HTML

offolós

szabad a tánc, szabad az off ______________________ ▄█▒▓▲▼▒▼▲▓▒▓█▄▄█▒▓▲▼ ▒▼▲▓▒▓█▄██

Friss topikok

  • szorokin: Szépen lassan mindenünk leépül. Nemsokára elmúlik a nyár. Minket egytől-egyig felzabál az élet. Ez... (2015.06.28. 20:49) napba nézek és fázik a szemem
  • Gazz: A szerzőnek: www.youtube.com/watch?v=b_K9-lRedvE (2014.02.27. 10:06) whistling in the dark
  • Gerilgfx: pimpalininak címeztem ,,hova?'' az életébe ^^ (2012.05.25. 15:57) Miért marad sok nő szingli?
  • szorokin: It began when they come took me from my home And put me in Dead Row, Of which I am nearly wholly i... (2012.03.13. 14:42) and i not afraid to die

Címkék

2010 (3) 2011 (3) abszurd (7) adatbiztonság (3) afrika (1) animáció (17) attitűd hozzáállás (2) bácsi (1) balázs só (1) bank és pénzvilág (2) bármi (4) best of (6) blake (3) bmw isetta (1) bolondság (1) cenzúra (3) chuck norris (1) cica (1) cigány (1) cigányhimnusz (1) cinizmus (1) csak (1) csillagok (1) d&b dnb (1) dal (85) dalszöveg (48) demagógia (1) divat (1) doku dokumentumfilm (4) donnaság (2) doomsday machine (1) égbolt (1) egészségügy (2) éhbér (1) élet (32) életkedv (3) életút (1) életút sors (16) élet értelme (2) előzetes (2) élő live (5) erotika (3) év zenéje (2) feldolgozat (2) fény (1) fénykép (7) férfi vs nő (4) fesztivál (1) film (18) filmesoffos (3) filmzene (1) foci vb 2010 (1) gitár (7) globalizáció (1) háború (6) halál (23) halál pusztulás (1) hangos könyv (2) harc (4) harvey polly jean pj (9) hatalom (1) hatalom leghatalmasabbak (1) hidegháború (1) himnusz (1) hippi hippie (4) horror (1) humor (10) idiot kretén (22) igazság (8) információs szabadság hozzáférés megosztás (3) interjú (vagy csak egy részlete) (2) internet világháló (5) ipari katasztrófa (2) károsulat kertészet (11) kávéskanna (1) képregény comics (1) kép képek (8) kizsákmányolás (2) komolyzene (1) koncert (2) környezet természet (3) krasznahorkai (1) kritika (1) küzdelem (3) lábas (4) lehetőségek (3) lélek (2) lényeg (1) létezés (2) liberalizmus (1) macska (1) magyarország (15) magyar lélek (1) mese (2) minimál (3) monty python (1) moszkva tér (1) német (1) neoliberalizmus neokonzervativizmus (1) nép népies fűszerezésű (3) nick cave (1) nirvana (5) nőideál (1) nyomor (1) off offos (11) öngyilkosság (1) orbanisztán (1) örök élet (3) orosz lélek (1) örvénylő (1) otthon lenni a világban (1) pályák orbitok (1) piaf (1) pimpalini (3) politika (7) portishead (6) privacy magánszféra védelme (3) profit (2) programozó (1) psy aka psychedelica (2) quimby (6) régi zene (7) rezsó (4) sanzon (1) sátántangó (1) social enginiering (1) sorozat (1) sorozatgyilkos (1) sors (4) sport (2) stop motion (1) szabadság (3) szaremberek (1) széll kálmán (1) személyre szabás (1) szépség (1) szép nők (3) szerelem (4) szerzői jog (1) szex (2) szittya ősmagyar (1) szorokinság (32) szűrés (2) tarr béla (2) tények adatok (8) time-lapse (1) többkomment (1) török (1) tragédia (1) tv tévé (5) vége the end (2) vélemény (5) vers (14) vhk grandpierre vágtázó (2) videó (61) világ (30) világvége (5) visszaélés lehetősége vagy visszaélés (5) vörösiszap (1) vuvuzela (10) vuvu zulu (1) wc (1) western (2) wikileaks (3) wtc (1) zaj (5) zene (69) zenekar (1) zenésoffos (3) Címkefelhő

_többtudás _többtermelés

2010.05.14. 11:03 szorokin

iq-fightin'_ der untergang (A bukás)_

 

a gyár termel:

Bombahír TV: A Nagy Egyetemista-teszt I.: ELTE vs BME from Bombagyár on Vimeo.

