HTML

offolós

szabad a tánc, szabad az off ______________________ ▄█▒▓▲▼▒▼▲▓▒▓█▄▄█▒▓▲▼ ▒▼▲▓▒▓█▄██

Friss topikok

  • szorokin: Szépen lassan mindenünk leépül. Nemsokára elmúlik a nyár. Minket egytől-egyig felzabál az élet. Ez... (2015.06.28. 20:49) napba nézek és fázik a szemem
  • Gazz: A szerzőnek: www.youtube.com/watch?v=b_K9-lRedvE (2014.02.27. 10:06) whistling in the dark
  • Gerilgfx: pimpalininak címeztem ,,hova?'' az életébe ^^ (2012.05.25. 15:57) Miért marad sok nő szingli?
  • szorokin: It began when they come took me from my home And put me in Dead Row, Of which I am nearly wholly i... (2012.03.13. 14:42) and i not afraid to die

Címkék

2010 (3) 2011 (3) abszurd (7) adatbiztonság (3) afrika (1) animáció (17) attitűd hozzáállás (2) bácsi (1) balázs só (1) bank és pénzvilág (2) bármi (4) best of (6) blake (3) bmw isetta (1) bolondság (1) cenzúra (3) chuck norris (1) cica (1) cigány (1) cigányhimnusz (1) cinizmus (1) csak (1) csillagok (1) d&b dnb (1) dal (85) dalszöveg (48) demagógia (1) divat (1) doku dokumentumfilm (4) donnaság (2) doomsday machine (1) égbolt (1) egészségügy (2) éhbér (1) élet (32) életkedv (3) életút (1) életút sors (16) élet értelme (2) előzetes (2) élő live (5) erotika (3) év zenéje (2) feldolgozat (2) fény (1) fénykép (7) férfi vs nő (4) fesztivál (1) film (18) filmesoffos (3) filmzene (1) foci vb 2010 (1) gitár (7) globalizáció (1) háború (6) halál (23) halál pusztulás (1) hangos könyv (2) harc (4) harvey polly jean pj (9) hatalom (1) hatalom leghatalmasabbak (1) hidegháború (1) himnusz (1) hippi hippie (4) horror (1) humor (10) idiot kretén (22) igazság (8) információs szabadság hozzáférés megosztás (3) interjú (vagy csak egy részlete) (2) internet világháló (5) ipari katasztrófa (2) károsulat kertészet (11) kávéskanna (1) képregény comics (1) kép képek (8) kizsákmányolás (2) komolyzene (1) koncert (2) környezet természet (3) krasznahorkai (1) kritika (1) küzdelem (3) lábas (4) lehetőségek (3) lélek (2) lényeg (1) létezés (2) liberalizmus (1) macska (1) magyarország (15) magyar lélek (1) mese (2) minimál (3) monty python (1) moszkva tér (1) német (1) neoliberalizmus neokonzervativizmus (1) nép népies fűszerezésű (3) nick cave (1) nirvana (5) nőideál (1) nyomor (1) off offos (11) öngyilkosság (1) orbanisztán (1) örök élet (3) orosz lélek (1) örvénylő (1) otthon lenni a világban (1) pályák orbitok (1) piaf (1) pimpalini (3) politika (7) portishead (6) privacy magánszféra védelme (3) profit (2) programozó (1) psy aka psychedelica (2) quimby (6) régi zene (7) rezsó (4) sanzon (1) sátántangó (1) social enginiering (1) sorozat (1) sorozatgyilkos (1) sors (4) sport (2) stop motion (1) szabadság (3) szaremberek (1) széll kálmán (1) személyre szabás (1) szépség (1) szép nők (3) szerelem (4) szerzői jog (1) szex (2) szittya ősmagyar (1) szorokinság (32) szűrés (2) tarr béla (2) tények adatok (8) time-lapse (1) többkomment (1) török (1) tragédia (1) tv tévé (5) vége the end (2) vélemény (5) vers (14) vhk grandpierre vágtázó (2) videó (61) világ (30) világvége (5) visszaélés lehetősége vagy visszaélés (5) vörösiszap (1) vuvuzela (10) vuvu zulu (1) wc (1) western (2) wikileaks (3) wtc (1) zaj (5) zene (69) zenekar (1) zenésoffos (3) Címkefelhő

mourning air

2010.05.16. 21:27 szorokin

 

mourning air



Did I see a moment with you
In a half lit world
I'm frightened to believe
But I must try
If I stumble if I fall
I'm reaching out in this mourning air, ohh
Have I got the strength to ask
Beyond the window
I feel this fear alone
Until we have
Total honesty
If I tremble or fall
I'm reaching out in this mourning air, ohh
Should I feel a moment with you
To softly whisper
I crave nothing else so much
Longing to reveal
Total honesty
I can feel your touch
I'm reaching out in this mourning air, ohh
I'm reaching out in this mourning air, ohh

 

24 komment

Címkék: dal portishead dalszöveg

A bejegyzés trackback címe:

https://offos.blog.hu/api/trackback/id/tr602008415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donna (Cara)mba 2010.05.16. 22:16:34

@miről van itt nagybasz ó: Fijjuk! Ti kelletek egy prbblémám megoldásához - ha már ilyen szép költészettel találkozom!
Egy ifjú-párköszöntő tósztomhoz (amiit ángliusul köll előadnom), kellene egy szép ánglius szermelmes vers (részlet is lehet), ami persze könnyen elmondható és a vendégek is értik hunglisos kiejtésemet.
Nász-ügy jeligére a hírdetőbe (a blogra:)

Köszönettel előre is.

