HTML

offolós

szabad a tánc, szabad az off ______________________ ▄█▒▓▲▼▒▼▲▓▒▓█▄▄█▒▓▲▼ ▒▼▲▓▒▓█▄██

Friss topikok

  • szorokin: Szépen lassan mindenünk leépül. Nemsokára elmúlik a nyár. Minket egytől-egyig felzabál az élet. Ez... (2015.06.28. 20:49) napba nézek és fázik a szemem
  • Gazz: A szerzőnek: www.youtube.com/watch?v=b_K9-lRedvE (2014.02.27. 10:06) whistling in the dark
  • Gerilgfx: pimpalininak címeztem ,,hova?'' az életébe ^^ (2012.05.25. 15:57) Miért marad sok nő szingli?
  • szorokin: It began when they come took me from my home And put me in Dead Row, Of which I am nearly wholly i... (2012.03.13. 14:42) and i not afraid to die

Címkék

2010 (3) 2011 (3) abszurd (7) adatbiztonság (3) afrika (1) animáció (17) attitűd hozzáállás (2) bácsi (1) balázs só (1) bank és pénzvilág (2) bármi (4) best of (6) blake (3) bmw isetta (1) bolondság (1) cenzúra (3) chuck norris (1) cica (1) cigány (1) cigányhimnusz (1) cinizmus (1) csak (1) csillagok (1) d&b dnb (1) dal (85) dalszöveg (48) demagógia (1) divat (1) doku dokumentumfilm (4) donnaság (2) doomsday machine (1) égbolt (1) egészségügy (2) éhbér (1) élet (32) életkedv (3) életút (1) életút sors (16) élet értelme (2) előzetes (2) élő live (5) erotika (3) év zenéje (2) feldolgozat (2) fény (1) fénykép (7) férfi vs nő (4) fesztivál (1) film (18) filmesoffos (3) filmzene (1) foci vb 2010 (1) gitár (7) globalizáció (1) háború (6) halál (23) halál pusztulás (1) hangos könyv (2) harc (4) harvey polly jean pj (9) hatalom (1) hatalom leghatalmasabbak (1) hidegháború (1) himnusz (1) hippi hippie (4) horror (1) humor (10) idiot kretén (22) igazság (8) információs szabadság hozzáférés megosztás (3) interjú (vagy csak egy részlete) (2) internet világháló (5) ipari katasztrófa (2) károsulat kertészet (11) kávéskanna (1) képregény comics (1) kép képek (8) kizsákmányolás (2) komolyzene (1) koncert (2) környezet természet (3) krasznahorkai (1) kritika (1) küzdelem (3) lábas (4) lehetőségek (3) lélek (2) lényeg (1) létezés (2) liberalizmus (1) macska (1) magyarország (15) magyar lélek (1) mese (2) minimál (3) monty python (1) moszkva tér (1) német (1) neoliberalizmus neokonzervativizmus (1) nép népies fűszerezésű (3) nick cave (1) nirvana (5) nőideál (1) nyomor (1) off offos (11) öngyilkosság (1) orbanisztán (1) örök élet (3) orosz lélek (1) örvénylő (1) otthon lenni a világban (1) pályák orbitok (1) piaf (1) pimpalini (3) politika (7) portishead (6) privacy magánszféra védelme (3) profit (2) programozó (1) psy aka psychedelica (2) quimby (6) régi zene (7) rezsó (4) sanzon (1) sátántangó (1) social enginiering (1) sorozat (1) sorozatgyilkos (1) sors (4) sport (2) stop motion (1) szabadság (3) szaremberek (1) széll kálmán (1) személyre szabás (1) szépség (1) szép nők (3) szerelem (4) szerzői jog (1) szex (2) szittya ősmagyar (1) szorokinság (32) szűrés (2) tarr béla (2) tények adatok (8) time-lapse (1) többkomment (1) török (1) tragédia (1) tv tévé (5) vége the end (2) vélemény (5) vers (14) vhk grandpierre vágtázó (2) videó (61) világ (30) világvége (5) visszaélés lehetősége vagy visszaélés (5) vörösiszap (1) vuvuzela (10) vuvu zulu (1) wc (1) western (2) wikileaks (3) wtc (1) zaj (5) zene (69) zenekar (1) zenésoffos (3) Címkefelhő

dewdrops

2010.08.31. 14:33 szorokin

 

csak azért, mert gyönyörű

 

hallga csak pl 3'40-tűl:  