 

a fejétűl bűzlik a hal:

66 komment

Címkék: videó magyarország világ világvége károsulat kertészet

A bejegyzés trackback címe:

https://offos.blog.hu/api/trackback/id/tr272002295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miről van itt nagybasz0 2010.05.14. 12:09:53

Azt a mikrokozmoszát nékije!! :)
Marksz, Engelc, Leningx! :))
Naggyon nagy!
Még én tartom hülyének magam!
Ezt itt, és azonnal visszavonom!!

:D

Donna (Cara)mba 2010.05.14. 13:55:27

@miről van itt nagybaszó: Nálam továbbra is kegyetlenül lassú a betöltés. De nem gond. Elviselem, amúgy is iszonyatosan lassú a gépem.

Nso, mielőtt elkezdtem volna borzadozni, magamba néztem. Mi újság a holddal és a golyóstollal? Szégyenszemre én is a lebegés választ választottam volna:( Szégyellem nagyon, hiszen ha csak kicsit is gondolkodok, akkor elgondokodhattam volna affelől is, miért nem zuhan a Földbe a hold, miért marad meg pályáján? Szóval itt elsőre megbuktam volna én is, ha engem kérdeznek. Főleg azért a butaságért, hogy láttam még anno Louis Armstrong holdra-szállását, és valóban "lebegősen" úsztak a hold nagyon ritka atmoszférájában. De attól még a gravitáció létezik.
Sajnálom, ezek után meggondolhatjátok, hogy szóba álltok-e még velem.

Viszont Eötvös Lóránd és a második világháború kezdése és befejezése: na az lefagyasztott:(((

Ahogy Márai írta:
"(...)
Ki volt neki Ady?
Mi volt egy nép? Mi ezer év? Költészet és zene?
Arany szava?... Rippli színe? Bartók vad szelleme?
„ Az nem lehet, hogy annyi szív ...” Maradj nyugodt. Lehet.(...) "

Igen, lehet. Márainak igaza volt.

De holdból megbuktam:(, erre nincs mentségem.

miről van itt nagybasz0 2010.05.14. 14:05:44

@Donna (Cara)mba: Én meg láttam Neil Amstrongot trombitányi! :)
Nők! Én ezért szeretlek!! :D

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.14. 14:54:35

@Donna (Cara)mba:

az Alexandriai könyvtár is leégett. :P
:D

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.14. 14:56:43

@miről van itt nagybaszó: @Donna (Cara)mba:

de azé láccik h mennyivel előttünk jár az usa...
setétségben is

hihi

Donna (Cara)mba 2010.05.14. 15:00:21

@miről van itt nagybaszó: Kedves, kedves Sokatmondó!Én itt mentem eltemetem saját magam... Belehaltam a szégyenbe...Louis Armstrongot összekeverni Neil Amstronggal. Itt az égés mint a rongy sem elégséges megfogalmazás:( Nem fedi azt a mély szégyen-gyalázatot, amit most átélek:(
Hogy kerüljek még a szemetek elé?
Mitől lehetek én még hiteles, netán még érdekes beszélgető társ is?

Én most itt helyben összerogytam. RIP.

Mindenesetre köszönöm és nagyon nagyra értékelem azt a kedves, tréfás, cseppet se megalázó figyelmeztetést, hogy keverem a szezont a fazonnal.
Szerencsés a barátnőd, ha a mágánéletedben is tud ennyi finom humor és tapintat lenni benned más gyengéi iránt. Már nem is a posztért gratulálok, hanem hogy talpig gáláns férfi vagy - méghozzá az igazi úriember fajtából. Nagyon ritka manapság. Akit nem ruha, nem erő, nem a műveltség fitogtatása - hanem a gyengébbik meg nem alázása tesz azzá.
A szerencse az enyém, hogy olvashattalak, hogy megnézhettem linkjeidet.

