h kezeljétek úgy, mintha 1értelmű lenne... !!
(nem, mintha az lett volna, hanem, mintha az lenne)

arlequin 2010.09.04. 20:08:00

@szorokin: azért azt a hippi státuszt átgondolnám a helyedben. ;-DDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.04. 20:16:22

@szorokin: Cicám, vágom én hogy se jobbikos, se hippi nem vagy. Akkor minek fikáznád őket. Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy az irántuk mutatott -valós vagy megjátszott- ellenszenved esetleg korábbi sérelemből eredne (tag akartál lenni, de ők ezt nem akarták) Merthogy sok ember működik manapság így. Túl sok.

pimpalini 2010.09.04. 20:30:47

@neccharisnyás útonálló:

Hmmmm... Rossz tapasztalatok, előélet... Milyen lehetett az előélete mondjuk egy ma homofób, hippigyűlölő, rendmániás, antifasiszta egyednek?:)))

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.04. 20:48:07

@neccharisnyás útonálló:

fentebb épp nem elhatárolódásomat fejeztem ki, hanem épp fordítva: nem elhatárolódásomat tőlük.

úgy tűnik h mélységesen nem értesz, ha ezzel a személyeskedő pszihomaszlaggal jössz.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.04. 20:49:16

@neccharisnyás útonálló:

"Akkor minek fikáznád őket." nem fikáztam őket,
ergo
tényleg nem érted a logikámat/eljárásomat, ha így gondolod.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.04. 20:55:03

@neccharisnyás útonálló:

tudod ezt absztrakt gondolkodásnak hívják.
ééés most nem fogtam vissza magam, ahogy szoktam, hanem csináltam egy posztot.

nem mondom h más nem képes rá, nyílván képes.
csak ritkán találkozik ilyennel az ember.

azt elismerem h egy manipulatív disznó (bastard) voltam.
ha jól ismerném az embereket, akkor én lennék az élet császára, de ez nem így van.
inkább csak annyi van:
vak tyúk is talál szemet.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.04. 21:20:36

@pimpalini: Adsz fél percet, összerakom a profilt...
szal homofób, hippigyűlölő, rendmániás antifa?

Rendmániás - kényszerbetegség, ez mondjuk alapulhat gyerekkori traumán, pl. extrém szigorú szülői háttér
homofób - mondjuk szigorú katolikus nevelés
hippigyűlölő - egyenesen következik a rendmániából, ha a hippit a felfordulással, deviáns viselkedéssel azonosítja
hogy hogy jön az egészhez az antifa?

Mondjuk az alanyt szigorú, katolikus szülők nevelték, akik békepap tartotta misére jártak, ergo csepegtette a hívekbe a "bal nem is annyira rossz" szlogent.

Ó, ezt az üres szájtépést mostmár!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.04. 21:23:11

@szorokin: Hát, volt már rá példa, hogy véres nyálat fröcsögve osztottad a Rosszabbikat, kb. mintha nagyapád is azok között lett volna, akiket elvittek 44-ben.
Persze, nem ezen a blogon.

guma 2010.09.04. 21:29:07

@arlequin:

Végre, itt vagy, márt azt hittem elvesztél.

@szorokin:

Lehecccc absztrakt van abban is jó, meg vissza se fog magad mert beteg leszel.

Ám egy kísérlet és ez a második egy darabig elég neked is ugye?
Én nem vagyok egy súly csoportba veled. Remélem felfogtad és csökkent képességem szerint kocsmázunk csak simán?

Donna (Cara)mba 2010.09.04. 21:34:24

@gtigram: Bölcs ivócimnbi vagy:) Ezzé (is) szeresselek:)))))

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.04. 21:47:25

@neccharisnyás útonálló:

tudom pl Biszkut börtönbe szeretném öreg kora ellenére látni. igen.

nagyapámnak fel volt vágva a nyelve, ő nem volt kollaboráns, az tuti / más komcsi munkatársak előtt kiszúrta a hivatalos sztálin kép (ld NEnyilatkozata)-en Sztálin szemeit 2 újjával.amiért leverték a veséjét az ÁVÓ-sok...
több mint 20 évig véreset vizelt utána... /

többek közt ezért laktak (köztük anyám kislányként) tanyán is sokat.
míg az "okosabb", diplomatikusabb bátyja nem szólt és vmi minisztériumi szakértő lett.
budai luxusvilla, stb.

Donna (Cara)mba 2010.09.04. 21:49:08

@Donna (Cara)mba: Akkor itt is egy jóccakát!

Éjjel seprűnyélen randalírozok, ha felriadtok álmotokból, nem kell aggódni! Csak én csapok neszt, a söprűmet mán el kellene vinnem a szervízbe, de nem volt rá mostanság időm:(

Nem tom, Necc vajon jön ma boszorkányszombatra?? Szokott járni!

