HTML

offolós

szabad a tánc, szabad az off ______________________ ▄█▒▓▲▼▒▼▲▓▒▓█▄▄█▒▓▲▼ ▒▼▲▓▒▓█▄██

Friss topikok

  • szorokin: Szépen lassan mindenünk leépül. Nemsokára elmúlik a nyár. Minket egytől-egyig felzabál az élet. Ez... (2015.06.28. 20:49) napba nézek és fázik a szemem
  • Gazz: A szerzőnek: www.youtube.com/watch?v=b_K9-lRedvE (2014.02.27. 10:06) whistling in the dark
  • Gerilgfx: pimpalininak címeztem ,,hova?'' az életébe ^^ (2012.05.25. 15:57) Miért marad sok nő szingli?
  • szorokin: It began when they come took me from my home And put me in Dead Row, Of which I am nearly wholly i... (2012.03.13. 14:42) and i not afraid to die

Címkék

2010 (3) 2011 (3) abszurd (7) adatbiztonság (3) afrika (1) animáció (17) attitűd hozzáállás (2) bácsi (1) balázs só (1) bank és pénzvilág (2) bármi (4) best of (6) blake (3) bmw isetta (1) bolondság (1) cenzúra (3) chuck norris (1) cica (1) cigány (1) cigányhimnusz (1) cinizmus (1) csak (1) csillagok (1) d&b dnb (1) dal (85) dalszöveg (48) demagógia (1) divat (1) doku dokumentumfilm (4) donnaság (2) doomsday machine (1) égbolt (1) egészségügy (2) éhbér (1) élet (32) életkedv (3) életút (1) életút sors (16) élet értelme (2) előzetes (2) élő live (5) erotika (3) év zenéje (2) feldolgozat (2) fény (1) fénykép (7) férfi vs nő (4) fesztivál (1) film (18) filmesoffos (3) filmzene (1) foci vb 2010 (1) gitár (7) globalizáció (1) háború (6) halál (23) halál pusztulás (1) hangos könyv (2) harc (4) harvey polly jean pj (9) hatalom (1) hatalom leghatalmasabbak (1) hidegháború (1) himnusz (1) hippi hippie (4) horror (1) humor (10) idiot kretén (22) igazság (8) információs szabadság hozzáférés megosztás (3) interjú (vagy csak egy részlete) (2) internet világháló (5) ipari katasztrófa (2) károsulat kertészet (11) kávéskanna (1) képregény comics (1) kép képek (8) kizsákmányolás (2) komolyzene (1) koncert (2) környezet természet (3) krasznahorkai (1) kritika (1) küzdelem (3) lábas (4) lehetőségek (3) lélek (2) lényeg (1) létezés (2) liberalizmus (1) macska (1) magyarország (15) magyar lélek (1) mese (2) minimál (3) monty python (1) moszkva tér (1) német (1) neoliberalizmus neokonzervativizmus (1) nép népies fűszerezésű (3) nick cave (1) nirvana (5) nőideál (1) nyomor (1) off offos (11) öngyilkosság (1) orbanisztán (1) örök élet (3) orosz lélek (1) örvénylő (1) otthon lenni a világban (1) pályák orbitok (1) piaf (1) pimpalini (3) politika (7) portishead (6) privacy magánszféra védelme (3) profit (2) programozó (1) psy aka psychedelica (2) quimby (6) régi zene (7) rezsó (4) sanzon (1) sátántangó (1) social enginiering (1) sorozat (1) sorozatgyilkos (1) sors (4) sport (2) stop motion (1) szabadság (3) szaremberek (1) széll kálmán (1) személyre szabás (1) szépség (1) szép nők (3) szerelem (4) szerzői jog (1) szex (2) szittya ősmagyar (1) szorokinság (32) szűrés (2) tarr béla (2) tények adatok (8) time-lapse (1) többkomment (1) török (1) tragédia (1) tv tévé (5) vége the end (2) vélemény (5) vers (14) vhk grandpierre vágtázó (2) videó (61) világ (30) világvége (5) visszaélés lehetősége vagy visszaélés (5) vörösiszap (1) vuvuzela (10) vuvu zulu (1) wc (1) western (2) wikileaks (3) wtc (1) zaj (5) zene (69) zenekar (1) zenésoffos (3) Címkefelhő

Egy kis nyelvtörő

2010.05.17. 21:08 miről van itt nagybasz0

Ilyen nincs, és még is van!

15 komment

Címkék: zene dal humor videó idiot kretén károsulat kertészet

A bejegyzés trackback címe:

https://offos.blog.hu/api/trackback/id/tr152011289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donna (Cara)mba 2010.05.17. 21:56:47

Ezek a polákok!!!! Sohase értettem meg őket, miért nem tértek át a magyar nyelvre, mit kínlódnak a polyákkal?
A magyar a világ legegyszerűbb, legszebb, legtisztább nyelve, én nem értem, miért nem látják be más népek?:))))))))

miről van itt nagybasz0 2010.05.17. 22:22:39

@Donna (Cara)mba: Ezek a népek csecsszlovákok, dé a nyelvük olyan nemes, ősi és tiszta, mint ami ebbe a rengeteg nágy, történelmük, több mint tíz évébe, belefér! :)

Donna (Cara)mba 2010.05.17. 22:39:54

@miről van itt nagybas zoo: Ja, szóval tótok az istenadták! Nem számít az, annak is csak köll valakinek lenni - hogy Mórát idézzem, aki ezt a mondatot egy kun paraszt szájába adta, aki egy izraelita vallásúra mondta a fenti igét:)