A többit meglátjuk. Ma amúgy is a kudarc és a szégyen napja várt rám eddig a percig mindenhol és mindenben, amihez csak értem, csak reggel még nem tudtam, hogy hány irányból leselkedik rám. És még nincs este.

Mondanám, hogy a Magyarok Úristene áldjon meg téged bőségesen lovagiasságodért, de ezt te túl szentimentálisnak találnád. Így csak magamban kívánom mindezt Neked, az előbbi mondatot vedd úgy, hogy töröltem.

Szeretettel üdvözöllek (ha elfogadod):
Donna

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.14. 15:17:30

kedvencem volt, amikor egy tv-s országjáró eement
NY-ba és ott megkereste a Lenin szobrot.

és kérdezgette az ucca népét, h tudják h e ki volt ő ?

egyik visszakérdezett:
" ah yeea, i know, John Lenin, musician.(kb így)"

:DDDD

Donna (Cara)mba 2010.05.14. 15:30:08

@szorokin: Ez a jobbik verzió:) De ha feltűnt, és elhallgattad, akkor köszi neked is.
Sokra tartom, ha egy férfi nagyvonalú tud lenni.

miről van itt nagybasz0 2010.05.14. 15:30:59

@Donna (Cara)mba: Nem kell szégyenkezned semmiért, ez hüleség...
Ez csak azt mutatja, hogy igazi nő vagy, ha másmilyen lennél az már férfiasságra hajazna, senkinek nem volna jó (állva pisilni+illenek),(ez a genet ica + az agyműködés). Amúgy is egyre több a férfias nő és a nőies férfi (no' ez má inkább csak divat), ez nekem nem jön be.
Egy igazi férfi ezt tudja, hogyhogy van ez a nőkkel, de ehhez is évek kellenek, hogy megértse az ember mi ez az egész…

:))

Donna (Cara)mba 2010.05.14. 15:31:35

@szorokin: Még szerencse, hogy az nem én voltam:-DDD
Sohase jártam Nev Jokban:)

miről van itt nagybasz0 2010.05.14. 15:43:46

@Donna (Cara)mba: Nekem meg aza gondom, ho' annyi felesleges adat van a fejemben , hogy nem naon van hely a zújjabb dógoknak, bár néha azé próbálgatom pucógatni...
:D

Donna (Cara)mba 2010.05.14. 15:48:10

@miről van itt nagybaszó: Na jó, akkor elmesélek egy sztem majd mindenki által ismert/tapasztalt tényt.

Tudósok kiderítették, hogy a nők a jobb agyféltekéjüket használják inkább (ott lakozik az érzelem), a férfiak meg a balt (ott meg az értelem, az elvont dolgok, a tájékozódóképesség fészke van), ez nem sztorí, csak száraz közlése egy tudományos álláspontnak.

De: Régeben még nem volt GPS. Nyáron (akkor még minden nyáron megengedhettünk magunknak 1-2 hetes külföldi nyaralást), a férjem vezetett, én voltam a térképes navigátor. Először nem értettem, miért nem stimmel az, ha azt mondom: most kanyarodj balra:) Persze a férjem balra kanyarodott, mentünk vagy 10-15 kilométert, esete válogatta, amikor a férjem felnyög: nem jó irányba megyünk! Én felháborodottan közlöm, de hát itt ez van a térképen! Férj kikapja kezemből a térképet, rávet egy pillantást, máris látja, mi a hiba. Én még akkor sem értem, amikor már végképp sodrából kijőve ordít, mint a meglőtt sakál:(
Amíg hosszas, megerőltető töprengés után rá nem jöttem: nekem feje tetejére kell állítanom a térképet, ha úgy jön ki az irány, mivel én a fejemben nem tudom megfordítani, gondolatilag. Ezért lesz a jobbra kanyarodásból nálam balra kanyarodás. Szégyelltem piszkosul, hogy ilyen hüle tík vagyok:( De nem tehettem mást, mindig, ha a menetirány úgy kívánta, fizikálisan feje tetejére kellett fordítanom a térképet, hogy el ne tévedjünk.