Donna (Cara)mba 2010.05.16. 22:25:17

@Donna (Cara)mba: Jójcakát, most elhagyom az oldalt. Elmék kalandozni.
Úgy látom, megen' egyedül vagyok, keresek valami helet.

Donna (Cara)mba 2010.05.17. 10:15:03

@szorokin: Kösz, ha segítesz. Az esküvő május 29-én lesz, de még a héten szeretném (max. hétvégén) végig gondolni, mit mondjak. Már meséltem erről az esküvőről, hatalmas cécó lesz, finn és erdélyi vendégek vegyesen. Mivel én vagyok az elbűvölő leányka keresztanyukája, nekem is ki kell nyitnom a számat:) Mivel finnül nem tudok, ezért angolul mondom a tósztot, és abba akarok belevenni valami szép szerelmes verset. A magyar beszédemben magyar vers lesz, de valami teljesen más, hacsak nem találom meg az angol költő magyar fordítását.
Ja, most nem mennék bele abba, hogy finnekkel ténylegesen rokonok vagyunk-e, mivel a finnek rokonaiknak tartanak bennünket (tényleg), ezért a szpícs vezérmotívuma az lesz, hogy két rokon, de egymástól távol került nép fia és leánya íme egymásra talált ma, a szerelemben, stb.stb. Ez úgy adódik magától. De sztem egy kis költészet nélkül nem ér az egész semmit...
Bocs a privát zaklatásért.
Köszi előre is a segítségedet. Szerelmes költészetben megbízható, kifinomult ízlésű forrásnak tartalak:)
Azért érthető legyen a finneknek (mert náluk természetes, hogy ángliusul is beszélnek, persze azért nem mindenki extra felső-fokon:)De értik és beszélik az angolt.

miről van itt nagybasz0 2010.05.17. 11:16:11

@Donna (Cara)mba: Sajnos én nem tok jól semmit, főleg nem nyelveket+verseket, mindent kipróbáló voltam ezért nem is tudok semmit rendesen, sőt így idővel egyre jobban rájön az ember mennyi mindent nem tud, de ezt a verset megnézhetnéd ha gondolod.
(Illetve itt van még egy rakás!) :))

www.poemhunter.com/poem/the-young-may-moon/

Siv Widerberger: Bélyeg

Bélyeget gyűjtöttem.
Papa hozott egyszer egy kilót.
Azóta nem gyűjtök bélyeget.

:))

Donna (Cara)mba 2010.05.17. 11:34:40

@miről van itt nagybasz ó: Köszi a verset és az oldalt.

Miért gondolod, hogy semmit nem tudsz? És miből gondolod, hogy én mindent tudok? Például "tudtam azt, hogy a Holdon ha elejtenek egy golyóstollat, az lebeg". Ehhez a tudáshoz mit te szólsz?

Én sem tudok semmit, ahogyan te értelemezed a tudást. Összevissza olvastam kedvemre, összevissza moziztam kedvemre, csak akkor mentem színházba, ha valami tényleg érdekelt, stb.

Folyton a tudásodat becsmérled. Ne tedd, mert hazudsz nekem is meg magadnak is. A tudás nem csak tárgybeli tudás, hanem - jó figyelj, mert ezt hótt komolyan gondolom - százszor inkább érdeklődés, nyitottság, kitárulkozás a csodák előtt.

Minden egyéb szakma, illetve professzionalitás.

Ui. Neked!
Ja, és meg valami: örülök, hogy szereted a nőket, testestül, lelkestül. Testestül is. Az nem szégyen. Az ellenkezője a szégyen. Ezt azért írtam ide utóiratnak, mert úgy érzékeltem, zavarban vagy emiatt velem szemben. Ne legyél:)
A nevedet elfogadtam, mint a tesztoszteron túltengés kifejezését. Azért, mert Téged fogadtalak el:)Úgy, ahogyan a virtuális világban megjelensz:)

miről van itt nagybasz0 2010.05.17. 11:50:52

@Donna (Cara)mba: Oksa, megrázom magam!!
Tudod, ha nem mennek jól a dolgaim, néha elkezdek balfaszoskodni, csak ez az oka! ;))

Donna (Cara)mba 2010.05.17. 12:14:32

@miről van itt nagybasz ó: Ha megnyugtat, nekem most például kifejezettem pocsékul mennek a dolgaim, olyannyira, hogy el se hinnéd:(
Fel a fejjel!
Jó a szöveged, ne hagyd el magad!

