HTML

offolós

szabad a tánc, szabad az off ______________________ ▄█▒▓▲▼▒▼▲▓▒▓█▄▄█▒▓▲▼ ▒▼▲▓▒▓█▄██

Friss topikok

  • szorokin: Szépen lassan mindenünk leépül. Nemsokára elmúlik a nyár. Minket egytől-egyig felzabál az élet. Ez... (2015.06.28. 20:49) napba nézek és fázik a szemem
  • Gazz: A szerzőnek: www.youtube.com/watch?v=b_K9-lRedvE (2014.02.27. 10:06) whistling in the dark
  • Gerilgfx: pimpalininak címeztem ,,hova?'' az életébe ^^ (2012.05.25. 15:57) Miért marad sok nő szingli?
  • szorokin: It began when they come took me from my home And put me in Dead Row, Of which I am nearly wholly i... (2012.03.13. 14:42) and i not afraid to die

Címkék

2010 (3) 2011 (3) abszurd (7) adatbiztonság (3) afrika (1) animáció (17) attitűd hozzáállás (2) bácsi (1) balázs só (1) bank és pénzvilág (2) bármi (4) best of (6) blake (3) bmw isetta (1) bolondság (1) cenzúra (3) chuck norris (1) cica (1) cigány (1) cigányhimnusz (1) cinizmus (1) csak (1) csillagok (1) d&b dnb (1) dal (85) dalszöveg (48) demagógia (1) divat (1) doku dokumentumfilm (4) donnaság (2) doomsday machine (1) égbolt (1) egészségügy (2) éhbér (1) élet (32) életkedv (3) életút (1) életút sors (16) élet értelme (2) előzetes (2) élő live (5) erotika (3) év zenéje (2) feldolgozat (2) fény (1) fénykép (7) férfi vs nő (4) fesztivál (1) film (18) filmesoffos (3) filmzene (1) foci vb 2010 (1) gitár (7) globalizáció (1) háború (6) halál (23) halál pusztulás (1) hangos könyv (2) harc (4) harvey polly jean pj (9) hatalom (1) hatalom leghatalmasabbak (1) hidegháború (1) himnusz (1) hippi hippie (4) horror (1) humor (10) idiot kretén (22) igazság (8) információs szabadság hozzáférés megosztás (3) interjú (vagy csak egy részlete) (2) internet világháló (5) ipari katasztrófa (2) károsulat kertészet (11) kávéskanna (1) képregény comics (1) kép képek (8) kizsákmányolás (2) komolyzene (1) koncert (2) környezet természet (3) krasznahorkai (1) kritika (1) küzdelem (3) lábas (4) lehetőségek (3) lélek (2) lényeg (1) létezés (2) liberalizmus (1) macska (1) magyarország (15) magyar lélek (1) mese (2) minimál (3) monty python (1) moszkva tér (1) német (1) neoliberalizmus neokonzervativizmus (1) nép népies fűszerezésű (3) nick cave (1) nirvana (5) nőideál (1) nyomor (1) off offos (11) öngyilkosság (1) orbanisztán (1) örök élet (3) orosz lélek (1) örvénylő (1) otthon lenni a világban (1) pályák orbitok (1) piaf (1) pimpalini (3) politika (7) portishead (6) privacy magánszféra védelme (3) profit (2) programozó (1) psy aka psychedelica (2) quimby (6) régi zene (7) rezsó (4) sanzon (1) sátántangó (1) social enginiering (1) sorozat (1) sorozatgyilkos (1) sors (4) sport (2) stop motion (1) szabadság (3) szaremberek (1) széll kálmán (1) személyre szabás (1) szépség (1) szép nők (3) szerelem (4) szerzői jog (1) szex (2) szittya ősmagyar (1) szorokinság (32) szűrés (2) tarr béla (2) tények adatok (8) time-lapse (1) többkomment (1) török (1) tragédia (1) tv tévé (5) vége the end (2) vélemény (5) vers (14) vhk grandpierre vágtázó (2) videó (61) világ (30) világvége (5) visszaélés lehetősége vagy visszaélés (5) vörösiszap (1) vuvuzela (10) vuvu zulu (1) wc (1) western (2) wikileaks (3) wtc (1) zaj (5) zene (69) zenekar (1) zenésoffos (3) Címkefelhő

El Camino del Rey

2010.05.10. 01:05 szorokin

 

 

no comment [a video magáért beszél].

