HTML

offolós

szabad a tánc, szabad az off ______________________ ▄█▒▓▲▼▒▼▲▓▒▓█▄▄█▒▓▲▼ ▒▼▲▓▒▓█▄██

Friss topikok

  • szorokin: Szépen lassan mindenünk leépül. Nemsokára elmúlik a nyár. Minket egytől-egyig felzabál az élet. Ez... (2015.06.28. 20:49) napba nézek és fázik a szemem
  • Gazz: A szerzőnek: www.youtube.com/watch?v=b_K9-lRedvE (2014.02.27. 10:06) whistling in the dark
  • Gerilgfx: pimpalininak címeztem ,,hova?'' az életébe ^^ (2012.05.25. 15:57) Miért marad sok nő szingli?
  • szorokin: It began when they come took me from my home And put me in Dead Row, Of which I am nearly wholly i... (2012.03.13. 14:42) and i not afraid to die

Címkék

2010 (3) 2011 (3) abszurd (7) adatbiztonság (3) afrika (1) animáció (17) attitűd hozzáállás (2) bácsi (1) balázs só (1) bank és pénzvilág (2) bármi (4) best of (6) blake (3) bmw isetta (1) bolondság (1) cenzúra (3) chuck norris (1) cica (1) cigány (1) cigányhimnusz (1) cinizmus (1) csak (1) csillagok (1) d&b dnb (1) dal (85) dalszöveg (48) demagógia (1) divat (1) doku dokumentumfilm (4) donnaság (2) doomsday machine (1) égbolt (1) egészségügy (2) éhbér (1) élet (32) életkedv (3) életút (1) életút sors (16) élet értelme (2) előzetes (2) élő live (5) erotika (3) év zenéje (2) feldolgozat (2) fény (1) fénykép (7) férfi vs nő (4) fesztivál (1) film (18) filmesoffos (3) filmzene (1) foci vb 2010 (1) gitár (7) globalizáció (1) háború (6) halál (23) halál pusztulás (1) hangos könyv (2) harc (4) harvey polly jean pj (9) hatalom (1) hatalom leghatalmasabbak (1) hidegháború (1) himnusz (1) hippi hippie (4) horror (1) humor (10) idiot kretén (22) igazság (8) információs szabadság hozzáférés megosztás (3) interjú (vagy csak egy részlete) (2) internet világháló (5) ipari katasztrófa (2) károsulat kertészet (11) kávéskanna (1) képregény comics (1) kép képek (8) kizsákmányolás (2) komolyzene (1) koncert (2) környezet természet (3) krasznahorkai (1) kritika (1) küzdelem (3) lábas (4) lehetőségek (3) lélek (2) lényeg (1) létezés (2) liberalizmus (1) macska (1) magyarország (15) magyar lélek (1) mese (2) minimál (3) monty python (1) moszkva tér (1) német (1) neoliberalizmus neokonzervativizmus (1) nép népies fűszerezésű (3) nick cave (1) nirvana (5) nőideál (1) nyomor (1) off offos (11) öngyilkosság (1) orbanisztán (1) örök élet (3) orosz lélek (1) örvénylő (1) otthon lenni a világban (1) pályák orbitok (1) piaf (1) pimpalini (3) politika (7) portishead (6) privacy magánszféra védelme (3) profit (2) programozó (1) psy aka psychedelica (2) quimby (6) régi zene (7) rezsó (4) sanzon (1) sátántangó (1) social enginiering (1) sorozat (1) sorozatgyilkos (1) sors (4) sport (2) stop motion (1) szabadság (3) szaremberek (1) széll kálmán (1) személyre szabás (1) szépség (1) szép nők (3) szerelem (4) szerzői jog (1) szex (2) szittya ősmagyar (1) szorokinság (32) szűrés (2) tarr béla (2) tények adatok (8) time-lapse (1) többkomment (1) török (1) tragédia (1) tv tévé (5) vége the end (2) vélemény (5) vers (14) vhk grandpierre vágtázó (2) videó (61) világ (30) világvége (5) visszaélés lehetősége vagy visszaélés (5) vörösiszap (1) vuvuzela (10) vuvu zulu (1) wc (1) western (2) wikileaks (3) wtc (1) zaj (5) zene (69) zenekar (1) zenésoffos (3) Címkefelhő