Donna (Cara)mba 2010.05.17. 12:17:41

@miről van itt nagybasz ó: Nem vagyok nagy a jó dolgok megtalálásában, de kifejezetten Neked fogok keresni valamit. Hogy életkedvre derülsz-e tőle, azt nem tudhatom, de nézd a jószándékot!

miről van itt nagybasz0 2010.05.17. 12:46:14

@Donna (Cara)mba: Nálam az gond legalábbis már kezdek félni, hogy beteges, akkor villogok, akkor vagyok elememben, ha valahol nagy gríz, zűrzavar, káosz van, akár volt cégeknél vagy természeti katasztrófáknál, mindig tudom másokkal ellentétben mit kell csinálni, megoldani, jó néhányszor előfordul már mindegyik, és tök furán éreztem magam, hogy nem olyan vagyok mint a többiek...

Donna (Cara)mba 2010.05.17. 12:54:52

@miről van itt nagybasz ó: Én sem olyan vagyok,mint a többiek:)
Nem látod, hogy két lábon járó életöröm-osztogató vagyok, miközben velem meg süllyed a hajó? Hát szted normális vagyok én?:)))))
Na látod.

Bennem a segítőkészség van meg, mint adottság, születésemtől fogva. Most akkor mit csináljak? Hiába kívánom, hogy szűnjön meg a gond, a létbizonytalanság, mindenki mindig legyen happy, mert ez sose volt, sose lesz. Tehát rám is mindig szüksége lesz valakinek, akit életkedvre buzdítok, miközben én magam össze vagyok csúszva.

Ilyen az élet:)

Donna (Cara)mba 2010.05.17. 12:57:10

@miről van itt nagybasz ó: Kűttem 3 Zeppelin nótát.
Teccik, nem tecccik, ezt kaptad:)
Mert én nagyon szeretem még ma is Zeppleinéket:)

miről van itt nagybasz0 2010.05.17. 13:29:52

@Donna (Cara)mba: Mindig kedveltem őket,most sincs ez másképp.
Még egyszer köszönöm!! :))

Donna (Cara)mba 2010.05.17. 14:06:07

@miről van itt nagybasz ó: Maj' máskor mást kapsz! Be kell osztani. Minden napra valami kis éltető!Az ágyas félkupica is jó, de én csak készítem, nem élek vele:-D Az általam igazi szatmári szilvából, vadkörte- és bírságyra öntött pálinkát igen igen dícsérik. Színe: mint a 24 karátos arany, olyan lesz tőle:)
De szoktam pálinkát "fektetni" aszalt kökény-aszalt eper ágyra is. Állítólag a "serry" kutyafüle hozzá képest.
No meg az aszalt sárgabarack-nektarin kombó se uccsó:)
Férfiembőr, ha módjával issza, színtiszta orvosság. Na meg nézzen menyecskéket, asse rossz hatású a férfiembőr egészségére nézvést.

Na, válogasd ki a magadnak valót! De lehet mindhárom (patikamértékkel) egyszerre is;-DDDDDDDD

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.17. 19:42:12

@miről van itt nagybas zoo:

"
Siv Widerberger: Bélyeg

Bélyeget gyűjtöttem.
Papa hozott egyszer egy kilót.
Azóta nem gyűjtök bélyeget.
"

:DDDDDDD

igazi minimál-költészet
zsenyiáááler

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.17. 20:06:02

@miről van itt nagybas zoo:

ilyeneket én is tudok:

pl
#1
egyik lábam itt a másik.

#2
"mi a különbség egy pont közt" (Tandori)

#3
kuli neem meghal,
kuli csak guri-guri (WS, kb így)

#4
nem hiszek a kertben.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.17. 20:07:16

megvan a kulis:

Weöres Sándor - KULI

Kuli bot vág.
Kuli megy
megy
csak guri-guri
Riksa
Autó
Sárkányszekér
Kuli húz riksa.
Kuli húz autó.
Kuli húz sárkányszekér.
csak guri-guri
Kuli gyalog megy.
Kuli szakáll fehér.
Kuli álmos.
Kuli éhes.
Kuli öreg.
Kuli babszem mákszem kis gyerek
ver kis Kuli nagy rossz emberek.
csak guri-guri
Riksa
Autó
Sárkányszekér
Kuli húz riksa?
Kuli húz autó?
Kuli húz sárkányszekér?
Ha Kuli meghal.
Kuli meghal.
Kuli neeem tud meghal!
Kuli örök
csak guri-guri

www.virtus.hu/?id=detailed_article&aid=83294

miről van itt nagybasz0 2010.05.17. 20:36:06

@szorokin:

máj ném iz
Qulee
Rick Sa
Qulee

:D
süti beállítások módosítása