HTML

offolós

szabad a tánc, szabad az off ______________________ ▄█▒▓▲▼▒▼▲▓▒▓█▄▄█▒▓▲▼ ▒▼▲▓▒▓█▄██

Friss topikok

  • szorokin: Szépen lassan mindenünk leépül. Nemsokára elmúlik a nyár. Minket egytől-egyig felzabál az élet. Ez... (2015.06.28. 20:49) napba nézek és fázik a szemem
  • Gazz: A szerzőnek: www.youtube.com/watch?v=b_K9-lRedvE (2014.02.27. 10:06) whistling in the dark
  • Gerilgfx: pimpalininak címeztem ,,hova?'' az életébe ^^ (2012.05.25. 15:57) Miért marad sok nő szingli?
  • szorokin: It began when they come took me from my home And put me in Dead Row, Of which I am nearly wholly i... (2012.03.13. 14:42) and i not afraid to die

Címkék

2010 (3) 2011 (3) abszurd (7) adatbiztonság (3) afrika (1) animáció (17) attitűd hozzáállás (2) bácsi (1) balázs só (1) bank és pénzvilág (2) bármi (4) best of (6) blake (3) bmw isetta (1) bolondság (1) cenzúra (3) chuck norris (1) cica (1) cigány (1) cigányhimnusz (1) cinizmus (1) csak (1) csillagok (1) d&b dnb (1) dal (85) dalszöveg (48) demagógia (1) divat (1) doku dokumentumfilm (4) donnaság (2) doomsday machine (1) égbolt (1) egészségügy (2) éhbér (1) élet (32) életkedv (3) életút (1) életút sors (16) élet értelme (2) előzetes (2) élő live (5) erotika (3) év zenéje (2) feldolgozat (2) fény (1) fénykép (7) férfi vs nő (4) fesztivál (1) film (18) filmesoffos (3) filmzene (1) foci vb 2010 (1) gitár (7) globalizáció (1) háború (6) halál (23) halál pusztulás (1) hangos könyv (2) harc (4) harvey polly jean pj (9) hatalom (1) hatalom leghatalmasabbak (1) hidegháború (1) himnusz (1) hippi hippie (4) horror (1) humor (10) idiot kretén (22) igazság (8) információs szabadság hozzáférés megosztás (3) interjú (vagy csak egy részlete) (2) internet világháló (5) ipari katasztrófa (2) károsulat kertészet (11) kávéskanna (1) képregény comics (1) kép képek (8) kizsákmányolás (2) komolyzene (1) koncert (2) környezet természet (3) krasznahorkai (1) kritika (1) küzdelem (3) lábas (4) lehetőségek (3) lélek (2) lényeg (1) létezés (2) liberalizmus (1) macska (1) magyarország (15) magyar lélek (1) mese (2) minimál (3) monty python (1) moszkva tér (1) német (1) neoliberalizmus neokonzervativizmus (1) nép népies fűszerezésű (3) nick cave (1) nirvana (5) nőideál (1) nyomor (1) off offos (11) öngyilkosság (1) orbanisztán (1) örök élet (3) orosz lélek (1) örvénylő (1) otthon lenni a világban (1) pályák orbitok (1) piaf (1) pimpalini (3) politika (7) portishead (6) privacy magánszféra védelme (3) profit (2) programozó (1) psy aka psychedelica (2) quimby (6) régi zene (7) rezsó (4) sanzon (1) sátántangó (1) social enginiering (1) sorozat (1) sorozatgyilkos (1) sors (4) sport (2) stop motion (1) szabadság (3) szaremberek (1) széll kálmán (1) személyre szabás (1) szépség (1) szép nők (3) szerelem (4) szerzői jog (1) szex (2) szittya ősmagyar (1) szorokinság (32) szűrés (2) tarr béla (2) tények adatok (8) time-lapse (1) többkomment (1) török (1) tragédia (1) tv tévé (5) vége the end (2) vélemény (5) vers (14) vhk grandpierre vágtázó (2) videó (61) világ (30) világvége (5) visszaélés lehetősége vagy visszaélés (5) vörösiszap (1) vuvuzela (10) vuvu zulu (1) wc (1) western (2) wikileaks (3) wtc (1) zaj (5) zene (69) zenekar (1) zenésoffos (3) Címkefelhő

Őrült suhanás

2010.05.18. 11:44 miről van itt nagybasz0

Az első videó, a blogban, nem ugrik teljes képernyőre, sajnos, csak az eredeti oldalon.

