HTML

offolós

szabad a tánc, szabad az off ______________________ ▄█▒▓▲▼▒▼▲▓▒▓█▄▄█▒▓▲▼ ▒▼▲▓▒▓█▄██

Friss topikok

  • szorokin: Szépen lassan mindenünk leépül. Nemsokára elmúlik a nyár. Minket egytől-egyig felzabál az élet. Ez... (2015.06.28. 20:49) napba nézek és fázik a szemem
  • Gazz: A szerzőnek: www.youtube.com/watch?v=b_K9-lRedvE (2014.02.27. 10:06) whistling in the dark
  • Gerilgfx: pimpalininak címeztem ,,hova?'' az életébe ^^ (2012.05.25. 15:57) Miért marad sok nő szingli?
  • szorokin: It began when they come took me from my home And put me in Dead Row, Of which I am nearly wholly i... (2012.03.13. 14:42) and i not afraid to die

Címkék

2010 (3) 2011 (3) abszurd (7) adatbiztonság (3) afrika (1) animáció (17) attitűd hozzáállás (2) bácsi (1) balázs só (1) bank és pénzvilág (2) bármi (4) best of (6) blake (3) bmw isetta (1) bolondság (1) cenzúra (3) chuck norris (1) cica (1) cigány (1) cigányhimnusz (1) cinizmus (1) csak (1) csillagok (1) d&b dnb (1) dal (85) dalszöveg (48) demagógia (1) divat (1) doku dokumentumfilm (4) donnaság (2) doomsday machine (1) égbolt (1) egészségügy (2) éhbér (1) élet (32) életkedv (3) életút (1) életút sors (16) élet értelme (2) előzetes (2) élő live (5) erotika (3) év zenéje (2) feldolgozat (2) fény (1) fénykép (7) férfi vs nő (4) fesztivál (1) film (18) filmesoffos (3) filmzene (1) foci vb 2010 (1) gitár (7) globalizáció (1) háború (6) halál (23) halál pusztulás (1) hangos könyv (2) harc (4) harvey polly jean pj (9) hatalom (1) hatalom leghatalmasabbak (1) hidegháború (1) himnusz (1) hippi hippie (4) horror (1) humor (10) idiot kretén (22) igazság (8) információs szabadság hozzáférés megosztás (3) interjú (vagy csak egy részlete) (2) internet világháló (5) ipari katasztrófa (2) károsulat kertészet (11) kávéskanna (1) képregény comics (1) kép képek (8) kizsákmányolás (2) komolyzene (1) koncert (2) környezet természet (3) krasznahorkai (1) kritika (1) küzdelem (3) lábas (4) lehetőségek (3) lélek (2) lényeg (1) létezés (2) liberalizmus (1) macska (1) magyarország (15) magyar lélek (1) mese (2) minimál (3) monty python (1) moszkva tér (1) német (1) neoliberalizmus neokonzervativizmus (1) nép népies fűszerezésű (3) nick cave (1) nirvana (5) nőideál (1) nyomor (1) off offos (11) öngyilkosság (1) orbanisztán (1) örök élet (3) orosz lélek (1) örvénylő (1) otthon lenni a világban (1) pályák orbitok (1) piaf (1) pimpalini (3) politika (7) portishead (6) privacy magánszféra védelme (3) profit (2) programozó (1) psy aka psychedelica (2) quimby (6) régi zene (7) rezsó (4) sanzon (1) sátántangó (1) social enginiering (1) sorozat (1) sorozatgyilkos (1) sors (4) sport (2) stop motion (1) szabadság (3) szaremberek (1) széll kálmán (1) személyre szabás (1) szépség (1) szép nők (3) szerelem (4) szerzői jog (1) szex (2) szittya ősmagyar (1) szorokinság (32) szűrés (2) tarr béla (2) tények adatok (8) time-lapse (1) többkomment (1) török (1) tragédia (1) tv tévé (5) vége the end (2) vélemény (5) vers (14) vhk grandpierre vágtázó (2) videó (61) világ (30) világvége (5) visszaélés lehetősége vagy visszaélés (5) vörösiszap (1) vuvuzela (10) vuvu zulu (1) wc (1) western (2) wikileaks (3) wtc (1) zaj (5) zene (69) zenekar (1) zenésoffos (3) Címkefelhő

host of the seraphim

2010.05.09. 08:19 szorokin

imádom. kedvencem. überelhetetlen.                                                                   beszéljen helyettem a zene, és az ének.