ááááááááááááááááááááááá, csodaaaaa

 

 

Vibrasphere ft. Ticon - Dewdrops

 

 

 

élőben, 2009-ben, ozora:   [ pl 1'23+....  áááá ]:

 

 

87 komment

Címkék: zene élet szorokinság psy aka psychedelica

A bejegyzés trackback címe:

https://offos.blog.hu/api/trackback/id/tr532261653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.31. 15:23:00

kérem ez skandallum.
mi ez a drogos liberális métely, ez a fertő.
borzály.

brrrrrr

bezzeg a mi régi konzervatív ifjúsági zenénk,
joplin, hendrix, patti smith
black sabbath, deep purple, nirvana

csupa velejéig konzervatív ikon.
sütött belőlük a hazaszeretet, és az absztinencia.
a polgári élethez adták a mintát.

de ez a mai züllött kivetkőzött ifiúság, ez kérem a legalja.
pfejjjjj.

brrrrrr.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.08.31. 15:24:49

@szorokin: Ezek a mai fiatalok, csak a szex, a szipó!

pimpalini 2010.08.31. 15:48:50

"A drog rossz. Ne drogozzatok! Mert a drog rossz!":)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.31. 15:50:12

@Ásómaci:

igen. a helyzet rettenetes és borzalmas.
ld
a burzsoá nyugdíjasok testamentjét:

"tavaly a balatonon elszakadt a kaucsuk/
az áldozat szerencsére csak egy külföldi túrista volt"

"nem elég veszélyes az élet/
menjenek el vietnámba/
ott ugráljanak !"

grrrrrrrrr

"a futballhuligánok ijesztő méreteket öltenek/
../
a metróban a hippik az ember segge alól tépik ki az ülést/
az unokámat megkéselték Dolly Roll koncerten"
[ ez utolsó a kedvenc sorom :))) ]

(
Burzsoá Nyugdíjasok - Olcsó Játék hülyegyerekeknek:

www.youtube.com/watch?v=dV5Mc-K_rn8&feature=related

)

pimpalini 2010.08.31. 15:58:29

@szorokin:

Ez mindig is a kedvenceim közé tartozott. Sziget nagyszínpadon lett volna a helyük...

guma 2010.08.31. 16:25:30

@szorokin:

Köszi!

Mi joplin idejében a ifi parkban ellenőrzött viseletbe mehetünk be, fiúknak nyakkendő öltöny (és a farmer tiltott öltözet volt).
A zenekarok is "szolid" öltözetben nyomták.

(Egy kollégám fél évet "nyugaton" zenélt, fél évet jött közénk a gyárba. A másik kétszer disszidált rokonokhoz amerikába. El se hittük a meséiket szinte...)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.31. 18:45:13

Donna, ha magadra vetted, ne tedd. nem hozzád címeztem (konkrétan).

nem címeztem senkinek.
csak szeretem azt a csudás dallamot benne.
meg azt h fiatalok próbálnak élni, élvezni a pillanatot, önfeledten táncolni.

egy jobber/konzervatív irányzatnak/vonulatnak címezhettem volna (bár nem tettem).
akik következetlenek és ostobák.
akik nem ismerik fel
az ő ifjúságuk mintaadóiban
és
a mai ifjúságok mintaadóiban
a közös/egyetemes mintákat/tulajdonságokat.

egyszóval ezek az emberek félreértenek sokmindent, és nem képesek szimmetrikusan gondolkodni.
én szavaimmal: ostobák és korlátoltak és persze
így (ennél fogva) mélyen emberiek is,
emberek.

tehát nem ítélem el őket.
csak jó felhívni dolgokra nyitott fülek/gondolkodó embereknek-nek, most is ezt tehettem volna (tettem is implicit módon)
bár szándékosan nem tettem.

csak teccett, ennyi.

