HTML

offolós

szabad a tánc, szabad az off ______________________ ▄█▒▓▲▼▒▼▲▓▒▓█▄▄█▒▓▲▼ ▒▼▲▓▒▓█▄██

Friss topikok

  • szorokin: Szépen lassan mindenünk leépül. Nemsokára elmúlik a nyár. Minket egytől-egyig felzabál az élet. Ez... (2015.06.28. 20:49) napba nézek és fázik a szemem
  • Gazz: A szerzőnek: www.youtube.com/watch?v=b_K9-lRedvE (2014.02.27. 10:06) whistling in the dark
  • Gerilgfx: pimpalininak címeztem ,,hova?'' az életébe ^^ (2012.05.25. 15:57) Miért marad sok nő szingli?
  • szorokin: It began when they come took me from my home And put me in Dead Row, Of which I am nearly wholly i... (2012.03.13. 14:42) and i not afraid to die

Címkék

2010 (3) 2011 (3) abszurd (7) adatbiztonság (3) afrika (1) animáció (17) attitűd hozzáállás (2) bácsi (1) balázs só (1) bank és pénzvilág (2) bármi (4) best of (6) blake (3) bmw isetta (1) bolondság (1) cenzúra (3) chuck norris (1) cica (1) cigány (1) cigányhimnusz (1) cinizmus (1) csak (1) csillagok (1) d&b dnb (1) dal (85) dalszöveg (48) demagógia (1) divat (1) doku dokumentumfilm (4) donnaság (2) doomsday machine (1) égbolt (1) egészségügy (2) éhbér (1) élet (32) életkedv (3) életút (1) életút sors (16) élet értelme (2) előzetes (2) élő live (5) erotika (3) év zenéje (2) feldolgozat (2) fény (1) fénykép (7) férfi vs nő (4) fesztivál (1) film (18) filmesoffos (3) filmzene (1) foci vb 2010 (1) gitár (7) globalizáció (1) háború (6) halál (23) halál pusztulás (1) hangos könyv (2) harc (4) harvey polly jean pj (9) hatalom (1) hatalom leghatalmasabbak (1) hidegháború (1) himnusz (1) hippi hippie (4) horror (1) humor (10) idiot kretén (22) igazság (8) információs szabadság hozzáférés megosztás (3) interjú (vagy csak egy részlete) (2) internet világháló (5) ipari katasztrófa (2) károsulat kertészet (11) kávéskanna (1) képregény comics (1) kép képek (8) kizsákmányolás (2) komolyzene (1) koncert (2) környezet természet (3) krasznahorkai (1) kritika (1) küzdelem (3) lábas (4) lehetőségek (3) lélek (2) lényeg (1) létezés (2) liberalizmus (1) macska (1) magyarország (15) magyar lélek (1) mese (2) minimál (3) monty python (1) moszkva tér (1) német (1) neoliberalizmus neokonzervativizmus (1) nép népies fűszerezésű (3) nick cave (1) nirvana (5) nőideál (1) nyomor (1) off offos (11) öngyilkosság (1) orbanisztán (1) örök élet (3) orosz lélek (1) örvénylő (1) otthon lenni a világban (1) pályák orbitok (1) piaf (1) pimpalini (3) politika (7) portishead (6) privacy magánszféra védelme (3) profit (2) programozó (1) psy aka psychedelica (2) quimby (6) régi zene (7) rezsó (4) sanzon (1) sátántangó (1) social enginiering (1) sorozat (1) sorozatgyilkos (1) sors (4) sport (2) stop motion (1) szabadság (3) szaremberek (1) széll kálmán (1) személyre szabás (1) szépség (1) szép nők (3) szerelem (4) szerzői jog (1) szex (2) szittya ősmagyar (1) szorokinság (32) szűrés (2) tarr béla (2) tények adatok (8) time-lapse (1) többkomment (1) török (1) tragédia (1) tv tévé (5) vége the end (2) vélemény (5) vers (14) vhk grandpierre vágtázó (2) videó (61) világ (30) világvége (5) visszaélés lehetősége vagy visszaélés (5) vörösiszap (1) vuvuzela (10) vuvu zulu (1) wc (1) western (2) wikileaks (3) wtc (1) zaj (5) zene (69) zenekar (1) zenésoffos (3) Címkefelhő

good fortune

2010.09.03. 10:51 szorokin

 

 

"And I feel like
Some bird of paradise
My bad fortune
Slipping away

And I feel the
Innocence of a child
Everybody's got
Something good to say"

 

 


Polly Jean Harvey - Good Fortune:

 

 

 Donna én ezt mondom/adom neked !