[ én kép nélkül hallgattam eddig, "csak" mp3, semmi tube... ezé 2 félét pakoltam ide: ]    

először legyen a csillagvilágos:                                        

 

ééés az emberes (ez hosszabb):

75 komment

Címkék: zene off offos szorokinság

A bejegyzés trackback címe:

https://offos.blog.hu/api/trackback/id/tr811985260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donna (Cara)mba 2010.05.09. 10:17:16

Köszönöm, hogy betartottad igéretedet, és elvezettél a csillagösvényre:)

Az első klipp tetszett, a képi világa olyan csillagos volt, hogy nekem valamiféle pogány zsoltár jutott eszembe a dalról. Hódolat a csillagos égnek, a természet tüneményeinek.

Neked köszönhetem, hogy átvezettél egy nehéz hétvégén.
Ma kb. 11-ig lehetek az oldalon, aztán sajnos el...
Talán este 8-10 között tudok még időt szakítani az offnak:(

Donna (Cara)mba 2010.05.09. 10:26:08

Nagyon kifinomult az ízlésed. Én talán éppen ezért, lehúzlak a földre és holmi Rolling Stones-okat meg efféléket teszek fel neked.
Szinte megrázlak minden reggel: ébredj!

Remélem a Bolond társasága jó hatással lesz rád! Bár ha visszajön és lesz kedve/ideje elolvasni amit itt összehordtunk távolléte alatt, lesz nemúlass...Ő az örök tanító, csak nem akarja elfogadni magáról. A lelke öreg és bölcs, ha belegebed is a tiltakozásba:(

Te is, én is oktondi rebellis kölkök vagyunk hozzá képest!

Na, talán hamarost rendet vág itt a dszungelban:)

pimpalini 2010.05.09. 13:10:56

A Stones egyike azon ritka dolgoknak, melyek egyszerűen jók. Nem tudod megmagyarázni miért, csak úgy jó ahogy van.
Meghallgatod és érzed. Tudod, hogy nem Keith gitárjátéka vagy Mick éneke miatt, vagy a szöveg miatt, hanem együtt az egész. S közben nem kell gondolkodnod.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.09. 13:12:29

@Donna (Cara)mba:

szerintem a kép itt nem is számít, nekem eddig nem is számíthatott, eddig télleg pusztán csak a dalt/muzsikot hallottam/hallgattam.

de mp3-at tubén nem lehet megosztani, mindég pakolódik mellé valami képságség .)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.09. 13:16:43

@pimpalini: @Donna (Cara)mba:

Keith egy igazi túlélő .....
Hatalmas nagymester

:DDDDDDD

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.09. 22:15:22

@Donna (Cara)mba:

elmagyaráznád h mi bajod ?
mit tettem ?

Donna (Cara)mba 2010.05.09. 22:21:57

@szorokin: Persze! Kiakasztott az Erszikés és Balázsos videó. Soha se nézek tévét (vagy 10 éve) és szabályos agyi-lelki terrortámadás személyem ellen az ilyen idiotizmus. Én ilyet nem nézek és nem tehetek róla, nem bírom elviselni, ha nem muszáj.
Tőled mást várok, mert ez nem lehetsz te.
A te értelmeddel és olvasottságoddal miért kell ilyen xart feltenni?
Ha dühös vagy rám a Stones miatt, mert utálod őket, írd meg, és leszedem. De én valamit meg akartam osztani veled, csak nem értettél.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.09. 22:26:50

@Donna (Cara)mba:

"Ha dühös vagy rám a Stones miatt, mert utálod őket, írd meg, és leszedem. De én valamit meg akartam osztani veled, csak nem értettél. "

nem értem ezt.