Marcellusca 2010.08.31. 18:56:50

Helló, kocsmatöltelékek! :)

Imhol vagyok.
Tudom, nem nagy szám, de vagyok. :D

Mindenkinek kösz a jókívánságokat és küldeményeket.
Mucsi meg haláli!
hogy az a fickó tud káromkodni ...

www.youtube.com/watch?v=-98XSKwVzHw&feature=related

"kicsit" durvább:
www.youtube.com/watch?v=C7lE6mXN2tA
xD

Marcellusca 2010.08.31. 18:59:28

Kedvenc káromkodásom (pedig, egyetlen csúnya szó sincs benne):

www.youtube.com/watch?v=AnzEWNUZYNE&feature=related

És ez a véleményem a mai napról. :D

Marcellusca 2010.08.31. 19:02:20

@Ásómaci: LOL!

Mindig ez jut eszembe az ilyen tuc-tuc zenékről. :)))

Marcellusca 2010.08.31. 19:08:19

@Ásómaci: Brian élete: az anyja állandóan mondogatja, hogy csak szex, a szex meg a szex. :)

A jelenetet nem találom, de vigaszul:

www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ&feature=related

Vagy a másik nagy jelenet:

www.youtube.com/watch?v=VVTh55fLXSA

guma 2010.08.31. 19:20:35

@Marcellusca:
Más hova raktam neked!

Marcellusca 2010.08.31. 19:24:18

@gtigram: Ahhhhhggggrrr, ennyi posztot eccere figyőni ... :DDDD

Menek, megnézöm. :D

guma 2010.08.31. 19:26:53

@Marcellusca:

Hát itt nektek kellene rendet tenni : ossssszátok beeeeeeeeeeeeeeeee!

Ugrál az ember , már trambulint kérek.

Marcellusca 2010.08.31. 19:28:48

@gtigram: Én úgy csinálom, hogy visszanézem az előzőeket, főleg, amihez írtam, de aztán, általában az uccsónál maradok. :D

Oszt', van úgy, hogy lemaradok dógokrúl. :)))

guma 2010.08.31. 19:36:04

@Marcellusca:

Jó - Jó: De elég lenne egy napra egy-kettő.

Látom bejött, hogy most te is mást kapj mint amit vársz....D

A VB számot egy darabig amit végig hallgattam miattad : nem felejtem

Marcellusca 2010.08.31. 19:48:55

@gtigram: A millen VB számot? :)

Nem vagyok képben. :D

guma 2010.08.31. 19:58:00

@Marcellusca:

Volt egy kis dumánk, aztán megkínáltál egy számmal.

Te vagy a kettes aki miatt olyant hallgattam végig amit egy-két mondat után hagyok...

Szorokin az 1-ső : Na azóta jegyeztelek meg benneteket.

Ma meg a Pisti Macitól.

Nem háborgok, de bíztam bennetek és vártam valamit amiért érdemes meghallgatni nézni!

És csalódtam!

Tehát töröld valóban a kis cukkolásom. Jó

Marcellusca 2010.08.31. 20:00:50

@gtigram: Dehogy törlöm! :)
Eddig csak magamat moderáltam. :D

De mijaza VB?
A Vastagbőrön vót valami? :)

guma 2010.08.31. 20:05:11

@Marcellusca:

Ja,
Ne légy undok - ez most lett egál és dolgoztam, hogy találjak valamit végre ami nem eseted!

Haver vagy vagy nem? Pitizzek ??????????

guma 2010.08.31. 20:09:46

@Marcellusca:

Remélem nem szidnak - bár mindegy nekem.

Marcellusca 2010.08.31. 20:11:48

@Marcellusca: Ha már McCoy, egy másik és kis nosztalgia: (ja, és megen egy csokilány :DDDD)

www.youtube.com/watch?v=AHewpa3ZqOM&feature=related

Marcellusca 2010.08.31. 20:16:05

@gtigram: Tigraaaam, nóóóóórmális? :)))

Nehogy pitizz!

Persze, hogy haverok vagyunk.
Nem vagyok én olyan sértődékeny. :)

Csak, lehet, hogy kicsit sok volt a mai nap.
Kissé fáradt vagyok és fejem is fáj.