Megvadult sünök támadtak kirándulókra Nebraska-ban

2010.05.03. 15:59 pimpalini

Három ember életveszélyes, több ember könnyű sérüléseket szenvedett, amikor a Nebraska államban található Raeville közelében több tucatnyi - egyes szemtanuk szerint több mint száz - sün látszólag minden ok nélkül hétvégi kirándulókra támadt egy ligetes területen berendezett pihenőhelyen. A helyi kirándulók épp ebédjüket fogyasztották, amikor hirtelen zizegő hangokra lettek figyelmesek a közeli bozótos irányából. A szemtanúk szerint a korábban békésnek hitt állatok megjelenése olyan hirtelen történt, hogy a gyerekek és asszonyok menekülésére is alig maradt idő. Néhány családfő megpróbált szembeszállni a "vadakkal", s a sérülések jelentős része a "küzdelem" során keletkezett. Több ember a talpán, alsó lábszárán szúrt sebekkel került kórházba, egy családapa pedig véletlenül térden lőtte magát, miközben a támadókat próbálta elijeszteni. A vérveszteség miatt állapota válságos. A két másik életveszélyes állapotban kórház szállított lakos akkor szerzett súlyos égési sérüléseket, amikor benzinnel próbálták távol tartani a dühös állatokat.

A Boone megyei településen élők szerint az eset példátlan, a nyugalmas környéken emberemlékezet óta nem fordult elő még csak hasonló esemény sem.

Egy neves etológus szerint azonban nem ritka, hogy a természetes élőhelyüket az emberi tevékenység miatt túl szűkösnek érző állatok az ember közvetlen környezetébe költöznek, szélsőséges esetben még a támadásuk sem kizárható.

17 komment

Címkék: humor idiot kretén

A bejegyzés trackback címe:

https://offos.blog.hu/api/trackback/id/tr301971451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donna (Cara)mba 2010.05.03. 17:48:49

Megható történet:)
Én a sünökkel vagyok!

Donna (Cara)mba 2010.05.03. 17:49:21

@Donna (Cara)mba: Ja, nem a magyar "sünökkel", azokat a fenébe kívánom:-D

pimpalini 2010.05.03. 19:15:52

@Donna (Cara)mba:

Igen, ma kicsit érzelgős állapotban voltam, s gondoltam előállok valami megható történettel...:)

Hát igen, a magyar "sünök" tüskéi kicsit keményebbek, s bizonyos alkalmakkor elég nagyot tudnak ütni. Válogatás nélkül...

Donna (Cara)mba 2010.05.03. 19:38:35

@pimpalini: Igen, ma tényleg olyan ellágyulós hangulatodban vagy...kaszabolásról nincs is szó a történetben, csak szurkapiszkálódásról:-)Kifejezetten elandalodik az embörnek leánya ezen a romantikán:-)))))))
A magyar sünökről ne írj kérlek történetet, mert gyenge a gyomrom:( Ugye, meg bírod állni?

pimpalini 2010.05.03. 19:49:05

@Donna (Cara)mba:

Hááát... a kedvedért meg.:) Valójában persze azért (is) mert marhára unalmas és szellemtelen lenne ugyanazt leírni még egyszer, csak pepitában...:)

Amúgy kedvencem a romantika. Romantikus, érzékeny lelkű fiatalember vagyok...:)