"Ha dühös vagy rám a Stones miatt, mert utálod őket, írd meg, és leszedem."
akkor nem így reagálnék, de ízlés miatt én nem tudok dühös lenni senkire se...
vagy
csak te vagy paranoid ?? nem tudom.

"De én valamit meg akartam osztani veled, csak nem értettél"

ezt miért gondolod, mi alapján ?
hogy alakítottad ki ezt a gondolatot magadban ??

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.09. 22:28:49

@Donna (Cara)mba:

hogy raktad ezt össze?

hogy kötötted össze a stonessal ezt az esti hülye/kretén posztomat ?

Donna (Cara)mba 2010.05.09. 22:37:20

@szorokin: Jó, legyek paranoid.
Én életörömet akartam adni hullámokon vagy mint keresztül neked, akár sikerült, akár nem,a szándékom tiszta volt. De az erzsikés felütésedet olyan balga hülyeségnek éreztem, amin te sem nevethetsz, mert szánalmas. Minek szántad? Hogy töprengjek el rajta, örüljek neki, hogy vannak szánnivaló őrültek, vagy milyen reagálást vártál? Ezen gondolkodj el, hogy megértsd megütközésemet. Hiszen csak én vagyok gyakorlatilag a blogon, Pimpalini igen ritkán, Arlequin meg a nagyvilágban. Tehát csak arra számíthattál, hogy én fogok rá reagálni.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.09. 22:44:43

@Donna (Cara)mba:

na jó, de attól még érthettem azt h adni akartál

Donna (Cara)mba 2010.05.09. 22:46:57

@szorokin: Remélem is, hogy ezt értetted: az adni akarást.
Minden egyéb lényegtelen. Ez a gesztus volt fontos.

Ja, és viszontvárom:))))))))))
De ne erzsikéseket:-DDDDDDDDDDDDDD

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.09. 22:56:23

@Donna (Cara)mba:

de te értetted félre a stones kommentemet és ez alapján megítéltél
sőőt elítéltél...

fel sem tételezted, h másképp működöm mint bármely ember akit ismersz stb ...

Donna (Cara)mba 2010.05.09. 23:20:19

@szorokin: Miért moderálnád ki? Őszinte beszéd.
Engem hova sorolsz azok alapján, amit megismertél rólam, a fenti kategorizálásod alapján?
Csakhogy tudjam, mire számíthatok:)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.09. 23:25:52

tesz-vesz-ben nagyot csalódtam...

pl beírtam valamit, amiről nem vett tudomást, aztán ugyanazt előszedte, közben engemet meg levegőnek nézett

Donna (Cara)mba 2010.05.09. 23:28:40

@szorokin: Mert Tesz-vesz ilyen, és nem csak veled. Ennyi. Kicsit doktrinér:)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.09. 23:30:10

a quiombys linkem pl konkrétan.

vagy a konzervatív témakörről írt véleményem.

mindkettőt nyílván elolvasta, de csak azért sem nekem reagált, hanem inkább helyette máshoz intézte a szavait.

undorító gerinctelen hozzáállás

a nagy konzervatív értékek őrzői ...

csak egyéni egyszerű emberként buknak meg simán ...

undorító, nekem ez az undorító és nem a balázs só....
az csak simán szar és kritikán aluli

de nem képmutató és hazug
az erkölcsöt prédikáló, mikor konkrétan erkölcstelenül viselkedik ....

pfujjjjjj

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.09. 23:32:21

@szorokin:

annyi ilyen ember nem tudja a szavát se tartani ...
jaaa hazafi vagyok meg értékek mellett..
de egyébként emberként egy 0.

