HTML

offolós

szabad a tánc, szabad az off ______________________ ▄█▒▓▲▼▒▼▲▓▒▓█▄▄█▒▓▲▼ ▒▼▲▓▒▓█▄██

Friss topikok

  • szorokin: Szépen lassan mindenünk leépül. Nemsokára elmúlik a nyár. Minket egytől-egyig felzabál az élet. Ez... (2015.06.28. 20:49) napba nézek és fázik a szemem
  • Gazz: A szerzőnek: www.youtube.com/watch?v=b_K9-lRedvE (2014.02.27. 10:06) whistling in the dark
  • Gerilgfx: pimpalininak címeztem ,,hova?'' az életébe ^^ (2012.05.25. 15:57) Miért marad sok nő szingli?
  • szorokin: It began when they come took me from my home And put me in Dead Row, Of which I am nearly wholly i... (2012.03.13. 14:42) and i not afraid to die

Címkék

2010 (3) 2011 (3) abszurd (7) adatbiztonság (3) afrika (1) animáció (17) attitűd hozzáállás (2) bácsi (1) balázs só (1) bank és pénzvilág (2) bármi (4) best of (6) blake (3) bmw isetta (1) bolondság (1) cenzúra (3) chuck norris (1) cica (1) cigány (1) cigányhimnusz (1) cinizmus (1) csak (1) csillagok (1) d&b dnb (1) dal (85) dalszöveg (48) demagógia (1) divat (1) doku dokumentumfilm (4) donnaság (2) doomsday machine (1) égbolt (1) egészségügy (2) éhbér (1) élet (32) életkedv (3) életút (1) életút sors (16) élet értelme (2) előzetes (2) élő live (5) erotika (3) év zenéje (2) feldolgozat (2) fény (1) fénykép (7) férfi vs nő (4) fesztivál (1) film (18) filmesoffos (3) filmzene (1) foci vb 2010 (1) gitár (7) globalizáció (1) háború (6) halál (23) halál pusztulás (1) hangos könyv (2) harc (4) harvey polly jean pj (9) hatalom (1) hatalom leghatalmasabbak (1) hidegháború (1) himnusz (1) hippi hippie (4) horror (1) humor (10) idiot kretén (22) igazság (8) információs szabadság hozzáférés megosztás (3) interjú (vagy csak egy részlete) (2) internet világháló (5) ipari katasztrófa (2) károsulat kertészet (11) kávéskanna (1) képregény comics (1) kép képek (8) kizsákmányolás (2) komolyzene (1) koncert (2) környezet természet (3) krasznahorkai (1) kritika (1) küzdelem (3) lábas (4) lehetőségek (3) lélek (2) lényeg (1) létezés (2) liberalizmus (1) macska (1) magyarország (15) magyar lélek (1) mese (2) minimál (3) monty python (1) moszkva tér (1) német (1) neoliberalizmus neokonzervativizmus (1) nép népies fűszerezésű (3) nick cave (1) nirvana (5) nőideál (1) nyomor (1) off offos (11) öngyilkosság (1) orbanisztán (1) örök élet (3) orosz lélek (1) örvénylő (1) otthon lenni a világban (1) pályák orbitok (1) piaf (1) pimpalini (3) politika (7) portishead (6) privacy magánszféra védelme (3) profit (2) programozó (1) psy aka psychedelica (2) quimby (6) régi zene (7) rezsó (4) sanzon (1) sátántangó (1) social enginiering (1) sorozat (1) sorozatgyilkos (1) sors (4) sport (2) stop motion (1) szabadság (3) szaremberek (1) széll kálmán (1) személyre szabás (1) szépség (1) szép nők (3) szerelem (4) szerzői jog (1) szex (2) szittya ősmagyar (1) szorokinság (32) szűrés (2) tarr béla (2) tények adatok (8) time-lapse (1) többkomment (1) török (1) tragédia (1) tv tévé (5) vége the end (2) vélemény (5) vers (14) vhk grandpierre vágtázó (2) videó (61) világ (30) világvége (5) visszaélés lehetősége vagy visszaélés (5) vörösiszap (1) vuvuzela (10) vuvu zulu (1) wc (1) western (2) wikileaks (3) wtc (1) zaj (5) zene (69) zenekar (1) zenésoffos (3) Címkefelhő

Edith Piaf: Milord

2010.05.24. 10:39 Donna (Cara)mba

20 komment

Címkék: zene dal piaf sanzon

A bejegyzés trackback címe:

https://offos.blog.hu/api/trackback/id/tr422026896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miről van itt nagybasz0 2010.05.24. 11:19:25

Edith Piaf azon kevés franciák közé tartozik akiket kedvelek! :)

Donna (Cara)mba 2010.05.24. 11:43:59

@miről van itt nagybasz0: Most ráfáztál, mert két francia dalt is feltettem. Gondolta pászol a lap hangulatához.