Donna (Cara)mba 2010.05.03. 19:56:38

@pimpalini: Igen, én is úgy tapasztaltam:-D
Főleg az érzékeny lelkület, az nagyon találó! Mintha te jelenítenéd meg az Érzékenységet, mint abszolutumot:)
Ja, és még azt is tudom rólad, hogy nagyon kedveled a cirkalmas, bídermájeres körmondataimat! Azokat én is kedvelem - most mit szerénykedjek, nem? - tudod, az úgy van, hogy leütöm az első betüt, aztán a többi meg csak úgy gyün, follik, ömlik. Aztán mikor megunom, kiteszek 1 vagy 3 darab pontot. Így szokom csinálni;-DDDDDDDDD

pimpalini 2010.05.03. 20:05:16

@Donna (Cara)mba:

Hát igen, van amikor csak elkezdek írni valamit és csak jön, de az elején még fogalmam sincs mi lesz a vége...:)
Ilyenkor jó újraolvasni, hogy ne legyen probléma...:)

pimpalini 2010.05.03. 20:07:32

@Donna (Cara)mba:

Dehát én az érzelmek és a romantika embere vagyok.
Már régóta próbálok írni egy lányregényt, de annyira kimondottan unalmas még csak belegondolni is, hogy egyszerűen nem tudok nekikezdeni...

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.03. 20:09:46

áááááááááááááááá

ide passzentol egyik hatalmas kedvenc híröm:

Lángoló mókusok miatt égett le az erdő
index.hu/bulvar/squirelonfir/

kedvenc részem:
1 zseniális, sőőt überzseniális
megfogalmazás a cikkben:

"A mókusok ezután lángra kaptak, és felgyújtották az erdőt."

@Donna (Cara)mba:
hogy lásd h mennyire aggódom a mókusok állapottyáéé ;))))
sőőt továbba azt is láthasd, h nem hagynak hidegen az égő és a lángoló mókusok sem ;DD

("Ron Fryer tűzoltókapitány.")...
"Fryer nyilatkozatában nem tett említést a mókusok állapotáról."

ajjjjaaaajjjaajjj

pimpalini 2010.05.03. 20:12:28

@szorokin:

Igen, ez abban az évben volt, amikor a másik slágerhír az "UFO-nak nézték az égő macskát" volt...

Donna (Cara)mba 2010.05.03. 20:25:10

@pimpalini: Á, minek bajlódni? Nem hinném, hogy kiadják remekbe szabott mondataimat;-D
Kicsit kócosak, na és?:-)
Nem teccik?

Donna (Cara)mba 2010.05.03. 20:33:04

@pimpalini: Nem unalmas a'! És jól fizet. Aztat jó sokan olvassák.

Recept:
Van egy lány. Szegény, de szép és erkölcsös. De aztán mégsem lesz mindig erkölcsös. És legyen egy, nem, inkább két fiú: az egyik lovagias, becsületes, de szegény, a másik udvariatlan, bunkó, de kőgazdag. Mindegyik megkéri a lány kezét, és a lány mindegyiknek igent mond és lelép egy harmadikkal.

Na, nem jó?

És ami még fontos: a könyv borítója legyen arannyal körbefuttatva, óezüst alapon. Azon egy hófehér Porsche, amit egy hétágú koronás vámpír vezet.

Valahogy így képzelném....
Ó, majd elfeledtem: telihold éppen bukik bele a tengerbe, ezt 24 karátos arannyal kell megfösteni, és kis bíborral vegyíteni. Úgy lesz ízléses.

pimpalini 2010.05.03. 20:48:20

@Donna (Cara)mba:

No igen, de lehetőleg a "cselekmény" valami elit lányintézetben játszódjon, mindenképpen legyenek benne hatalmas parkok, minimum egy ódon kastély múlt századi bútorokkal, még régebbi szolgálószemélyzettel, s egy kihalóban lévő nemesi famíliával. Persze mellette szükséges némi intrika is, no meg "nem várt" fordulatok, melyekből kiderül, hogy aki szegény valójában nem is szegény, aki kihalni készül, annak nem sikerül, aki meg másnak ás vermet, magát temeti be. Kell egy gonosz nő is aki mindenképp ki akar forgatni mindenkit a vagyonából, de legfőképp a herceget a fehét porséban, s akiről a végén kiderülhet, hogy állatokkal folytat szexuális kapcsolatot. Ennyi. Dehát ez olyan kiszámítható és olyan unalmas...

