HTML

offolós

szabad a tánc, szabad az off ______________________ ▄█▒▓▲▼▒▼▲▓▒▓█▄▄█▒▓▲▼ ▒▼▲▓▒▓█▄██

Friss topikok

  • szorokin: Szépen lassan mindenünk leépül. Nemsokára elmúlik a nyár. Minket egytől-egyig felzabál az élet. Ez... (2015.06.28. 20:49) napba nézek és fázik a szemem
  • Gazz: A szerzőnek: www.youtube.com/watch?v=b_K9-lRedvE (2014.02.27. 10:06) whistling in the dark
  • Gerilgfx: pimpalininak címeztem ,,hova?'' az életébe ^^ (2012.05.25. 15:57) Miért marad sok nő szingli?
  • szorokin: It began when they come took me from my home And put me in Dead Row, Of which I am nearly wholly i... (2012.03.13. 14:42) and i not afraid to die

Címkék

2010 (3) 2011 (3) abszurd (7) adatbiztonság (3) afrika (1) animáció (17) attitűd hozzáállás (2) bácsi (1) balázs só (1) bank és pénzvilág (2) bármi (4) best of (6) blake (3) bmw isetta (1) bolondság (1) cenzúra (3) chuck norris (1) cica (1) cigány (1) cigányhimnusz (1) cinizmus (1) csak (1) csillagok (1) d&b dnb (1) dal (85) dalszöveg (48) demagógia (1) divat (1) doku dokumentumfilm (4) donnaság (2) doomsday machine (1) égbolt (1) egészségügy (2) éhbér (1) élet (32) életkedv (3) életút (1) életút sors (16) élet értelme (2) előzetes (2) élő live (5) erotika (3) év zenéje (2) feldolgozat (2) fény (1) fénykép (7) férfi vs nő (4) fesztivál (1) film (18) filmesoffos (3) filmzene (1) foci vb 2010 (1) gitár (7) globalizáció (1) háború (6) halál (23) halál pusztulás (1) hangos könyv (2) harc (4) harvey polly jean pj (9) hatalom (1) hatalom leghatalmasabbak (1) hidegháború (1) himnusz (1) hippi hippie (4) horror (1) humor (10) idiot kretén (22) igazság (8) információs szabadság hozzáférés megosztás (3) interjú (vagy csak egy részlete) (2) internet világháló (5) ipari katasztrófa (2) károsulat kertészet (11) kávéskanna (1) képregény comics (1) kép képek (8) kizsákmányolás (2) komolyzene (1) koncert (2) környezet természet (3) krasznahorkai (1) kritika (1) küzdelem (3) lábas (4) lehetőségek (3) lélek (2) lényeg (1) létezés (2) liberalizmus (1) macska (1) magyarország (15) magyar lélek (1) mese (2) minimál (3) monty python (1) moszkva tér (1) német (1) neoliberalizmus neokonzervativizmus (1) nép népies fűszerezésű (3) nick cave (1) nirvana (5) nőideál (1) nyomor (1) off offos (11) öngyilkosság (1) orbanisztán (1) örök élet (3) orosz lélek (1) örvénylő (1) otthon lenni a világban (1) pályák orbitok (1) piaf (1) pimpalini (3) politika (7) portishead (6) privacy magánszféra védelme (3) profit (2) programozó (1) psy aka psychedelica (2) quimby (6) régi zene (7) rezsó (4) sanzon (1) sátántangó (1) social enginiering (1) sorozat (1) sorozatgyilkos (1) sors (4) sport (2) stop motion (1) szabadság (3) szaremberek (1) széll kálmán (1) személyre szabás (1) szépség (1) szép nők (3) szerelem (4) szerzői jog (1) szex (2) szittya ősmagyar (1) szorokinság (32) szűrés (2) tarr béla (2) tények adatok (8) time-lapse (1) többkomment (1) török (1) tragédia (1) tv tévé (5) vége the end (2) vélemény (5) vers (14) vhk grandpierre vágtázó (2) videó (61) világ (30) világvége (5) visszaélés lehetősége vagy visszaélés (5) vörösiszap (1) vuvuzela (10) vuvu zulu (1) wc (1) western (2) wikileaks (3) wtc (1) zaj (5) zene (69) zenekar (1) zenésoffos (3) Címkefelhő

silver

2010.07.26. 22:44 szorokin

 

I see the walls around me

Fall around me

And everything is alright

I see the god among me

Fall among me

And everything beside

I see those walls surround you

Tie and bound you

You'll drown cause you're so

Cold

Cold

Cold

Cold

 

 

 

 

 

[ hogy miért épp ma ? _ erre ébredtem, ez szólt a fejemben ]

  

3 komment

Címkék: dal dalszöveg

A bejegyzés trackback címe:

https://offos.blog.hu/api/trackback/id/tr452178668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.07.26. 22:47:46

Machine Head - Silver

Yes I hold some keys of gold
With cigarettes and silver bullets
Angels cry and devils lie
The world is our stage
Look inside and try and find
The part of me that's whole
I wish I knew
But I got threw behind