Most megyek ebédet készíteni. Asszem tényleg a konyha az egyetlen hely ahol még embernek érzem magam nő létemre is:(

miről van itt nagybasz0 2010.05.24. 13:03:35

@Donna (Cara)mba: Gondoltam megnyugtatlak, és teszek fel egy kis Viszockijt, az egyik kedvencemet, arra felé még kevesebb embert kedvelek! :)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.24. 13:15:36

@Donna (Cara)mba: @miről van itt nagybasz0:

jó hogy vagytok, mert emelitek a szint-vonalat
;))

kee kompenzálni a sok hülyeséget, amit pakolászok
mosthanshááhgh
....:PP

Donna (Cara)mba 2010.05.24. 14:08:26

@miről van itt nagybasz0: Ja, katonailag és diplomáciailag én sem kedvelem így június 4-ike tájt a francúzokat;-DDDDDD
Az oroszpkat se, azok is jöttek 1849-ben is, meg 1945-ben is. Hiába, biztos jók erre felénk az utak, és már akkor is olcsók a tourist-packagek:(
Vagy sok volt/van a hazaárulóból? Nem is tom:(

Donna (Cara)mba 2010.05.24. 14:14:32

@szorokin: Nem, azt teszel fel, amit csak akarsz. Nem?
Miből gondolod, hogy emelem én és a Mérnök a színvonalat? Mihez képest? Van valami ízlésbeli origó?

Edith Piaf is valami hasonlóról énekel, ami illik a feltettek tartalmához, csak kicsit másképp. Ódivatúan. Más nyelven. Jaques Brel is, csak éppen ő is más nyelven, átvitt értelemben is. Emberi nyelven.

Nem mindenkinek létszükséglet az emberi nyelven való megszólalás se megszólítás.

Itt nincs nívó megszabva, ha jól tudom, itt szabadság van. Ezt egyszer megbeszéltük, nem?

Most miért viszakozol? Vállald magad.
Come as you are.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.24. 20:12:43

@Donna (Cara)mba:

Szerinted ki nem beszélt emberi nyelven ?

1# Ha mindenki emberi nyelven beszélt, akkor
"Nem mindenkinek létszükséglet az emberi nyelven való megszólalás se megszólítás."
ez mit akar jelenteni ?

2# Ha nem mindenki, akkor ki és miért nem beszélt emberi nyelven ?

Donna (Cara)mba 2010.05.24. 21:02:32

@szorokin:1) Én nem tudok érthető, emberi nyelven megszólalni, mivel úgy vélem, nem értek se mást, és mással sem tudom megértetni közlendőmet.

2) Néha komolyan töprengek, ezek után érdemes-e megszólalnom?

Még nem adtam azért fel teljesen.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.24. 21:45:56

@Donna (Cara)mba:

"Edith Piaf is valami hasonlóról énekel, ami illik a feltettek tartalmához, csak kicsit másképp. Ódivatúan. Más nyelven. Jaques Brel is, csak éppen ő is más nyelven, átvitt értelemben is. Emberi nyelven."

ergo

te emberi nyelven megszólaló dolgokat pakoltál fel

ergo

100% h nem magadra utaltál,

hiába fordítottad utólag magad felé a saját fegyveredet:
"Én nem tudok érthető, emberi nyelven megszólalni"

te másra gondoltál.
és most is másra gondolsz.
csak velem akartad kimondatni.
de nem fogom.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.24. 23:14:17

See the animal in his cage that you built
Are you sure what side you're on?
Better not look him too closely in the eye
Are you sure what side of the glass you are on?
See the safety of the life you have built
Everything where it belongs
Feel the hollowness inside of your heart
And it's all
Right where it belongs

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.24. 23:15:13

See the animal in his cage that you built
Are you sure what side you're on?

Donna (Cara)mba 2010.05.25. 08:42:52

@szorokin: Nem mondatom ki veled, kimondom én: mivel megegyztünk abban, hogy mindenki azt tesz fel, amit akar, te is azt tettél fel amit akartál. Már utaltam többször rá: ómódi vagyok. Nem is túl okos. Nekem - nyugodtan ki lehet röhögni - ünnep volt 23-a és 24-e. Ha nem is vallásos, de két szép májusi nap. Nem illetek bele a te képeid.

De azok a te képeid voltak, legfelejebb kommentelni tudtam, hiszen neked kell legjobban emlékezned arra, hogy megígértem: poszttal nem zsarollak, mert akkor aljasnak tartasz. Az érzékenységem meg az én bajom. Mást vártam tőled.

Érted?
Én nem tudok a kedvedre lenni, bárhogy iparkodok. A harapó két szárát, ami közé begyömöszölsz, a maga valójában se lehet könnyebben elviselnem: nekem. Más biztosan jobban bírja. Vagy érti amit mondani akarsz és a helyén kezeli.

Az én intellektusom és érzékenységem nem megfelelő a számodra, ez már evidencia. Sztem mindenkinek, aki a blogot járja.