 

 

58 komment

Címkék: zene élet dal videó dalszöveg életút sors

A bejegyzés trackback címe:

https://offos.blog.hu/api/trackback/id/tr942268544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.03. 10:50:31

PJ Harvey - Good Fortune

.

Threw my bad fortune
Off the top of
A tall building
I'd rather have done it with you

Your boy's smile
Five in the morning
Looked into your eyes
And I was really in love

In Chinatown
Hung over
You showed me
Just what I could do

Talkin about
Time travel
And the meaning
And just what it was worth

And I feel like
Some bird of paradise
My bad fortune
Slipping away

And I feel the
Innocence of a child
Everybody's got
Something good to say

Things I once thought
Unbelievable
In my life
Have all taken place

When we walked through
Little Italy
I saw my reflection
Come right off your face

I paint pictures
To remember
You're too beautiful
To put it into words

Like a gypsy
You dance in circles
All around me
And all over the world

And I feel like
Some bird of paradise
My bad fortune
Slipping away

And I feel the
Innocence of a child
Everybody's got
Something good to say

And I feel like
Some bird of paradise
My bad fortune
Slipping away

And I feel the
Innocence of a child
Everybody's got
Something good to say

So I take my
Good fortune
And I fantasize
Of our leaving
Like some modern-day
Gypsy landslide
Like some modern-day
Bonnie and clyde

On the run again ( on the run again )
On..

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.03. 11:15:45

@szorokin: Egy kis zene:www.youtube.com/watch?v=0PjiqdMY-Qc
Nem tudom, hallottál-e róluk, de voltak Woodstock-on is. :-D

guma 2010.09.03. 11:17:26

@szorokin: @Ásómaci:

Felébresztitek bennem az irigységet! szabad ezt????????

guma 2010.09.03. 11:37:08

@Ásómaci:

Mert a fordító csak szavakat dobál és nem adja a hangulatot - amit ti a szövegben is megéltek!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.03. 11:38:53

@gtigram: :-D
Mondjuk már-már teljesen elfelejtettem ángélosul, sajnos.

Donna (Cara)mba 2010.09.03. 11:55:41

@szorokin: Who you are?

Ki vagy te és a többiek? A piece of my heart. Bennetek - soxor - magamra ismerek.

Mackó ideragaszt - tudja, mivel kell. Ismer? Nem, és mégis:( Pedig nekem mennem kell.

Gtigram mindig köszön és mulattat: bennem is van ilyesmi? XX éve nem hallottam senkitől ilyet, honnan tudnám? Gtigramtól hallottam azt, hogy hálás, ha segítenek neki egyetlen egy jószóval (első lépése a Vbőrön): onnan már boldogul maga is:)

Arlequin, az álarc? Igen, ő is.

Necc, a mindent kiverekedő vadmacsek? Aki karmol és dorombol? Talán.

Horizont, az életét okosan élő nő: az csak szeretnék lenni, azért olvasom őt mindig, ha tehetem.

A Mérnök? Ő most nincs itt. De igen, ő is vagyok kicsit én:)))))))))))

Marcellus? A kalandra portyázni vágyó- de a sutnál megmaradó mókamester, az aranyszívű?

Nem two in one:) all in one:))))))))))))))))))

In my heart.

guma 2010.09.03. 12:05:25

@Donna (Cara)mba:

Te királynő, nincs ebben semmi csoda! Puszta kommunikáció ami mindig tele van meglepivel, ha a szellem él valakiben!