Aztán egyszer egy társaságban kiderült, a párok legtöbbjénél ugyanezek a jelenetek játszódnak le...Legalább az vigasztalt, vannak még hozzám hasonló ostoba nőtársaim:)

És egyszer, talán Sagannál vagy kinél, olvastam, hogy a nő agya olyan, hogy nem tud elvont ábrákat vagy mértani idomokat agyban megfordítani, csak konkrétan. A nő nagyon rosszul tájékozódik. Ellenben olyan intuitív ösztöne van, amiről egy férfi még nem is álmodik. A férfi legparányibb arcrezdüléseiből is képes olvasni, ha nem is mindig tudatosan.

Nos, ez van:(

miről van itt nagybasz0 2010.05.14. 15:53:25

@szorokin: Jó néhány éve kint megkérdezte ez figura honnan jöttünk, mondtuk, nem rémlett neki, mondtuk juroppa? rémlettneki, de csak úgy homálosan. Mondtuk büszkén, hogy há most léptünk be a nátóba, nézet bambán oszt megkérdezte mia za nátó? :)

miről van itt nagybasz0 2010.05.14. 15:59:03

@Donna (Cara)mba: No' neszomorkoggyá máá, me' felteszek válámi vitzeset, oszt jaj lösz néktök!! :))

Donna (Cara)mba 2010.05.14. 16:10:12

@miről van itt nagybaszó: Jó, nem kesergek. Úgyis kifutott már a té...azon mög keserögni kár:)
A vitzessel, ha van olyanod tartalékban, csak büntess, az nem olyan nagy baj:-D

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.14. 16:28:08

@****baszó:

úgy döntöttem h, lejárt a próbaidőd, légy szerkesztő. (publikájj)

és lőn.

:))

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.14. 16:35:06

@miről van itt nagybaszó:

"Nekem meg aza gondom, ho' annyi felesleges adat van a fejemben , hogy nem naon van hely a zújjabb dógoknak, bár néha azé próbálgatom pucógatni..."

ez a klasszikus kelly paradigma
(
kelly bundy a rém rendes családbú,
Donnának felvi:
hu.wikipedia.org/wiki/Egy_r%C3%A9m_rendes_csal%C3%A1d
)
azaz
Kelly készült az éreccségijére és a nagy tanulás során elfelejtette tudása nagy részét: a nevét

:DDDD

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.14. 16:42:23

@Donna (Cara)mba: @miről van itt nagybaszó:

van itt dalocska nektek,
pontosan passzol a témához,
szeretetvel:

A.E. Bizottság - Női agyvelő (a Jégkrémbalett c. filmből)

www.youtube.com/watch?v=_5cUZmHZmXE

miről van itt nagybasz0 2010.05.14. 16:43:06

@szorokin: gyáá heee! :))
A bundy család nállam mindég a sívem csükibe volt! :)
Háles a diagnózis.
csengettek??
:D

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.14. 16:43:25

ááááááááááááá

nőőői agyvelőőőőőő

ááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.14. 16:50:34

A.E. Bizottság
(Albert Einstein Bizottság)

női agyvelő női agyvelő
meleg a hidegnek
szép a szemeknek
én nem üzenek semmit soha
női agyvelő női agyvelő
lebben a csendben
arcom egy vallomás
vagy kinyit vagy bezár
vadonat új porcelán óceán
női agyvelő
mi a rossz abban ha telefon vagyok
és várom hogy egyszer majd vonalat kapok
mi a rossz abban ha telefon vagyok
és várom hogy egyszer majd vonalat kapok
női agyvelő
képhajó és gyapjúnaplemente
a női agyvelő tartalomjegyzéke
van valami ami hiányzik néha
te vagy benne egy évszakszinoníma
női agyvelő
az ábrándos szerelem a minden kéjek titka

a most a más a még az örök ja
női agyvelő
a semmi vagy minden színű tépés
váratlan és megszokott kisértés
női agyvelő
csak ne legyen gonosz drága
nem biztos de lehet hogy puha lesz a dráma
női agyvelő
mi a rossz abban ha telefon vagyok
és várom hogy egyszer majd vonalat kapok
mi a rossz abban ha telefon vagyok
és várom hogy egyszer majd vonalat kapok
női agyvelő
van még idő nincs még a világnak vége

egy női agyvelő a tenyerembe téve
bentről és kintről nézve
egy női agyvelő az agyvelőmbe téve
női agyvelő
képzelj el egy korcsolyát