Donna (Cara)mba 2010.05.25. 08:43:54

Bocs, a blogmotor.
Újból:

@szorokin: Nem mondatom ki veled, kimondom én: mivel megegyeztünk abban, hogy mindenki azt tesz fel, amit akar, te is azt tettél fel amit akartál. Már utaltam többször rá: ómódi vagyok. Nem is túl okos. Nekem - nyugodtan ki lehet röhögni - ünnep volt 23-a és 24-e. Ha nem is vallásos, de két szép májusi nap. Nem illetek bele a te képeid.

De azok a te képeid voltak, legfeljebb kommentelni tudtam, hiszen neked kell legjobban emlékezned arra, hogy megígértem: poszttal nem zsarollak, mert akkor aljasnak tartasz. Az érzékenységem meg az én bajom.

Érted?
Én nem tudok a kedvedre lenni, bárhogy iparkodok. A harapó két szárát, ami közé begyömöszölsz, a maga valójában se lehet könnyebben elviselnem: nekem. Más biztosan jobban bírja. Vagy érti amit mondani akarsz és a helyén kezeli.

Az én intellektusom és érzékenységem nem megfelelő a számodra, ez már evidencia. Sztem mindenkinek, aki a blogot járja.

Donna (Cara)mba 2010.05.25. 08:57:04

@szorokin: Ismeretlen a szöveg, de mélyértelmű.

"See the animal in his cage that you built
Are you sure what side you're on?"

Nem, semmiben sem voltam/vagyok bizonyos, már régóta. Csupa kétség az életem. Ja, és kétségbeesés.

"See the safety of the life you have built
Everything where it belongs
Feel the hollowness inside of your heart
And it's all
Right where it belongs"

Miért gondolod ott, a klaviatúra másik oldalán, hogy biztonság az életem? Mi tesz téged ebben oly bizonyossá? Sztem ezen gondolkodj el, ha van kedved és időd.

Ha a szívem üres, mert te így látod, akkor miért szólnál hozzám? Az üres szívemhez? A mértéket el nem érő intellektusomhoz? (vagy idiotizmusomhoz - válaszd ki, melyik illik rám, hisz te tudod. Ezt is.

Miért szólnék az életem "biztonságáról", a kétségbeeséseimről, a magányomról? Miért, mondd? Ha te így látsz,így értesz engem.

Én üldözött, sebesült vad vagyok, mindenféle óvó ketrecen kívül bolyongok, a sebesülteknek irgalmat, menedéket nem nyújtó vadonban.
Néha én bizony ketrec után vágynék. Lerogyni, nem törődni semmivel, csak leroskadva pihenni.

Én igazi hontalan vagyok. Kár, hogy ezt sohase értetted, érezted.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.25. 16:23:16

@Donna (Cara)mba:

mit ér az ünnep hit nélkül ??

mit ér az ünnep hit nélkül.....

Donna (Cara)mba 2010.05.25. 16:42:04

@szorokin: Nem tudom, mit ér? Ha nihilista módon gondolkodom, semmi nem ér semmit, minden hiábavalóság.
Az én világomban paradox dolgok léteznek egymás mellett:
1) van jószándék, igaz szó, becsület, őszinte beszéd, nem csapok be lehetőleg senkit - ennek ugyan nem látom isteni értelmét, de mivel az emberbe van plántálva, nem úgy gondolta ki az ember maga, hanem a társadalomban muszáj volt léteznie ezeknek a fogalmaknak, mert ez a destrukció ellentéte, és ha másként cselekedett volna, az utolsó önző, destruktív ember már rég lekapcsolta volna maga után a villanyt - ezért ez is valamiféle hit, nem feltétlen tudás, tehát mi más lehetne, mint hit?
2) vannak szokások az életemben, melyektől, ha nem muszáj, nem szívesen válok meg. Ilyenek a vasárnapok, az ünnepnapok - amelyek valamiképpen számomra és annak a közösségnek ünnepek, akikhez tartozok.

Az én vallásom nem ereszti el a kezem, még ha nincs hitem, akkor se. Olyan. Úgy alakult. Enged személyesen társalogni Istennel, ha akarok. Megengedi azt is, hogy megkérdezzem tőle: hát én ugyan minek vagyok a világon, Uram?
Van akinek felel, van akinek nem. Nem tartozik ő nekem személyesen semmilyen magyarázattal.

Most értesz legalább? Nem tudom jobban elmondani:(

És mellesleg nem nagyon szeretem látni, hova süllyedt az ember: nő és férfi egyaránt.
Mondtam, menekülök a valóságtól. Ha nem ezt tenném, már rég nem élnék. Még nem adtam fel: élni szeretnék.

Donna (Cara)mba 2010.05.25. 21:37:24

@Donna (Cara)mba: Jó éjszakát, Sorokin! Mára már magamra maradtam kérdéssel, válasszal.
No, ez van.

miről van itt nagybasz0 2010.05.26. 10:41:28

Pálinkásörösjónapokatmindenkinek! :))

Donna (Cara)mba 2010.05.26. 10:45:31

@miről van itt nagybasz0: A jó reggeltet elfogadom, megköszönöm, viszonzom, a pálinkát azonban átadom: idd meg az egészségemre!
süti beállítások módosítása