Na, majd meglátom, háha találkozok véle a tisztáson:)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.04. 21:50:11

@gtigram:

"vissza se fog magad mert beteg leszel."

de kell, az emberek nem kísérleti nyulak, és a való életben ezzel nem lehet barátokat szerezni, csak ellenségeket

ld Dr House......
ami ilyen szempontból tűpontos.
igazi nyomorult, és nyomorát saját maga hozza a fejére.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.04. 21:53:22

egy ideig nem csinálok ilyen gonosz csapdát, naddonnem érdekem, ...tudom jól, h ilyenekkel csak nagyon meg tudom utáltatni magam, ...

csakhát néha elkap valami gonosz kajánsági roham, és nem fogom vissza magam.

@Donna (Cara)mba:

jó éjt !

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.04. 21:55:52

@Donna (Cara)mba: Hódne mennék! Most jött vissza a szervízből. Bütyköltek kicsit a sebváltón, mostmár hasít, mint a szél.

@szorokin: Hát itt is csak mérsékelten...

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.04. 22:08:06

@neccharisnyás útonálló:

amúgy mindegy - veszett fejsze nyele.
ez a net, itt csak felszíneskedni lehet.

guma 2010.09.05. 10:01:27

@szorokin:
Sziasztok(
Ismét pár percre néztem be.

Nem jó a példád! Dr housenak barátai vannak, vigyáznak rá! És ahogy kivettem (keveset TV-k) őt a betegség tette ilyené!

Más miatt kísérletezik és főleg nem titokban!
Nyomorát a fejére - túlfűtöttsége okozza, amit a magányával, tüskéivel tart karban.

A gonoszságot csípem néha (ha szellemre irányul, még tán meg is mozgat, vagy fel teszem kezem...)
de az alattomosságot nem!

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.05. 10:39:36

@gtigram:

többszempontból voltál nagyon igazságtalan velem.

az alattomosság különösen fáj.

--------------------
pl
soronként, azaz külön-külön is megalapozatlanok és igazságtalanok mondataid:
-1-Dr housenak barátai vannak, vigyáznak rá!
-2-És ahogy kivettem (keveset TV-k) őt a betegség tette ilyené!
-3-Más miatt kísérletezik és főleg nem titokban!
-4-Nyomorát a fejére - túlfűtöttsége okozza, amit a magányával, tüskéivel tart karban.

ha tényleg így gondolod, akkor én értékeltelek eddig túl téged.

Donna (Cara)mba 2010.09.05. 12:14:47

@szorokin: Te kéréd eccer, hogy mondjam: Szorokin, emberibben...
Emléxel?

Most Gtigramot sértegeted azzal, hogy túlértékelted. De hát ki a fene vagy te, hogy hozzád igazodjék és belőled induljon ki az emberi érték-fokmérőjének viszonyítási pontja???

Ha a magad mércéje szerint úgy látod, hogy túlértékelted, akkor állj le most itt. Bizisten jószívvel tanácsolom!

Mi már lejáccottunk egy-két meccset, hogy én legalábbis megtanuljam: akit kedvelek, lehet, hogy igen messze áll a tökélytől, de én kedvelem. Pont mert olyan. Mert nem szabályos kocka vagy gömb. Mert szabálytalan.

Van, amiben überalles, van amiben nem.

Az alattomosság vádja nálad túl soxor fordul elő - ezért én a helyedben elgondolkodnék: biztos hogy igazam van?

Kaptál már több tükröt is. Nem mutatott az téged se tökélynek, hidd el, de SZERETETREMÉLTÓNAK IGEN!!!!!!!!!!!!!. És megszerettünk.

Érdemes ezt eldobnod? A szeretet?

Asszed az általad igaznak vélt valami értékesebb annál, hogy szeretnek?

Én a helyedben ezt többször megrágnám...

POZOR, Szorokin!, ahogy jóindulatúan te szoktál engem figyelmeztetni. Most én is azt teszem. Kéretlenül.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.05. 13:53:19

@Donna (Cara)mba:

"Az alattomosság vádja nálad túl soxor fordul elő "

igeeeen ?
komolyaaaaan ?

Donna, most megint hazudsz-e, macskássan ?
szerintem igen, hazudtál.

mert én nem emlékszem arra(azokra) az esetekre.

ééés @gtigram:
mind a 4 mondata megalapozatlan és igazságtalan
engemet sem ismer, h ilyet ki tudjon jelenteni, megalapozottan
és Dr House-t sem ismeri, h ilyet ki tudjon jelenteni, megalapozottan.

éss
ha vki így, ennyire megalapozatlanul és felszínesen ítél meg, azt csak túl értékelhettem eddig.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.05. 14:03:52

Ja és emberek, mi az az alattomosság ?
hogy írnátok le ?

Vagy csak konkrétan az én alattomosságaimat ?
@Donna (Cara)mba:
Te lennél szíves és előkeresnéd az említett
alattomosságaimat, amelyek
emlékeim szerint
EGYSZER SEM FORDULTAK VELEM KAPCSOLATBAN ELŐ
BAAAAZZZZZZZZZZZZZZ

ha vki arra gondolt anno, miért nem írta meg ???
na miért ???

F@szommm.

Boldog szülinapot nektek is kik kiturkáltátok az adatlapomat, ha már tudhatjátok, h ma van

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.05. 14:23:06

Ja és emberek, mi az az alattomosság ?
hogy írnátok le ?