ááá
tőkés lászló pl

húzzák le magukat a wc-n inkább.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.09. 23:32:51

@szorokin:

megcsalom a feleséégem, aztán nyomom a szentbeszédet.

Donna (Cara)mba 2010.05.09. 23:34:44

@szorokin: Kérdeztem: engem hova sorolsz be? Én is írok a kkbk-ba.
Ha nem te Tesz-veszről akarsz sopánkodni, az nagy butaság. Ő ilyen és kész.
Itt most én vagyok. Becsaptalak? Levegőnek néztelek?
Válaszolj kérlek, mert mennem kell aludni.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.09. 23:38:36

@Donna (Cara)mba:

kkbk szemlélet vs balázs só:
"
a nagy konzervatív értékek őrzői ...

csak egyéni egyszerű emberként buknak meg simán ...

undorító, nekem ez az undorító és nem a balázs só....
az csak simán szar és kritikán aluli

de nem képmutató és hazug
az erkölcsöt prédikáló, mikor konkrétan erkölcstelenül viselkedik ....
"

nem tudom, te és arlequin nem tűntetek eddig képmutatónak.

tesz veszt azt hiszem már leírtam, mint számomra értékes embert.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.09. 23:40:25

@Donna (Cara)mba:

háát ennyi. jó éjt.
ha megsértődsz megértem.

Donna (Cara)mba 2010.05.10. 06:25:36

@szorokin: Én nem sértődök meg és nem sértődtem meg. Fiyelj jobban. Veled voltam. Minden szabad percemben. Ha ez nem számít, akkor lehetetlent vársz az emberektől. És lehet, követek majd el olyan hibát, amit nem bocsátsazs meg. Lehet nem is egyet, hanem százat. Én nem tudok hibátlan lenni. Csak hibáimmal együtt is legfeljebb jószándékú. Ha TE meg akarsz sértődni, azt megteheted. Ha csalódni fogsz, attól én még ennyi vagyok, amennyi. Sohase gondoltam olyan sokat magam felől. El dobhatod szép szavaimat. Ez már rád tartozik.
Gyerek vagy, Szorokin.

Szép jó reggelt.
Én már testben, gondolatban készülök egy küzdelmes, hivatalokkal megspékelt napra. Még a Camino del Rey-t se tudom most megnézni, majd csak délután legfeljebb.

Szép napot Neked!

Donna (Cara)mba 2010.05.11. 19:11:32

@szorokin: Minden Oké, Szorokin? Mikor jössz a blogra? Én várlak.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.12. 15:15:15

@arlequin:

attól hogy valaki bukott képmutató számomra, (még akár számomra is) lehet értékes ember.

ezek nem zárják ki egymást.
(legalábbis az én világomban békésen megférhetnek egymás mellett)

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 16:57:03

@szorokin: Ezt neked írtam, képmutatóan, aljasan, jellemtelenül, csúnyán elbánva Veled:
"Minden Oké, Szorokin? Mikor jössz a blogra? Én várlak."

Bocs a nagy szavakért, de jobb nem jut eszembe: táltosszív remeg a konyhakésben, talpam alatt sár és ingovány...Valahogy így vagyok.
(Már ha egy némberállatnak lehet táltos szíve, illetve szíve egyáltalán. Agyról már nem is merek szólni).