No, akkor értem már, miért kínlódnak a saját nyelvtörő tákolmányukkal és nem tanulnak meg egy rendes nyelvet, mondjuk a magyart:)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.17. 22:44:27

@miről van itt nagybas zoo:

hujj ez baráti társoságban az egyik klasszikus ...
:)))

zseniálisan kretén ;D

pimpalini 2010.05.18. 14:01:29

@miről van itt nagybas zoo:

Két dolog:

1. Nem akarok túl tudományságos lenni, de amennyiben a csecsszlovák jelző cseh-et is értelmez, akkor azt a 10 éves történelmet át kell írni mondjuk 1300 évre. Ha csupán rondán beszélő, elkorcsosult, magyarságukat elfeledő, felvidéki, szláv dialektusban beszélő, első önálló államukat a fasizmusban meglelő pondrókról van szó, akkor a néhány évtizednyi múlt, pár év történelem helytálló.:)

2. Igazából nincs hozzá közöm, de a "nagybaszó" név sokkal jobb, eredetibb volt. Ez erőltetett és gyenge.:)

Donna (Cara)mba 2010.05.18. 17:17:54

@pimpalini: Szia!
Az én válaszom:
1) a cecsszlovák csak szójáték, utalva az önálló szlovák nyelv nemlétére. Cseh barátaink (igazi csehek) legyintenek, hogy mennyire iparkodnak a szlovákok most valahogy kialakítani egy nyelvet, ami legalább 1%-ban eltér a cseh nyelvtől:))))
Ők (mármint a csehek és morvák)ezen nagyokat derülnek.
Tót idióma van, semmi több. Egy nyelvjárás. Nem önálló nyelv. Hát ezért ez a nagy kepesztés.

2) Mivel gyanítom, van némi szerepem a nagyb...ó nick variálásában, megvédem nickcserélőnket: gondolta, annyira nagyon női hölgyemény vagyok (ami mellesleg igaz), hogy nem illik eképpen, ezzel a névvel fordulni kommentjeiben felém, aki jobb híjján itt most a női nemet testesítem meg. Bíztattam én tréfásan, hogy okés, nincs nekem a nevével az égvilágon semmi gondom, valszeg fiatal, jóvérű, semmi gond, de mindhiába:(
Hát valahogy így lehetett...

miről van itt nagybasz0 2010.05.18. 19:07:50

@pimpalini: @Donna (Cara)mba:
1. Ennek a remekműnek a zévszáma 1978.
Mindkettőtöknek igaza van, és megnyugtatok mindenkit, régen ölég jó voltam történelemből, és 1-2dologra még emlékszem, általános suliban még órákat is tartottam a tanár helyett, középiskolában volt egy kis afférom 2.-ban, tanár csere volt és a new tbácsi félévkor megkért, hogy feleljek a négyesért, de mivel jegyeim átlaga 4,6 volt, kicsit zokon vettem, szóváltásba keveredtünk. Talán nem mondtam néki, hogy a quva anyád, de a helyzet feszült volt, asszem, megkaptam a hármasom. No’ innét származtatom azt, hogy már csak hobbiból tanultam azt, ami érdekelt. Érettségin, tán két fő kérdés volt, a. Hunyadiak harca a törökök ellen, b. Lenin tézisei. Mondtam gyáá! :) A figura két perc múlva lelőtt, hogy hármas, mondtam néki nincs befe, ötöst akarok, erre aszongya húzzak el, mert mennek ki a büfébe kávézni, megköszöntem…

2. Itt is, mind kettőtöknek igaza van, (a végén még jó rabbi lenne belőlem:)
Gondolkodtam mi lenne az név ami kicsit harmonikusabb, pl. lehetne, …ó,. …zoo, …show, …só, …nagyBszó, de tény, az eredeti a legjobb, ami nem azt jelenti, hogy esetleg nem próbálok ki még valami értelmetlent. :)

Donna (Cara)mba 2010.05.18. 20:21:07

@miről van itt nagybas zoo: A rabbi pálya nem rossz, nem rossz.
És én még féltettelek, hogy életgondjaid vannak:)
Pedig csak a tesztoszteron kínoz;-D

miről van itt nagybasz0 2010.05.18. 20:25:37

@Donna (Cara)mba: H! Tsak a vallás nem stimmel! Válámint tisztaság mániás vagyok, dé nem kórosan... :))

Donna (Cara)mba 2010.05.18. 21:20:24

@miről van itt nagybas zoo: Okíts, légyszi: a vallási meg nem felelést értem, de a tisztaságmániát?:) Erőltetem a fantáziámat, de csődöt mondott. Némi eligazításra szorulok:(
Nem hinném, hogy porszívózásra gondoltál;-DDDDDD

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.18. 22:02:14

@miről van itt nagybas zoo:

szerintem az illedelmes kicsillagozós verzió jó lenne, amit máá korábban javalltam néköd..

ill a hosszú verzió:

így:
@miről van itt ****baszó:

így ki van csillagozva a megfelelő rész és szalonképes, maximálisan, nekem elhiheted
;DDDD

Donna (Cara)mba 2010.05.18. 22:43:22

@miről van itt nagybas zoo: Kívánok nektek jóéjt! Esti meséset:)
süti beállítások módosítása