Tehát ezért nem féltelek, és nem a kedvedbe járok, csak vagyok! A többit a fiúk intézik...DDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.03. 12:15:54

@Donna (Cara)mba: Nagyon sok mindent elárultál magadból. És nem a szavaiddal, hanem azok mögötti érzelmekkel. Ezért, bár nem ismerlek, és mégis :-D
www.youtube.com/watch?v=eaKnRUfh_5I

Donna (Cara)mba 2010.09.03. 12:20:55

@gtigram: Nono, meg ne koronázz,-DDDDDDDD Ellebben-lobbanok innen, az én fejemre ugyan ne tégy semmit se:)Öregít:)))))))))))))))))))))))))))))

A fejem meg jó az már úgy, ahogy van:(((((
Minek cifrázzam?

Nekem a bizsu áll jól:)
Meg a készpénz;-D

Nem haladok miattatok semmivel:(

Donna (Cara)mba 2010.09.03. 12:23:38

@miről van itt nagybasz0: Ha mán meggyüttél, gyere ide az kebelemre, kedves egy állhatatos cimborám:)
Had aggyak egy múzsacsókot, cuppanósat a homlokodra, hátha rágyüssz az örökmozgó és az örökélet titkára;-D
Az utóbbiból - fiatalítóval együtt - kérek néhány palacknyit;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

De maj csak ha rembe rakom a dógaim:(

De legalább addig rájaérsz kísérletezni:)

guma 2010.09.03. 12:31:44

@Donna (Cara)mba:

Az nem a fejen csak a szívben áll jól igazán! Ezért voltam merész a szavakkal. De ezt te úgyis érted, csak nem hagytad ki...DDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.09.03. 12:33:27

@gtigram: Ott elfogadom:) De még így is zavarban vagyok, ezért most már tényleg elhúzok, hacsak a Mérnöknek nem kell vmit replikáznom, mert a kebelemre vontam buksifejét;-D

guma 2010.09.03. 12:37:13

@Donna (Cara)mba:

Na, na irigy leszek! Csak semmi kivételezés...
Bár a @miről van itt nagybasz0: nekem is nagyon bejött, csak ma nem (bár kicsit javított)!

Donna (Cara)mba 2010.09.03. 12:37:46

@Ásómaci: Mackó, jól vigyázz magadra! Én már rég nem vagyok lányka, de ha te Santanatól a Black Magic Womant teszed fel nekem, - az első nagy szerelmem ezzel becézett - és az már régen volt, de a parázs az parász - én elmék és megkereslek és jajjjjjjj nekednek:)
Ne jáccál a szívemmel, mert beárullak:)
Muszáj, különben sohase érek rá keseregni bújaimon, hanem máson jár az elmém (elmém? inkább az elmém elmén')

miről van itt nagybasz0 2010.09.03. 12:39:00

@Donna (Cara)mba: Ilyeneken töröm a fejem! :)
Már etetem a saját vörös oroszlánomat...

Donna (Cara)mba 2010.09.03. 12:46:14

@Ásómaci: 2 darab családi dráma, 1 darab megoldatlannak látszó iparűzési adó és járulékok esetleges nem befizetési tragédiája mián - miből, a semmiből?- nekem címlistákat kell/ene írnom.
Portékát népszerűsíteni.

És itt vagytok ti:)

Tényleg romba döntetitek az életem:(

Darabokra töritek nem csak a szívem, hanem a múlandó testi valóm is:(((((((((((((

Donna (Cara)mba 2010.09.03. 12:47:27

@miről van itt nagybasz0: Vörös? És oroszlán? Hú, te aztán kifogtad;-DDDDDDDDD

Egyben vagy még?

miről van itt nagybasz0 2010.09.03. 12:53:39

@Donna (Cara)mba: Vagyogatok, jár az agyam ezerrel, még semmi okosat nem tanáltam ki...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.03. 12:54:37

@Donna (Cara)mba: Meg a gyémánt. Ha jól tudom, a lányok legjobb barátja. Egy díva mesélte nekem eztet egyszer:
www.youtube.com/watch?v=PluRW3_FEt0

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.03. 12:57:14

@Donna (Cara)mba: Szepes-e meg Mária-e?
Ja, a svájci frankkal nincs gond?
Az egyik haveromet idézzem:
A svájci frank hiteleseknek küldöm ezt a számot:
www.youtube.com/watch?v=5sBj6Aqytac
(Tudom, ez most morbid poén.)