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 17:15:12

@szorokin: Gondolod, jöjjek még a blogodra? Légy szíves válaszolj egyenesen, egyértelműen, bele a szemembe. Most már tudod, hogy zsarolok, álnok vagyok, megbuktam mint ember, stb.
Tedd ezeket mérlegre.
Várom válaszod.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.12. 17:46:17

@Donna (Cara)mba:

jó volt egymással beszélni, nekem jól esett, szerintem neked is. :)))))

"Veled voltam. Minden szabad percemben."
áldozatot meg légyszíves ne tégy értem, nem szorulok rád, sőt a fiad sem vagyok.
ez képmutatás.

látod kibírtam több napig a blog nélkül, ha ez azzal jár hogy vége, akkor legyen vége, kibírtam.
nem létszükséglet. de jó volt.

bár a gyerek-skatulya passzol.
csak hát egy gyereknek ultimátumot adni, azért mert gátlástalan .... háááát nem felnöttes hanem gyerekes dolog

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.12. 17:47:31

@Donna (Cara)mba:

tegyük fel hogy:
ha a balázs sót vagy bármíly szeszélyes hülyeséget, amit bárkinek (hangsúlyozom bárkinek -- elvileg ez egy deklaráltan SZABAD OFFOLÓS blog) kedvében állna közzétennie, és neked ez épp elfogadhatatlan lenne..

és ekkor
1 újra ultimátumhoz folyamodnál (ergo nem fogadnád el az én gátlástalan szeszélyes gyerekességemet), akkor
szép és boldog, sikeres életet kívánok neked és családodnak.

2 ha elfogadnád az én plebejusi gátlástalan szeszélyes MAXIMÁLISAN GYEREKES szeszélyemet,
akkor kérlek, szépen, téged, hogy légyszíves és maradj itt :))))

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 17:58:26

@szorokin: Jó, maradok. Legfeljebb hallgatok, ha valami nem tetszik.

Most viszont elmegyek kicsit, este 8 után leszek.
Holnap pedig megint Pesten, ami azt jelenti, egész nap nem leszek gép mellett:(

Tévedni fogok még, de ultimátumot, megígérem, nem adok többet.
Ja, és ne várj tőlem hatalmas erkölcsi magaslatokat. Nem hiszem, hogy meg tudok felelni a te elvárásaidnak. Még a magaméinak se:( De a számodra fontos demokratikus szabályokat be tudom tartani.

Üdv.:
Donna

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 18:04:46

@szorokin: Igen, jól esett Veled beszélgetnem.
Nem szorulsz rám, még a fiamnak se vagyok létszükséglet, miért lennék neked? Nem hoztam áldozatot érted, mert szerettem veled beszélgetni. Izgalmas és érdekes volt számomra különös gyerekséged, bár nem mindig tudtam mit kezdeni vele. Ezt egyetlen percig se tagadtam. És nem bántam meg semmit. Bántani pedig biztosan nem akartalak.
Helyezz vissza a földre, nincsenek szárnyaim.
Nem is szeretném, ha nőnének:-D

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 20:03:36

@pimpalini: Hi, Pimpalini! Mi ez a bikicsunáj? Én nem csak képmutató és álnok vagyok, de műveletlen, tudatlan is a tetejében. Meg szárnyam sincs:(
Oktass, légyszi!:)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.12. 21:00:48

ez az...
sokkal rosszabb mint a balázs só ....
[ én figyelmeztettelek ;))) ]

www.youtube.com/watch?v=ZUmYvdbVxco&feature=related

borzalmas, télleg :))

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 21:09:44

@szorokin: Az első linket megnéztem, hát én nem evilágban élek, tuti.

Be kell látnom, amit feltettél, Balázs meg Erzsike meg Mancika az intelligencia netovábbja.
Komolyan, ilyenkor nem is tudom, akarok-e még élni a Föld nevű bolygón, klónozott bonobók között:(((((

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 21:13:36

@szorokin: Elvonulok egy könyvvel. Sok volt ez nekem így együtt mára:(

Olvasgatok, addig is távol van tőlem minden valóság. Álmomban úgyszintén.

Jó éjszakát!