Take my hand
Across this land
Escape this, all the hell inside
Create this man
To make my stand
And break this hardened shell in time

I see a mirror to me
The lines along my face are drawn in
I believe reflections bleed
The sorrows of our souls
Let me know the hurt that shows and wish it all away
Cause now you'll see
Why the pain and me
Collide

I see the walls around me
Fall around me
And everything is alright
I see the god among me
Fall among me
And everything beside
I see those walls surround you
Tie and bound you
You'll drown cause you're so
Cold
Cold
Cold
Cold

Take my hand
Across this land
Escape this, all the hell inside
Create this man
To make my stand
And break this hardened shell in time

Donna (Cara)mba 2010.08.04. 13:24:07

Benéztem a lapra, a Mérnököt kerestem, nem is hittem, hogy benéz még valaha is ide bárki. És megláttalak mindkettőtöket:) Hogy a Mérnöknek írni fogok, az egy pillanatig sem volt kétséges...

Néztem a szöveget, amit betettél, és elöntötte a szememet a könny. Akkor már tudtam, leküzdöm a bennem lévő figyelmeztető ellenállást, és írok Neded, akár örülsz, akár rossznéven veszed. Legyen, aminek lenni kell. Félek az elmarasztalástól és visszautasítástól, de mindegy. Vállalom. Ha érzelgősnek találod, amit írok,legyen, a te gondod...De így igaz minden, ahogy leírtam. Nem is tudom, miért.

Szomorú volt a hazaérkezésem, de ezt senki sem tudhatta. Meg sok minden mást se. Hogy ez az utam egy régebben megígért jutalom út volt a fiamnak és barátnőjének, aki sohase látta Velencét, és én akartam megmutatni, ajándéknak szántam, jelezve: befogadtuk a családba. Csak most tudtam beváltani az ígéretemet.(Persze, tudom, Velence nászút, mi közöm hozzá,a fiatalok dolga meg ilyesmi, de nekem éppen nem az: nekem Velence a kőbe halt szépség, no és az imádott tenger. Ezt akartam "ajándékba" adni annak a lánynak, akit a fiam választott).

Sikerült. Szép volt Velence, a szigetek festőiek, a lagúnák rejtélyesek és csavargásra csábítóak. Néztem sokat, soxor, minden estefele a parton a kifutó hullámokat, lenyűgözve, alig tudva elszakadni a végtelen és örökkön-örökké tartó varázslatától.

Én, valahányszor tengernél voltunk, elutazás előtti este el szoktam búcsúzni a tengertől. Most is káprázatos volt a mediterrán este, a part, a tenger, "aki" akkor az enyém volt még, és teljes pompájában fénylett az esthajnalcsillag is.

Még volt néhány szép percem hazafele az úton: Trieszt. Kiszálltunk kicsit körülnézni. Mozgalmas, olasz és mégis vérbeli monarchiabeli város:) Szeretem:)

Aztán vége lett minden költészetnek, libegésnek: jött megint a kőkemény talaj. A röghöz kötő valóság.

És itt jön a képbe a zene és főképp a szöveg, amit feltettél, pont elutazásunk napjának estéjén:)
Meg sem kísérlem elmagyarázni, mit értek belőle, miért ríkatott meg és bőgök még most is:(((( Mert nem tudom pontosan megfogalmazni úgyse:(
Én, aki büszke voltam arra, szinte sohase sírok. Évi 2 sírás az is bőven sok és nagy luxus számomra - ennyit engedélyezek:)Aztán 1x már megríkattál:) Kész, erre az évre kifutottam a bőgési keretből:))))))

A zene gondolom mindenkinek szól, aki benéz az oldalra, tehát nem veszed tolakodásnak, hogy írtam. A tetejében ilyen hosszasan.

Milyen volt Kapolcs?

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.04. 22:18:59

@Donna (Cara)mba:

örülök (nem kárörvendve) h sikerült könnyet csalnom a szemedbe, arcodba.
ezek maradandó pillanatok.
értékesek.

a többire maj késöbb reagálok, kivéve a kapolcsi kérdésedet:

háát életem egyik legjobb kocertjét láttam
....
kapolcs napok
muzsikás, bartók estje egy templomban..
azok a bartók darabok, amik miatt anno aszonták a mesterre h
elment a józan esze/ elmebajos/ őrült ...

meg ilyen improvizatív (azaz, ahogy régen létezett a zene ("népzene"), kotta nem volt, voltak emberek, népek, hegedősök, és fülek .... -- ld ugye szájhagyomány - szájrul szájra ) cuccos
amit imádok.. (ellentétben a tiszta, entellektüell dzsesszel, amihez sosem voltam elég jó/rossz ......)
lajkó félix ugrik be erről, akit amikó először láttam, győrben mediawaven 96/97 körül
-- háát ott elvesztettem az állam az első hangok körül és a végéig meg se taltam ... bizaaa --
no szóval ez a rész ilyen szintű vuóót ..

szóval életem top 10 koncertyébe tuti benn van

émmeg (és pár barátom) megnyaltam mind a 10 újjamat virtuálissssan utána
tyühajj + nyammnyammmm....
süti beállítások módosítása