Donna (Cara)mba 2010.05.14. 16:53:43

@szorokin: Mindent bedobtok, hogy ne pityeregjek:) Így nem lehet bőgni:))))))
Hejj, férfiak, átok fajzatok vagytok sokszor, de milyen jó, hogy azzé vagytok:-DDDDDDDDDD

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.14. 17:00:11

@Donna (Cara)mba:

erre való a férfi agyvelő :PPP

:)))

a többhímság....

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.14. 17:01:34

@miről van itt nagybaszó:

az Bizottság hatalmas.

keresek slágert tőlük....

Donna (Cara)mba 2010.05.14. 17:03:55

@miről van itt nagybaszó: Á, szóra sem érdemes. ha megismered picit Szorokint, akkor meglátod, mondd ő még a nőkről különbeket is:)

Hogy a butaságot nem szereti, azzal nincs baj!De csak abszolut tökéletes nőkkel (és persze megtestesült szépségek is legyenek, hiba egy szem sem) tartja érdemesnek a társalgást:(
Én már megkaptam tőle, hol is a helyem:(
Kb. a konyhában:)
Elfogadtam tőle, de ott tökéletesen jó vagyok. Komolyan:)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.14. 17:05:34

@Donna (Cara)mba:

nononooo...
nem eszik olyan forrón a kását.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.14. 17:06:52

Bizottság: Szerelem

Már megint itt van a szerelem,
már megint izzad a tenyerem.
Minek? Minek? Minek? Minek?

Már megint csak őrája gondolok,
már megint akarok egy jó nagyot...
Minek? Minek? Minek? Minek?

Már megint csak őt látom mindenütt,
már megint csak őt hallom mindenütt.
Minek? Minek? Minek? Minek?

Szerelem, szerelem, szerelem,
szerelem, szerelem, szerelem....
Köpni kell-pü!
Köpni kell-pü!
Köpni kell-pü!
Köpni kell-pü!

Már megint itt van a szerelem,
már megint izzad a tenyerem.
Minek? Minek? Minek? Minek?

Már megint csak őrája gondolok,
már megint akarok egy jó nagyot...
Minek? Minek? Minek? Minek?

Már megint csak őt látom mindenütt,
már megint csak őt hallom mindenütt.
Minek? Minek? Minek? Minek?

Szerelem, szerelem, szerelem,
szerelem, szerelem, szerelem....
Köpni kell!
Köpni kell!
Köpni kell!
Köpni kell!
PÜ-PÜ!!!

Már megint itt van a szerelem,
már megint izzad a tenyerem.
Minek? Minek? Minek? Minek?

Már megint csak őt látom mindenütt,
már megint csak őt hallom mindenütt.
Minek? Minek? Minek? Minek?

Már megint csak őrája gondolok,
már megint akarok egy jó nagyot...
Minek? Minek? Minek? Minek?

Szerelem, szerelem, szerelem,
szerelem, szerelem, szerelem....
Köpni kell-pü!
Köpni kell-pü!
Köpni kell-pü!
Köpni kell-pü!