Donna (Cara)mba 2010.09.03. 13:03:58

@miről van itt nagybasz0: Csak nem oroszjányrú'van szó? Csak nem aztat kaptad ki magadnak vadmacseknak?

Nem tom, milyenek az oroszlányok, nem veszélyesek e' kicsit?

Aggódok testi épségedért...

Donna (Cara)mba 2010.09.03. 13:06:33

@Ásómaci: Most hogy mondod, rémlik valami...
Persze, Koh-i-Noor is lehet, de aztat nem aggattya úri nő magára:)))))
Vaskazettában őrizteti Svájcban:) Csak a kopit teszi fel, ha bálba mén;-D

Donna (Cara)mba 2010.09.03. 13:13:55

@Ásómaci:
1)A Szepes Mária grafológusnő! Én meg csak klimpírozok:) De ha elküldöd az aláírásod és némi kézzel írt szöveget, akkor elmondom, ki vagy;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2) A svájci frank árfolyama hidegen hagy. A forint érdekel csak, de úgy, ha nem én fizetek az államnak, hanem az állam nekem. De ez utóbbira példa még nálunk nem akadt:((((((((((((((

220 felett meg nem autózok. Max. amit elértem, 180 volt. Pályán, persze. A zúj 6-oson:)
Azóta nem enged a párom a céges autó kormánya mögé ülni, ha ő is benne ül. Szerinte én egy fertelem vagyok,mert mindekit le akarok előzni:(((

Akárki, akármilyen messze van, nekem azt be kell érnem és leelőznöm:) Nagyon sós a vérem, valahol annak is ki kell tombolnia magát:(

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.03. 13:19:38

@Donna (Cara)mba: Szepes Máriának volt egy könyve, amit néhányszor már elolvastam, annyira lekötött. A Vörös Oroszlán volt a címe. Csak azért írtam. Természetesen az Alkímiáról írt. Zseniális regény.
A svájci Frank 220 fölé ért, ezért linkeltem be ezt a számot.
Sós a véred? Szegény-szerencsés férjed :-DDDDD
Küldök nektek egy dalt így, a zongora mellől:
www.youtube.com/watch?v=QQM8gC3SWb4

Donna (Cara)mba 2010.09.03. 13:28:58

@Ásómaci: A 220-at értettem!

A többi részletkérdés:) Szóra sem érdemes:)

Pá és egy ledolgozott, fárasztó nap után - privi dinamitot a hálóba;-D

Látod, nem vagyok én rest a jókívánságokkal:)))))

guma 2010.09.03. 13:32:23

@Ásómaci:

Macikám! Nagyon jó lányregényei volta (vannak)!

És ezotériába (regények) első volt itthon ha jól emlékszem!

Donna (Cara)mba 2010.09.03. 13:34:55

Szorokin, ezt kiemelem a szövegből, mert nagyon szeretem ezt a négy sort:

Talkin about
Time travel
And the meaning
And just what it was worth

Ez vagy Te:) Nekem:)

Szia neked is, megyek, tényleg. Kis időre, tudod:)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.03. 13:35:26

@gtigram: Sajnos, csak ezt olvastam tőle, de nagyon megfogott. (Lányregényt nem olvastam tőle, de nem is kívánom.)
Egy kis zenét, hölgyeim?
www.youtube.com/watch?v=bNbBfZrTSVA

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.03. 13:36:43

@Donna (Cara)mba: Meg ez Marty Mcfly is :-DDDDDDD (Talkin about Time Travel :-D)

Donna (Cara)mba 2010.09.03. 13:37:55

@gtigram: Ja, foglalkozik ezotériával is. De nekem a grafológiai könyve van meg.

Régen érdekelt a grafológia.

Szia Neked is, fáradhatatlan, örökmozgó!