De, majd kialszom.
Lehet, altatónak bedobok egy kis hp-t. :)))

Nem, neeeem, nyomtatót vagy hülye p.csát!
Jó kis, valódi házi pálinkát. :D

guma 2010.08.31. 20:18:00

@Marcellusca:

A srác sem rossz (de miért ilyen komolyak mindig a fiúk?)
Az előbbi görög srác sem volt rossz kiadás, bár az már lánynak is elmenne...D

Marcellusca 2010.08.31. 20:23:21

@gtigram: Na, akko még egy kicsi belőlük.
Csak, hogy legeltessük szemeinket, ki-ki kedvére. :))))

www.youtube.com/watch?v=vWgMnubJ4dQ&feature=related
www.youtube.com/watch?v=kctlBvsaFuE&feature=related

guma 2010.08.31. 20:27:53

@Marcellusca:
Olyan szépet írtam és ez a szemét bakapta

Különben nem normális, de ne terjeszd!!!!!!!

pimpalini 2010.08.31. 20:32:47

@Marcellusca:

Azért kemény lenne lehúzni egy tintasugaras nyomtatót, bár az igekötő "meg"-re cserélése és a nyomtató hülye picsává alakítása már kellemesebb élmény lenne...:)

Persze azért egy jó szilva lehet, mindkettőnél többet ér...:)

guma 2010.08.31. 20:44:25

@Marcellusca:

Ha jól dolgoztál és nem hagytál ki semmit akkor őrzöm még egy kicsit azt az üveget neked.

@pimpalini:

Ezt már követni sem tudom, hol van nyomtató meg az hülye p aminél a szilva is jobb...

Marcellusca 2010.08.31. 20:52:05

A XX. sz. egyik megértetlen, kissé háttérbe szorult zsenije:

www.youtube.com/watch?v=ucZRore0-EE&feature=related
www.youtube.com/watch?v=PJfhGL0F6LE
www.youtube.com/watch?v=H8noCrJvvvA&feature=related

Na, jó csemegézést!
Mentem aluszkálni, jó éjt!

Marcellusca 2010.08.31. 20:54:30

@gtigram: Imhol la: @Marcellusca: :)))

hp, mint hewlett packard nyomtató, mint hülye picsa, de én kifejezetten a házi pálinkára gondoltam. :DDDD

miről van itt nagybasz0 2010.08.31. 20:59:29

Jóstétkívánokmindenerrefelégarázdákodónak! :)

@szorokin: Hát eztetgyantázzad!
www.youtube.com/watch?v=1OnvOOykEh8&feature=fvw

pimpalini 2010.08.31. 21:01:59

@miről van itt nagybasz0:

Üdv Nagyétvágyú!:)

Szorokin épp a torkát gyantázza, mivel kissé meghűlt az utóbbi héten az időjárás és bizonyos alkoholtartalmú termékek hűvös volta miatt...:)

Donna (Cara)mba 2010.08.31. 21:02:53

@szorokin: Most én mondom neked, Szorokin: normááliiis?:)))))))

Ez a zene nekem csudaszép. Már eccer elmottam néköd, nem sértődök meg, max. riposztozok. Elfogadtalak. Érted? Ezek szerint nem, mégse.

A fiatalság meg ÉRDEKEL, NAGYON. Sértés tőled: te valami rögzült banyának nézel:) Igaz, néha rájátszom.
De nem érzem magam banyának, minden nehézségem ellenére.

Remélem, amennyire lehet, bizonyítottam eddigi, az oldalon töltött pályafutásom során, hogy nem vagyok egy kocka. Egy sablon. Bízom benne, annál azért eszesebbnek és izgalmasabbnak tartod a személyiségemet, mintsem beszűkítsél olyan keretek közé, amelyeket én vígan átlépek.
Konzervatív vagyok, nemzeti érzelmű és jobboldali (az oldaliságra nem térek most ki, mert egy kicsit keveredik ez a dolog - inkább Márai szellemében érzem magam polgárinak, magyarságpártinak, stb., stb.)

Nem hinném, hogy Márai elvetendő példakép lenne;-D

Ha látni, tudni, érezni akarok, akkor néznem kell, éreznem kell embereket jelenségeket.
Majd csak aztán mondok ítéletet - mert mindenről mondok, ami mélyen izgat. Ilyen a hozzáállásom. Empirikus és mélységesen szubjektív.

Tehát no problem.