Donna (Cara)mba 2010.05.14. 17:07:01

@szorokin: Nőknek meg több nőség;-D Fontos egy karcsú derék is, egy ringó csípő sem árt néha, meg valamennyi szilikon és egyéb tömítőanyag nélküliség, meg mosolygós pofika...
Mindenesetre nem ártalmas az férfiúi egészségre nézvést:-D

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.14. 17:08:29

@Donna (Cara)mba:

"Hogy a butaságot nem szereti, azzal nincs baj!De csak abszolut tökéletes nőkkel (és persze megtestesült szépségek is legyenek, hiba egy szem sem) tartja érdemesnek a társalgást:("

hmm most h mondod, nem is tudom... :PPP

Donna (Cara)mba 2010.05.14. 17:09:40

@szorokin: Mert mi a fenét kezdenétek enélkül? Okoskodni furton-fúrt?:-D
Jól van ez kitalálva. A természet csinyálta, biztosan célja volt vele:)))))))))))))))))))

Donna (Cara)mba 2010.05.14. 17:11:24

@szorokin: A logika nem erősségem. Segítenél? :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

miről van itt nagybasz0 2010.05.14. 17:14:40

@szorokin: Őket is meg hallgattam régen, de igazából az Európa Kiadó volt a kedvencem!
Nézz utánuk, nem voltak rosszak!

Donna (Cara)mba 2010.05.14. 17:15:56

@szorokin: Az szép! Az üveggyöngy ugyan nem értékes, de csengő hangú és mutatós.
Jó agyvelőkkel játszani?

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.14. 17:17:52

@Donna (Cara)mba:

egyébként tényleg számít a külső, de szerintem hazudik aki azt mondja h nem.

első körben mindkét nemnél a külső alapján ítélnek.
..
/a nők is, eldöntik h szóba állnak e valakivel/

Donna (Cara)mba 2010.05.14. 17:18:13

@miről van itt nagybaszó: Linkelj be valamit, kéérlek:)
Persze csak olyan, amit csekély értelmem is felfog. De ha jó a muzsika, akkor még jobb, nem kell gondolkodnom, amit úgysem tudok:(

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.14. 17:25:17

@miről van itt nagybaszó:

Európa Kiadó.. ismerem őket, legalábbis pár dalt tuti.

szomorú leszek tőlük, mert a szerelmemre emlékeztetnek. :/// :S

Donna (Cara)mba 2010.05.14. 17:29:21

@Donna (Cara)mba: Csak a nőknél azért kicsit másak a kritériumok. Vonzó a férfias megjelenés, vonzó a határozottság, a beszédkészség, a finom tapintás - ámbátor ma nem tudom, miképpen van.
A nőknél tényleg nem olyan markánsan fontos a fizikai "szépség". Sőt néha kifejezetten taszító. Nálam a "szép férfi" idegesítő jelenség. A túlöltözöttet se kedvelem, akinél látszik, hogy egy óráig az ingét, másik óráig a gatyáját válogatta:)
Nagyon sok nő vélekedik így.

Történet: tegnap ugye Pesten voltunk hivatalból, de bementünk a Westendbe is. Mozgólépcső, bűbájos, ártatlan kinézetű 16-os lányka billeg tenyérnyi szoknyában. Előttem volt nagyjából, a felfele, szembe jövő lépcsőn pedig a férfiak 90%-a azonnal rajta felejtette a szemét, néhányan vissza is néztek. Olyanok voltak, mint akiknek a fejét dróton rángatják. Hiába, a hormon nagy úr:)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.14. 17:42:47

@Donna (Cara)mba:

dr háuzt szeretem
/ az is a tv-ben megy... nagyon szókimondó csóka, hasonló gyerekkarakterrel mint én.. /

ő mondta egy nőnek:
"ne engem hibáztass, ha a dekoltázsodat nézem, hanem a nememet"

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.14. 18:00:28

@miről van itt nagybaszó:

igen, a
Mocskos idők is köztük van..
no meg a

Romolj meg ...
/ na ezt negyon sokat hallgattuk, ez volt a kedvence a EK-tól /.

http://www.youtube.com/watch#!v=1pOaF4wQ55o&feature=related

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.14. 18:02:09

na látom ennek kell egy külön poszt a rohadék nem ismeri fel a linket....