Csak fáraszd a fiúkat, mert megérdemlik:))) Mert még mindig bírják:) A kifulladásig,-D

Donna (Cara)mba 2010.09.03. 13:38:33

@Ásómaci: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!!!!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.03. 13:39:31

@Donna (Cara)mba: :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.03. 13:44:18

@Donna (Cara)mba:

vidd az jó szerencsét az ridikülödben :)

Donna (Cara)mba 2010.09.03. 13:45:31

@szorokin: Rendben, viszem. Pont belefér (még), ha jól beszuszakolok mindent a táskámba:)

Donna (Cara)mba 2010.09.03. 13:47:06

@Ásómaci: Eszméletlen vagy:))))
Talán még a karaktereket is kiszámítottad?

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.03. 13:48:22

@Donna (Cara)mba: Csak találd is meg! A női táska rejtelmei... Mindig elámulok, hogy a nők egy üllőt is el tudnak kavarni a retikülben! :.D

Donna (Cara)mba 2010.09.03. 13:53:48

@Ásómaci: Na, most már lezárom a mai "volt szerencsém egy húron pendülni egy Régészmackóval, aki még az általam használt karakterek számát is megérzi"

A jóból is megárt a sokkkkkkkkkkk!:)

guma 2010.09.03. 13:55:13

@Ásómaci:

Nem a csöpögös fajta (bár a 61-as évek benne vannak), ma is érdemes gyerek kezébe adni, mert van benne emberség...

Na kopognak! Ezt a blamázst...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.03. 13:58:32

@Donna (Cara)mba: okkkkkkkkkkkk:)
@gtigram: De egy lányregényt én nem olvasok el! Kérem, hölgyem, nekem elveim vannak!!!

guma 2010.09.03. 14:01:45

@Ásómaci:

Arra való az csak, hogy sutba vágd (a vendég meg figyel, hogy meghülyültem????????)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.03. 14:04:01

@gtigram: A lányregényt? Bár tudom, hogy az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember, amíg tudja! :-DDD

Donna (Cara)mba 2010.09.03. 14:21:30

Szorokin, nem is tudok már mit mondani, kár a szó. Lehet itt, ebben a kocsmában csendben üldögélni is. Érted te a csendet is.
Vonzó-pörgő atomokkal, molekulákkal, elektronokkal teli csönd...

Kocsma Szorokinhoz címezve...

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.03. 14:23:46

@Donna (Cara)mba:

úgy is dolga van köndnek.
mennie köll, evvan.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.03. 14:24:57

@Donna (Cara)mba:

legalább nem tarom fent, így lehet az való életet élni, boldogulni az életben, ez műkorcsma helyett

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.03. 14:28:49

@Donna (Cara)mba:

egyébkint érdekes, mindég azt látám, ahogy megjelenek, leáll a csevegés, mindenkinek azonnal dolga akad, stb
/ Donna, te vagy a kivétel, te permanensen távozol és érkezel ide. /

sokszor úgy vagyok, h olyan jól megy a kocsmázás, h inkább nem rondítok bele, mer egybű vége lesz nekijjje....

és soxor láttam ezt mán errefeleee

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.03. 14:29:56

szóval ez a kocsma nélkülem üzemel/működik jól.

ez a tapasztalatom.

Donna (Cara)mba 2010.09.03. 14:42:58

@szorokin: Á, én lépek le, mingyár fellendül a forgalmad:)

Unom magamat, akkor más hogyne unna?

Itt is puszikáztalak, de csak majd ha megborotvátkoztál:)

(Mijjen jó az igeidő-egyeztetésem:))))) Perfekt:)
Plus quam perfect;-)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.03. 14:45:12

@Donna (Cara)mba:

neeem neeeem
én vagyok az antiforgalomgenerátor

ld
Zlad - I am the antipope:

www.youtube.com/watch?v=GGBHfXPqbgI

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.03. 15:01:19

@Donna (Cara)mba: @szorokin: Én vagyok az antiforgalomgenerátor! És a nejem is! :-DDDDD
Bocs, hogy itt hagytalak benneteket, de közben dógozni is köll. Meg a munkatársaimat is ugratni, mert mármár hiányolják! :-D
süti beállítások módosítása