A cukiság nekem nem teccik, de nem is nekem szól elsősorban. Nekem, mivel azért ennyire csak ismersz - ilyet alapból be se teszel:)))

Látod, érdemes volt veszekednünk, anno. Jobban megértjük egymás világát.

Necc meg majd elmondja, teccett-e neki a cukiság.

Nem elveszett báránka ő, ne félj, kioszt, ha úgy látja jónak:)))))))))

Nálam tehát okés a Vibrasphere, főleg a Dew drops:)))) Teccik, nagyon is:) Még a szó is: dewdrops, hát nem költőien elbájoló?

miről van itt nagybasz0 2010.08.31. 21:05:38

@pimpalini: Áve! Lám tejis megkerűtél! :)
Jobbulást a szenvedőknek! :D

Donna (Cara)mba 2010.08.31. 21:11:30

@miről van itt nagybasz0: Én es szenvedek, nekem is kévánj jobbulást. A szívem, az, az fájj nagyon;-DDD
Szívbeteg vok:)))
Mindig is az vótam, mán kisjány koromban:)

miről van itt nagybasz0 2010.08.31. 21:17:57

@Donna (Cara)mba: Gyobbulást néköd is, de csak úgy lájtosan, hanem 100%-osat ám! :)
Tőccsé hát valami erőset, ma jóformában vagyok! :))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.31. 21:24:15

Ozora? Ozora??!!!!
Bakker, kiganézok egy 300 köbméteres lakást. Rámegy az egész napom. Étlen-szomjan, kezdődő náthával. Olyan böcsülettel, hgoy olyan piszok volt a körmöm alatt, hogy muskátlit lehetett volna aláültetni! Erre benyomsz ozorás speedy tüc-tücöt?????
Nóóórmális????

Tüc-tüc csak lábmasszázsra jó. Hétvégén tanultam. Szétjárt lábakkal bekúsztam a tüc-tüc sátorba, leheveredtem egy asztalhoz, és a padló pont a megfelelő ritmusban vibrált, hogy a talpizmaim sóhajtozva örüljenek.

Donna (Cara)mba 2010.08.31. 21:25:47

@miről van itt nagybasz0: Ír vagy skót whiskyt?
Én speciel a skótot jobban kedvelem.
Tehát jég dupla whiskyvel - jöhet?

Donna (Cara)mba 2010.08.31. 21:45:05

@miről van itt nagybasz0: Nem mondtad, skót vagy ír.
Tehát akkor skót.
A skótok is asszem kelták.
Mindenesetre jó kis rokolyájuk van a dudásaiknak, akik megférnek többen is egy csárdában.

Szeressem az skót dudás muzsikát:)

Donna (Cara)mba 2010.08.31. 21:49:26

@miről van itt nagybasz0: Idde meg, Mérnök a whiskydet, azt még megvárom.
Ládd-e, kiürült a kocsma.

Nem fúvom még el a gyertyát, mert setét az éj, se hold, se csillagok.

miről van itt nagybasz0 2010.08.31. 21:59:36

@Donna (Cara)mba: Hát akkó kocsmárosné, kattintsd rá a lakatot a bótra, oszt irány a dunyha! :))

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.31. 22:10:18

@pimpalini:

az Burzsoá Nyugdíjasok annyira közel állnak hozzám, h szinte én vagyok ők

heheeee

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.31. 22:11:08

@gtigram:

"Köszi!" szívessen.
ez aztatat is jelentse h teccett ?

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.31. 22:13:19

@Marcellusca:

káromkodások ...

"Mindig ez jut eszembe az ilyen tuc-tuc zenékről. :))) "

hogyan miééé ???

Donna (Cara)mba 2010.08.31. 22:18:29

@miről van itt nagybasz0: Még vannak, hagy pilácsoljon még, de én hazamegyek. Valaki majd csak elfújja. Ha más nem, a jó szél:)
Jóéccakát!

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.31. 22:20:22

@gtigram:

azokrúl a bizonyos legyeimrűl van szó ??

ennyire be/eltaláltak ???

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.31. 22:24:54

@miről van itt nagybasz0:

Hát eztetgyantázzad!....