Donna (Cara)mba 2010.05.03. 20:57:57

@pimpalini: Most híres akarsz lenni vagy gazdag? Döntsd el. Aszerint kell írni.
Nagyon jó az általad leírt könyv téma-vázlata. Kiválóan lehet belőle dolgozni! És pompásan megélni!
Mert tudod, azért nem rossz gazdagnak lenni (vélem én, tudni nem tudom).
Elegánsan lehet szenvedni, kimúlni a világból, egyszóval minden olyan first class.

Az állatokkal folytatott gusztustalan üzekedésről pedig ne írj, mert mint már említettem, gyenge gyomrú vagyok. Már majdnem fényevő, oly átlényegült.
Lányregényben meg ilyennek amúgy sincs helye.
Most piszkos fantáziájú, nőre kiéhezett de azt meg nem kapó hapsi regényt akarsz írni? Tényleg döntsd el, mert nem mindegy!

pimpalini 2010.05.03. 21:17:33

@Donna (Cara)mba:

:D
S ha mindkettő?:)
Bár egyiknek sincs sok értelme, ha nem tudod élvezni az életet.

Árulj el nekem valamit! Miért van az, hogy a nők szívesen olvasnak kiszámítható és banális fordulatokkal tűzdelt, valószerűtlen, inkább vágykeltő, mintsem hétköznapi realitással bíró történeteket? A meglett asszonyban eltemetett vágyakozó kislány kerül ilyenkor felszínre, aki azonosítja magát a főhősnővel? Aki tudat alatt kalandos életre, hősies, izgalmas, kalandortípusra vágyakozik, de azt is tudja, hogy a valóságban ilyennel nem célszerű élnie, mert a női nem által annyira óhajtott biztonság veszhet el az izgalom és stílus oltárán? Egyszerűen csak jó eljátszani a gondolattal?

Az állatszex valóban túlzás, csupán elmélyítené a gonosz fúria jellemtelenségét, értéktelenségét.

Donna (Cara)mba 2010.05.03. 21:42:08

@pimpalini: Meglep, amit írsz! Én nem tudok általában válaszolni neked erre a kérdésre, csak a magam vonatkozásában.
Egyszerűen még hozzányúlni is undorodok azokhoz a könyvekhez, amikről tréfásan írtam!Csak bámulom a polcon a silányságot és én sem értem, hogy ezt megveszik.
Tényleg csak magamról beszélhetek: amióta csak eszméltem, nagyon válogatós voltam olvasnivalóban, filmekben, azt hiszem sok mindenben. Néha gúnyoltak is emiatt és grófnőnek csúfoltak. Utáltam a közönségességet, a közhelyeket pedig igyekeztem messze kerülni.
Én ilyen könyveket soha nem olvastam, csak kíváncsiságból az "ajánló fület" néztem meg, és rácsudálkoztam az egyenborítójukra, mint egy eleven dinoszauruszra: jé, ilyen is van még? Ilyen giccs? Filmet se tudok olcsót nézni. Ezért kaptam is a családomtól hideget-meleget, megvádoltak, hogy csak sznobériából vagyok ilyen válogatós. Én még egy Bud Spenceres filmet se tudtam végig nézni, mikor a fiam abban a korban volt. A férjemmel nézte meg. El nem tiltottam, mert kiskamasz volt, akinek fontos volt, hogy befogadják, ugynazokon az élményeken osztozzon társaival, szóval hogyha az egész osztály látta a filmet és ő nem, akkor könnyen kiközösítették volna. Ezt el akartam kerülni.
Később, mikor gimis lett, sok jó filmet néztünk meg együtt is, és utána beszélgettünk, ki mit gondol a filmről, a témáról, stb.