Donna (Cara)mba 2010.05.14. 22:09:18

@szorokin: De hát így van ez kondicionálva, ha a természetben hiszünk, ha valami istenben, mindegy.
Mosolyogtam az egész jeleneten:) Olyan emberi volt...

pimpalini 2010.05.15. 18:46:10

@miről van itt nagybaszó:

"Nekem meg aza gondom, ho' annyi felesleges adat van a fejemben , hogy nem naon van hely a zújjabb dógoknak, bár néha azé próbálgatom pucógatni...
:D "

Lehetséges helyet csinálni, s nem is túl nehéz. Csak inni kell, s máris működik a törlés...:D
Az egyetemi éveim alatt leteszteltem...

pimpalini 2010.05.15. 18:51:23

@miről van itt nagybaszó:

"gyáá heee! :))
A bundy család nállam mindég a sívem csükibe volt! :)
Háles a diagnózis.
csengettek??"

Hmm...:)
Ted is?

Donna (Cara)mba 2010.05.15. 21:01:34

@szorokin: Persze, hogy westendesre:))))

Donna (Cara)mba 2010.05.15. 21:03:31

@pimpalini: Az alkoholos Delete után mit kellett tenned? Volt egy Restore gomb is valahol az agyadban? Vagy azok a file-ok végleg elvesztek?

pimpalini 2010.05.15. 21:15:34

@Donna (Cara)mba:

Igazából úgy ittam, hogy csak bizonyos fájlok vesszenek el...:)
De ez kicsit olyan, mint amikor simán töröl az ember. A lomtárban még megmarad az információ...
Csupán a legfrissebbek kerülnek teljes törlésre, vagyis filmszakadás...:)
De ilyen már rég volt.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.15. 21:30:51

@Donna (Cara)mba: @pimpalini:

szerintem a Kelly agy a legjobb..
ott nincsenek ilyen problémák... :PP

Donna (Cara)mba 2010.05.15. 21:55:16

@pimpalini: A lomtárban és is tárolok fájlokat, kellene egyszer egy nagytisztogatást végezni...Annyi spam került oda. Lusta voltam teljesen törölni. Aztán a gépem tudatalattija, amelynek tulkép maga a lomtár is része, álmomban előkotorássza ezeket a spameket vagy rég elavult fájlokat, és vetíti a képernyőmre, úgy, hogy másnap tök zaklatottan ébredek.
Hiába, nehéz egy jó gépet találni:(((((

Donna (Cara)mba 2010.05.15. 21:57:10

@pimpalini: Jut eszembe, hol is blogolsz te? Melyik a te blogod? Csak arra emléxem, hogy valami fenevad nevű:-D
Eccer elmennék oda is. Rémeket nézni, biztos abból van legtöbb nálad:-D

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.15. 22:00:13

a lomtárban túlképek vannak.
a túltárban lomképű fiatalemberek
félautómata pisztollyal orosz ruletteznek

ld:
velvet.hu/sztori/2010/03/23/orosz_rulettezett_az_eskuvon_lelotte_magat/

Donna (Cara)mba 2010.05.15. 22:34:23

@szorokin: Ja, a lomtárban extra-túl-képek vannak. El-túl-ozva minden. Szür-reális. Tehát majdnem reális. Ezért hol szebb mint egy festmény vagy klipp, hol meg borzadály:(

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.15. 22:37:22

@Donna (Cara)mba:

erre van az a szavam h

BORZÁLY

(borz, borz-alom, borzalom, mordály, kodály, mordeháj :)), és egyéb ideillő félelmetes dolgok)

Donna (Cara)mba 2010.05.15. 22:44:47

@szorokin: Az kifejező, hogy borzály.
A kedély borzály egy ilyen álom után:((((

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.15. 22:49:46

@Donna (Cara)mba:

igön,

egy borz álma után...

borzálykedélyt kaptam ;DD

(fertőző)

miről van itt nagybasz0 2010.05.22. 00:20:37

@szorokin: Azt a quvaa, most néztem meg a folytatást, ez még durvább! :))

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.23. 12:13:04

@miről van itt nagybasz0:

mégiscsak ámerika ...

fejítül bűzlik a hal...

legyen mán perspektívánk, tudjunk még hova fejlődni.
vala: "sors nyiss nekünk tért"
és lőn tér..

sok a lemaradás, sok munka és kitartás szükségeltetik, de elébb utóbb behozhatjuk
USÁ-t...

hihihi
süti beállítások módosítása