 

 

9 komment

Címkék: videó világ szorokinság

A bejegyzés trackback címe:

https://offos.blog.hu/api/trackback/id/tr291987351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donna (Cara)mba 2010.05.10. 09:09:47

Az út Királyi! Az élet-erősek és a bátrak útja...
Én gyakran félek. Erre mondta Arlequin, minek aggódsz örökké?
Az én utam sem nem az erőseké, sem nem a bátraké.
Ahogy te mondanád: plebejus út:(

Köszönöm, hogy feltetted ezt, minthogy reggelre kértem valamit tőled.
Minden kívánságom így teljesüljön!

Szép napot!

arlequin 2010.05.10. 17:11:20

@Donna (Cara)mba: szerintem bennem is felmerülne a félelem. legfeljebb: beszarnék.

Donna (Cara)mba 2010.05.10. 20:31:50

@arlequin: Szia! Nagyon hiányoztál! Milyen volt Erdély, mesélj! Úgy vágyok haza...Belehalok.

Írtam neked levelet, nem tudom, megkaptad-e?

Szorokint szórakoztattam, de a végén asszem berágott rám:) Talán megbocsát:)

Nem illő és nem is tartozik rám, de én még temiattad, gyerekeidért, családodért is aggódok:(
Én minden rendes emberért aggódok.
Normális vagyok én?

Mesélj, Bolond, mesélj!
Alig vártalak!

arlequin 2010.05.10. 21:45:29

@Donna (Cara)mba: jó volt. hosszú út. jó pálinka, jó levegő, értelmes hozzáállás legalább egyfelől. szóval jó.
ne aggódj. az ég eddig is éltetett, s ahogy jób mondta feleségének: "ha az úrtól elvettük a jót, miért ne vennénk el a rosszat?"
leveled megkaptam. lehet rágom. de inkább beszélnék élőben. mi is ott vagyunk ahol a part szakad, de ez szerintem rendben van. kellenek az ilyenek, hogy értékelni tudjuk azt, ami valóban fontos.
szorokin pedig nem hinném hogy berágott.
voltam az ezeréves határon, hoztam haza 1 szál gyermekláncfűt. mutattam a porontyoknak, hogy némá', ott is ugyanaz van.
ettünk-ittunk , nem bánkódtunk.
békesség istentől.

Donna (Cara)mba 2010.05.10. 22:40:56

@arlequin: Szép lehetett. Sokat jártam én is az ezeréves határon. És hej, de sokat pántlikáztam!
Jó még a kenyér a Csángó fogadóban?
Elmentem innen a blogról, mert nem jött senki, aztán nekiálltam egy posztnak, Szabó Magda Az a szép fényes napjáról írtam, de még nem fejeztem be.
Majd megadom a telefonszámom.
Örülök, hogy legalább addig nem keseregtetek a pároddal és szép időt töltöttetek azon az százszor áldott és átkozott földön. Székelyföldön valahogy nem lehet keseregni, pedig volna miért...
Azt hiszem már csak jó alvást kívánhatok, késő van.
Legyen Veled és a tieiddel a magyar és székely földünknek szelleme!

arlequin 2010.05.11. 07:20:04

@Donna (Cara)mba: a kenyérből hoztam is haza. azt majszolgatom, hisz eláll.
de a párom nem jött. hivatalos úton voltam.
majd beszélünk.

Donna (Cara)mba 2010.05.11. 09:28:00

@arlequin: Szia és szép napot! Na meg erdélyi pálinkás jó reggelt!
Mindjárt mennem kell, úgyhogy most csak ennyi!
Jó, hogy itt vagy újra:)
De az is jó, ha Székelyföldön vagy, mert az meg neked öröm:)

Mindegy, légy üdvözölve!!!:)))))))))

Syberia 2010.05.14. 14:10:15

Ez a videó az én kedvenceimben is benne van régóta.
Fantasztikus és félelmetes is egyben.Persze valakinek nem,de nekem tériszonyom van :)A zene is nagyon ott van.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.14. 14:52:04

@Syberia:

:)))

nekem is van ;)

nem tod a zenét ki aakotta ?
süti beállítások módosítása