Szóval én viccnek szántam a fentebbi "forgatókönyvet", gondolom, te is annak vetted.
De nem tudok neked arra válaszolni, miért olvasnak ilyet fiatal lányok vagy nem éppen fiatal nők. Valószínűleg ennyi az érzelmi igényük.Én is most éppen ponyvát olvasok:-D Ez nálam Móricz Jobb mint otthon-ját jelenti:) Azért hívom ezt ponyvának, mert nem tartozik remekei közé. De nagyon szórakoztató. Móricz maga sem emelné ki életművéből, mint legsikeresebb alkotását...
Nálam ilyesmi jelenti a lazulást, a ponyvázást:)

pimpalini 2010.05.03. 22:15:08

@Donna (Cara)mba:

Nyilván poénkodás az egész, főleg úgy, hogy én hoztam fel a romantikus irodalom témáját...:)
Csak azért tettem fel a kérdést, mert kiváncsi voltam mivel magyarázod - elvégre egy nő jobban megértheti ezt - a felszínesség és közhelyesség, banalitás és giccshalmozás reneszánszát. Végülis már a kérdésfeltevés önmagában általánosítás volt, de nem a bántás, csupán a kiváncsiság szülte. Amúgy magam sem bírom a 12 egy tucat jellegű filmeket, könyveket. Bizonyos témáktól szó szerint kiráz a hideg, s ezek közé tartozik a tipikus rózsaszín szappanbuborék alakú, romantikusnak álcázott szellemi terrorizmus is.
Ennek legújabb megjelenési formája az Alkonyat-sorozat, bár most igazságtalan vagyok, mivelé nem olvastam a könyvet és a filmet sem láttam. Lehetséges, hogy csupán maga az őrület és divat ténye dühít, amelynek gyors térhódításából a brutálisan felszínes és közhelyszerű szórakoztatás képét vízionálom magam elé. De végső soron nem így van? Ami igazán értékes és mélyenszántó, azt nem lehet "sztárolni". Azt nem lehet 2 hét alatt a semmiből "befuttatni". Abból nem lehet 2 év alatt 3 folytatást írni. Bár mondom, nem ismerem a sztorit, csak annyit tudok, hogy a szokásos, 19. századi romantikát - jellemekkel, visszafogott szexualitással, érzelmek tobzódásával, hősiességgel - átültették a fantázia világába és modernizálták. Ennyi és nem több. Erre a nagy felhajtás? Vámpírok és farkasok. No meg emberek. S persze szerelem. A mai trendnyűvőknek ennyi is elég? Vagy másik oldalról nézve az érzelmek és a gyengédség felfedezéséhez okvetlenül fantáziajelmezbe kell csomagolni a lényeget? Mindegy. Mindkét oldalról szánalmas. Ettől még a film lehet jó. De a hisztéria... A Pattinson-imádat...
Na mindegy.

Természetesen örömmel olvasom, hogy nálad ezek szintén tiltólistán vannak.:) Bár a Spencer-filmek nekem bejönnek, nem tudom megunni őket. Egyszerűen szórakoztató. Nem több. Néha nem kell több.
Igazából régebben filmmániás voltam és rengeteg filmet láttam. Valószínűleg ezért fogom a fejem akkor, amikor ismét előjönnek valami régen lerágott csonttal, merthogy egy újszülöttnek minden vicc új, s újszülöttek mindig vannak. A súlyos ötlettelenség, fantáziátlanság általában Hollywood-ra jellemző. Sok a tucatfilm, sok az újrafeldolgozás. Dehát ez kell a népnek. Vagy éppen azt eszi amit kap? Ez mindig nagy dilemma...:)
süti beállítások módosítása