Vagy csak konkrétan az én alattomosságaimat ?
@Donna (Cara)mba:
Te lennél szíves és előkeresnéd az említett
alattomosságaimat, amelyek
emlékeim szerint
EGYSZER SEM FORDULTAK VELEM KAPCSOLATBAN ELŐ
BAAAAZZZZZZZZZZZZZZ

ha vki arra gondolt anno, miért nem írta meg ???
na miért ???

F@szommm.

Boldog szülinapot nektek is kik kiturkáltátok az adatlapomat, ha már tudhatjátok, h ma van

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.05. 14:26:27

nacioanalista antitrianonista hippy vagyok jaaa.
joplin hendrix morrison meg a többiek meg forognak a sírjukban.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.05. 14:28:09

f@szom jobb lesz, ha törlöm ezt az egész kibaszott szar oldalt a képmutató bandájával együtt.

annak is örülnék ha csak simán lekopnátok innen a megalapozatlan ostoba állításaitokkal.
és akkor még könnyebb lenne törölni a gecibe ezt.
nektek sem hiányozna.

guma 2010.09.05. 14:50:33

@szorokin:

Drágám!

Ne húzd fel magad! Annyi történt, hogy találtam egy szót (nehezen) amivel kiborítalak...

Tudod 50 után nekem már, évente kellet az alkalmassági vizsgálathoz 8-órás pszhiológiai vizsgálaton is részt vennem (mint a kollégáimnak).

Nagyon egyszerűen gondolkodok, de most lelkileg akartam egy erős fricskát adni. Nem bosszúvágy, vagy tesztelés hajtott csak valóban buta vagyok hozzád képest és érv rendszerem is nagyon (ha tetszik) primitív!

Nincs semmi baj köztünk (szeretem ha okos valaki) de valami elemi erővel sért, ha kategorizálnak, méricskélnek, értékelnek és közben nem ismerjük egymást.

Ha erősre sikerült fogalmazásom (visszavágásom) nézd el most.
Én nem csinálok több hasonlót : ígérem.

Nem tudom most elolvasni mit irkáltatok, csak este, mert 1/2 órára mentek csak el a fiúk, de ígérem, jó kedved lesz és nem utálsz majd ennyire (mint most).

arlequin 2010.09.05. 16:25:14

@szorokin:
mi van ecsém?
csalódás-ária? mi a baj?
nagyon könnyű ám félreérteni egymást írásban.
nem köll begyre szívni, lösz még rosszabb is ;-D

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.05. 17:32:12

@arlequin:

igazad van.
de
ez egyúttal azt is jelenti h ennek így, itt a netes virtuális világban, nincs semmi értelme.

mindenki félreért mindenkit, és elbeszélünk egymás mellett.
szinte mindig.

szerintem ennek csak akkor lenne/lehetne értelme, ha egyszer az életben (minél előbb) egy VALÓDI KOCSMÁBAN összeülonünk, sör-bor-pájinkáznunk
és látva egymás reakcióit, kikacsintásait, stb
szépen lerészegedve kiöntenénk így v úgy egymásnak szívünket, megosztanánk bajainkat, örömeinket, ...

.
.

amúgy meg egy nagy lóf@sz ez így.

arlequin 2010.09.05. 17:45:29

@szorokin: úgy-úgy. utána könnyebben írnánk egymásnak is.
és dögölj meg egyébként barátilag, hamár születésnapja lehet valakinek aki örökkévaló.
höhöhö.
csók a homlokodra testvér!

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.05. 18:16:59

@arlequin:

köszönöm, szépen !
kapsz egy baráti ölelést is cserébe. :))

guma 2010.09.05. 18:34:58

@szorokin:

Ha szabad most egy kicsit viccelni kapsz egy Oroszlánt szülinapodra! Csak rám gondolj közbe...D

Fogadd szeretettel :
www.youtube.com/watch?v=1VtwhIpYM9M

pimpalini 2010.09.05. 20:05:04

Látom, lemaradtam egy jó kis műsorról...:)

Valamennyire képben voltam azzal kapcsolatban, hogy Szorokinnak House az egyik gyenge pontja, de nem gondoltam volna, hogy ennyire...:)

Amúgy most elmesélhetném a véleményemet House-ról meg az egész sorozatról, de nem akarok "világháborút" a nyakamba!:)))))

pimpalini 2010.09.05. 20:16:39

EMBEREK!!!!!:)

Hol vagytok?:) Egész nap nem voltam itt, így most beszélgetni szeretnék...:)
Ne nézzetek Jennifer Aniston-t!:))

pimpalini 2010.09.05. 22:53:03

@gtigram:

Érdekes a blog rendszere, ugyanis ezt az üzenetet oldalt már 9 körül láttam, de jó sokáig nem jelent meg itt... ki érti ezt?

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.06. 09:24:00

@pimpalini: Néztem! Még mindig jó csaj! (Nem tudom, hogy az a Brad Pitt hogy tudta dobni azért a másikért.)
süti beállítások módosítása