 

10 komment

Címkék: sport videó

A bejegyzés trackback címe:

https://offos.blog.hu/api/trackback/id/tr342012393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donna (Cara)mba 2010.05.18. 17:49:55

Szia, bővérű Mérnökünk:-))))))
Tudod, ahogy suhant a kanyarokban, hááát, olyan volt, mintha valami szert szedtem volna:-DDDDD
Bizserget a kezem, ott éreztem a volánon (ami a videőn nemis volt, csak az ember és a száguldás), én egy vagyok az autóval, fut a csík előttem, ablak kinyitva, és repülök...Nekem az autózás a megmaradt kevés szenvedélyeimhez tartozik. Nem tudom leírni az élményt, és olyankor csakis egyedül szeretek lenni. Egyszer így száguldottam végig a Székelyföldön, tök egymagam:) Akkor még nem mértek ilyen cudarul odaát a zsaruk. Ilyenkor meg még akácillat is bejön az ablakon:)Nekem ez az élet felsőfokon! Ez az ecstasym.
Szerrel szerencsémre soha nem találkoztam az életben (addigra már kiöregedtem a fiatal bohóságokból), és ennek örülök, mert nekem 1 alkalom örökre szólt volna:( (Ezt már leírtam valahol). Ennyiben ismerem magam:(
Maradt az autózás.
Ha ma lennék 18 (amikor én annyi voltam,az már egy archaikus korban volt:), biztosan motoroznék.

De a mámor és száguldás élményét megteszi egy kis 7 éves 1,6-os Renault Clio is, amit veszettül kihúzok dombnak fel, másodikban elmegyek 60-ig is - titokban, persze, ha nincs mellettem utas - és mivel az autó könnyű, így repül felfele is:-DDDD

Én 50 éve megmaradtam lázadó kislánynak, akit jókislánynak, úri kislánynak akartak nevelni, de mindig hevesen kitörtem a szülői merev szabályok alól.
A fiamnak sok szabadságot adtam, éppen ezért, mert a fiatal csikó kitör, dúl benne a hormon. Hagyni kell. Úgy kell mellette lenni, hogy észre se vegye. És lőn belőle óvatos duhaj! Jól meggondolja minden dolgát.
Én még ma sem:(

Donna (Cara)mba 2010.05.18. 21:02:46

@miről van itt nagybas zoo: A mérnök azért benned van:) Biztosan érdekel, milyen lehet egy ilyen ember-autó járgány:)Ha a kezedbe kerülne, fogadni mernék, azon minutában apró ízekre szednéd, hogy lásd, mi van belül;-DDDDDDDDDDDD
Mindenesetre, akik száguldoznak vele, nem lehetnek éppen gyávák.

Azzé' ilyen ruhát nem varratok magamnak. Marad a Clio:)

miről van itt nagybasz0 2010.05.18. 21:07:11

@Donna (Cara)mba: Sok hülyeséget kipróbáltam már, ezt is kipróbálnám! Persze először csak óvatosan... ;))

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.18. 21:49:44

@miről van itt nagybas zoo:

hááát ez itt az addiktológia terepe ;DDDDDD

sulyos sebesség- és adrenalin- függőségrül van itt szó..

Donna (Cara)mba 2010.05.18. 21:54:07

@szorokin: Igen, úgy látszik mindketten függőek vagyunk. A drog: sebesség, adrenalin. Télleg.

Donna (Cara)mba 2010.05.18. 22:31:39

@miről van itt nagybas zoo: Itt köszönöm meg az esti mesét. Nem győztem már kivárni, míg az animáció alatt a szólj hozzá-nál megjelenik egy komment-ablak:(

Erre a kedves két mesére fogok elaludni. Én a macskák pártján vagyok:) Életre való kis állatok:) A kis huncutok;-DDDDDDDDDD

Jó is az esti mese ennyi száguldás és adrenalin után:))))))))))))))))) Pihentet:)

miről van itt nagybasz0 2010.05.18. 22:48:35

@Donna (Cara)mba: Szívesen! :) Bár már régen rájöttem, hogy bármi, amit csináltam az életben, okosság vagy hüleség, tudat alatt vagy fölött, szégyentelen módon, az én szórakoztatására történik. Dé nájon örülök, ha másoknak is tecccik! :))
süti beállítások módosítása