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá
borzáááály
és rettenet
éééés
siralomháááázséééég

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.31. 22:31:06

@Donna (Cara)mba:

"A fiatalság meg ÉRDEKEL, NAGYON. Sértés tőled: te valami rögzült banyának nézel:)"

nem neeeeeem neeeeeeeeeeem
csak elképzelhetőnek tartottam h esetleg magadra veszed, és ezé pakútam oda azt a kommentyet.

főleg azon rész okán gondúhattam, ahhun a régi nagyokkat hoztam föl példaként ... és tujjuk h naddon de naddon szeressed te is (+ pl én is) ezeket.

jaaa és örülök h teccik a muzsik.

komollan teccik/ett ??

vannak még hasonszőrű szép dallamos cuccosaim...
csak eddig tartogattam űket ínséges időkre.
de ha komollan teccett ez, akkoú pakolgatni fogok
időnként párat/egyet

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.31. 22:34:44

@neccharisnyás útonálló:

"ozorás speedy tüc-tücöt?????"

neeeem neeeeem neem

direkte kedves, napfényes, dallamos,SHÖÖŰŰT ..diönniörrhű szhííp dallhamossat pakúttam be, ollat amillet imád az szorokin :))))

Donna (Cara)mba 2010.08.31. 22:36:53

@szorokin: Jó, nem bánom. De nekem Patty Smith jobban bégyün:)

Meg szoktál régen olyan jó szövegűeket tanálni. Azokat jobban szeretem.

De nem csak nekem kell teccen itt akármi is:)
Ez egy kocsma, többen vagyunk, többféle ízléssel.

Sztem ez így oké, no problem, legfelejebb no satisfaction, ha valami nem neköm való;-D

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.31. 22:41:04

@Donna (Cara)mba:

nono Donna, fentebb mást írtál:
#1 "Ez a zene nekem csudaszép."
vs
#2 "De nem csak nekem kell teccen itt akármi is:)"

no most mit is gondújjak akkó ??

(egyébkin ttudom h ott (#1) macskásan/Donnásan kamuztál, itt (#2) meg a végén nem)

Donna (Cara)mba 2010.08.31. 22:44:57

@szorokin: Isten álggyon! Már aluszok is!

Donna (Cara)mba 2010.08.31. 22:48:17

@szorokin: Igaz - átláccó vagyok, mint a frissen mosott ablak:(

De azért ÉRDEKELT, milyen egy ilyen szeánsz. Sohase vótam ilyenen és nem is leszek.

A macska - tudod - nagyon kíváncsi jószág. Ezért néha oldalba rúgják, hogy álljon odébb:))))))
Aztán számon kérik az őszinteségét;-DDDDDDDDDDD

guma 2010.09.01. 08:01:26

@szorokin:

Bocsánat de este (biztos a hülyeségem miatt) a gép elvette a hozzászólási lehetőségem...

Így csak most tudok köszöni : Sziasztok!
A héten csak be, beugrok. Aztán mi lesz még ne tom.

Arról bizony!!!! Álmomba se jöjjön elő...Úgyhogy neked még tartozom!!!

guma 2010.09.01. 08:03:29

@miről van itt nagybasz0:

Hé, szellem!

Megtaláltad amit neked raktam, szép tenger partokon csatangolhatsz (bár lehet, hogy ismered, de akkor is!)

miről van itt nagybasz0 2010.09.01. 11:16:51

@gtigram: Halihó! Sajna nem tanáltam, kiccsit nagy itten a zűrzavar! Dö nem adom fel! :)

guma 2010.09.01. 11:20:56

@miről van itt nagybasz0:

Helllllló! Van egy pötty időm,tehát még egyszer :

www.mapjack.com/

Macska helyett pedig kapsz kutyát :

www.dalmata.eu/webcam/mobotix.htm

miről van itt nagybasz0 2010.09.01. 12:21:24

@gtigram: Tényleg menni kéne má valamerre...
Aranyosak a kutyusok, végül is majdnem minden állatot szeretek, mostanában inkább az emberekkel vannak problémáim...

guma 2010.09.01. 12:44:13

@miről van itt nagybasz0:

Nem tudod elképzelni, hogy hiányzik, az idei csavargás. Tudod amíg bírom menni szeretnék, valamit pótolni és minél többet látni amit lehet!!!