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.12. 21:15:33

@Donna (Cara)mba:

ezt épp magamtól nem gyerekeztem vóna rád ;DD
mindenesetre maj segítek előre
> balássó kat > bikinicsunáj kat >

pl 1# : POZOR ! balássó és csunáj között
v
pl 2# : nem tudom besorolni az ismert fogalmaimmal
(ismeretlen repülő izé .. UFizé)
(azaz a bikicsunáj balássó tengelyen nem tudom elhelyezni)

tehát megpróbállak kellőképpen figyelmeztetni, hogy milyen mértékű agyrombolásra és borzalmakra számíthacc :)))

ennyit megtehetek érted, és meg is fogok tenni :))

arlequin 2010.05.12. 21:18:05

bikicsunáááááj!

igen, igen-igen!
ó!
igen, igen-igen!

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.12. 21:22:17

@arlequin: @Donna (Cara)mba:

helyette egy abszolút klasszikust ajállok:

Gino majális...

www.youtube.com/watch?v=eXHCaPu7UIc&feature=PlayList&p=B7ADB0F6DE2735A8&playnext_from=PL&playnext=1&index=5

ennek anno kb minden egyes mondata szállóige lett
:)))

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.12. 21:24:41

ez a majális a szeretet ünnepe.

kevés az ember, a biztonsági szervezet kevés
azabaj

sok köcsög van.

a rosszakat el kell ítélni.
a bűnösek szenvedjenek.

ez az infláció, ami itt folyik...

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.12. 21:25:54

nézni doktor háuzt, az majdnem olyan gonosz gyerök mint én....

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 21:28:40

@szorokin: A segítségedet elfogadom és tényleg megköszönöm. Én mint a filmben: Távol Afrikától:)
Semmit se tudok erről a világról. Azt hiszem, jobb is így.
Szép álmokat neked!

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 21:31:31

@szorokin: Ui. A Gino majálist elteszem holnap késő estére, féltem a lelkem most már, mivel megaparanoiásan nézek a világba ki innen belülről:)

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 21:33:35

@arlequin: Köszi, elolvasom, de majd holnap este írok, vagy holnapután, jó?

Neked kívánok extra szeretetteli estét, hátha jól jön, ki tudhatja?

arlequin 2010.05.12. 21:34:58

@szorokin: legkomolyabb ;-D szegénykém

pimpalini 2010.05.12. 21:43:33

@Donna (Cara)mba:

Ugyan már. A Legnagyobb poén az, hogy a 43 éves fószer Ököritófülpösön lakik...:D
Kérem, aki ily néven illet egy települést, nem semmi humorzsák lehet(ett).
A Megasztrát nem kedvelem, de az előúválogató az ilyen "dolgok" okán érdekes.

pimpalini 2010.05.12. 21:44:23

Amúgy meg nézzetek retekklubot. Egy hatalmas cápa most ugrott ki a tengerből és ragadott le a levegőből egy utasszállító gépet...

Donna (Cara)mba 2010.05.13. 07:13:19

@szorokin: Felteszel reggelre valami fantasztikusat, és nem engedsz egy szót se hozzáfűzni:) Átkozott egy hapi vagy, tudod-e?
Na, indulok Pestre. Majd este későn gyüvök:(((((
Most ki a macska és ki az egér?;-DDDDDDDDDDDDD

arlequin 2010.05.13. 18:35:08

a dead can dance-t nagyon szeretem. megvan jópár albumuk.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.13. 18:47:48

@arlequin:

posztolj valamit !
kellene valami arlequines

arlequin 2010.05.13. 19:03:34

@szorokin: idővel bezonyosan. most sürü a levés. csak olvasgatok 10 percben.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.13. 19:06:08

@arlequin:

ma a levés sűrübb, mint a leves

..
mint a leves fenn a fán
az uttörő oly vidám

vávávváváááávváváávvááááááááááá
váááááááá

arlequin 2010.05.13. 21:24:31

@szorokin:
hagymából ki se fogy a tálban...
évek szállanak a ...

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.13. 21:34:20

@arlequin:

mint a móka fenn a fán
az arpanet oly vidám ...

/ arpanet az internet ősanyja volt, usa kormányprogram, atomtámadás utáni kommunikáció biztosítására /

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.13. 21:36:33

@arlequin:

a levést addig köll süríteni, amíg nem kapunk a gulyásbú pörköltet

&/v
nyűtt vonóbúú botot

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.06.07. 23:50:23

@szorokin: hol volt ez? mi volt ez

nyögd már ki végre,

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.06.07. 23:53:12

@szorokin: indkettőt nyílván elolvasta, de csak azért sem nekem reagált, hanem inkább helyette máshoz intézte a szavait.

undorító gerinctelen hozzáállás"

te beteg vagy. azt se tudom miről beszélsz.

hány éves vagy? 16?

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.06.08. 08:34:35

@tesz-vesz:

"
indkettőt nyílván elolvasta, de csak azért sem nekem reagált, hanem inkább helyette máshoz intézte a szavait.

undorító gerinctelen hozzáállás"
"
neked, most nem erről beszéltem a kkbk-n.
egyébként.

ha neked így könnyebb, vagy jobb tégy így, ignoráld a kérdést, v terelj/háríts, azaz beszélj helyette másról és akkor nincs is ilyen,
ergo ha nincs,
nem is hazudhattál.

sok sikert.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.06.08. 11:21:35

@szorokin: ????

te tényleg 16 éves vagy?

el se tudod mondani h miről van szó

de eléggé zavar h lehazugoznak a hátam mögött

te tényleg azt hiszed azért vagyok a sátán, mert egy kommentre nem reagáltam??? ennek ezerféle oka lehet te elmebeteg, a ,logikus gondolkodás nagyon nem megy

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.06.08. 11:57:10

@tesz-vesz:

nem vagy sátán, csak te is esendő ember vagy, aki olykor hazudik.
és képet mutat.

kkbk-n pontosan megírtam h miben hazudtál.
itt nem ismétlem meg. minek.

igyis úgyis a kommentes dologról beszélsz, amiről nem beszéltem.
nem a kommentes dolgot mondtam, mint hazugság tárgya.

tudod jól.
de hozd csak elő n.-szer is itt v ott, ha jól esik

egyébként 7 éves vagyok.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.06.08. 11:59:41

@tesz-vesz:

"de eléggé zavar h lehazugoznak a hátam mögött"
ilyen meg nem történt. nem volt.
nem a hátad mögött, oda írtam a kkbk-ra.
ez egy hamis állítás.
ha akarod újabb hazugság.

"te elmebeteg"... te diktálod a normákat és az értékeket, csak így tovább, és a haza fényre derül.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.06.08. 13:31:09

@szorokin: te tényleg nem vagy tisztában a hazugság, tévedés, vagy hiányos mondat fogalmával?

alternatívákba nem tudsz gondolkodni?

nem hazudtam, hiányos mondat: "ITT mindenre válaszltam"

az h meg azért lennék erklölcstelen meg képmutató mert egy kommentre nem válaszoltam.
ez a következtetés téged jellemez

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.06.08. 14:09:29

@tesz-vesz:

"accos felvetés?
én mindenre reagáltam."

nem reagáltál mindenre.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.06.08. 16:41:27

@szorokin: hát akkor mondd el mire nem reagáltam, te ennyire nem tudsz vitatkozni, beszélni?

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.06.08. 18:10:58

@tesz-vesz:

már odaát, a kkbk-n te magad meglelted az idézett részt.

megválaszoltad a kérdésedet.

---------
"te ennyire nem tudsz vitatkozni, beszélni? "

annyira nem tudok, amennyire nem értetted anno amit írtam, és amennyire nem érthetted a rá adott válaszodat sem.

kis magyar abszurd ez.
sose gondoltam h ezen csúsznak el a dolgok...

minden úgy tűnt h érthető vagyok, nem tettél fel kérdést, csak válaszoltál.

vicc.
süti beállítások módosítása