Ezért áraszt el minden ismerős ilyenekkel, mert tudják, hogy még ez is gyönyörűség számomra. Tehát valamit próbálok valamit összehozni azért (nem csak a nyugdíjasainknak...DDD) Már a fiaim is piszkálom érte, dehát az élet eddig mindent felülírt...

Az emberek - néha problémásak valóban. Na de elég a szófosásból, (bocs a szóért) de itt egész elkanászodom.

guma 2010.09.01. 13:15:02

@miről van itt nagybasz0:

Na egy kis csavargás még :
Festői, misztikus, érdekes... Már láttunk erről összeállításokat, de szerintem jelen melléklet igazán figyelemreméltó! Nem különben a különböző videófilmek, melyekre ajánlatom az alábbiak, kellemes, szép képzeletbeli utazást kívánva!!!

www.youtube.com/watch?v=qXcYnrwqJxY
www.youtube.com/watch?v=KlH8rgZiI0E
egy luxus utazás videófilmje: www.youtube.com/watch?v=577g9S296pQ
www.youtube.com/watch?v=bu_Jq_siv0c

Nem az öbölre jellemző, de egy vietnami uti beszámolóban olvastam, e szintén érdekeset:
Ameddig a szem ellát, rizsföldek terülnek el; férfiak és nők hajlongnak, munkájukat legföljebb bivalyok könnyítik. Hallom, sok helyütt a lesarlózott kévéket kiteregetik az országútra, ahol az arra haladó járművek kerekei estére elvégzik a cséplést.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.01. 13:27:57

@gtigram: Jó, mert az öbölben egy rizsszálat sem láttam. Meg bivalyt sem. :-P

guma 2010.09.01. 13:32:02

@Ásómaci:

Kis undok : írva, hogy nem pont - beljebb...

Hű megint csak elvarázsolódtam, megyek!

guma 2010.09.01. 13:51:35

@miről van itt nagybasz0:

Még ezzel is kiegyeznék :

Hollandia "Velencéje" - Giethoorn

Giethoorn sokszor csak az észak Velencéjeként emlegetik. Csendes kis városka Hollandia északkeleti részén megér egy napot, hogy látogasd - én megtenném, ha épp arra járnék! A fő látnivaló a rengeteg kanális és a tipikus giethoorn-i csónakok. Igen sok turistát számlál a városka. Ha szomjas vagy éhes vagy, nem gond egy kávézót vagy egy éttermet találni.

www.youtube.com/watch?v=dMX75oPeb0U

www.youtube.com/watch?v=p-6-7H1i4PQ

www.youtube.com/watch?v=OwerUHuhqWQ

guma 2010.09.01. 14:50:50

@miről van itt nagybasz0:

Szenzációs! Köszönöm...

Tudod én még nem nagyon barangolok a netten, de valóban alig tudom megnézni amit kapok. Egyszerűen lenyűgöz, hogy mi minden van és néha fáj, hogy nem tudok eljutni oda.

Ezért csak elérhető célokkal kacérkodok és a többit itt bámulom!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.01. 14:56:18

@gtigram: Úgy tudtam, Szentpétervár észak Velencéje! :-D Vagy kelet Giethoorn-ja?

miről van itt nagybasz0 2010.09.01. 14:58:41

@gtigram: Régebben elég sokat búvárkodtam, manapság meg semmit, de mindig szívesen merültem vón ezekkel a nagy tengeri szörnyekkel!

guma 2010.09.01. 15:03:08

@Ásómaci:

Ma nagyon megtalálsz, kihasználod a butaságom????

guma 2010.09.01. 15:06:37

@miről van itt nagybasz0:

(Ezt sejtettem! A képek beszélnek sokszor!)
Ez kimaradt az életemből és sajnos ki is fog. Merülni csak az életbe van lehetőségem pedig az itteni fiúk nem kis nevet szereztek e téren és...

miről van itt nagybasz0 2010.09.01. 15:06:47

Kitartás! Iszogassatok tovább! Estefelé leszek megint! :)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.01. 15:31:17

@gtigram: Nem. Csak szavakat forgatok, ez ilyen játék nálam. De ha porbléma, akkor leszökök róla :-D

guma 2010.09.01. 15:36:14

@Ásómaci:

Teccccccik! Meg figyelmeztetésnek se rossz, hogy ne bambuljak, kapkodjak!
süti beállítások módosítása