HTML

offolós

szabad a tánc, szabad az off ______________________ ▄█▒▓▲▼▒▼▲▓▒▓█▄▄█▒▓▲▼ ▒▼▲▓▒▓█▄██

Friss topikok

  • szorokin: Szépen lassan mindenünk leépül. Nemsokára elmúlik a nyár. Minket egytől-egyig felzabál az élet. Ez... (2015.06.28. 20:49) napba nézek és fázik a szemem
  • Gazz: A szerzőnek: www.youtube.com/watch?v=b_K9-lRedvE (2014.02.27. 10:06) whistling in the dark
  • Gerilgfx: pimpalininak címeztem ,,hova?'' az életébe ^^ (2012.05.25. 15:57) Miért marad sok nő szingli?
  • szorokin: It began when they come took me from my home And put me in Dead Row, Of which I am nearly wholly i... (2012.03.13. 14:42) and i not afraid to die

Címkék

2010 (3) 2011 (3) abszurd (7) adatbiztonság (3) afrika (1) animáció (17) attitűd hozzáállás (2) bácsi (1) balázs só (1) bank és pénzvilág (2) bármi (4) best of (6) blake (3) bmw isetta (1) bolondság (1) cenzúra (3) chuck norris (1) cica (1) cigány (1) cigányhimnusz (1) cinizmus (1) csak (1) csillagok (1) d&b dnb (1) dal (85) dalszöveg (48) demagógia (1) divat (1) doku dokumentumfilm (4) donnaság (2) doomsday machine (1) égbolt (1) egészségügy (2) éhbér (1) élet (32) életkedv (3) életút (1) életút sors (16) élet értelme (2) előzetes (2) élő live (5) erotika (3) év zenéje (2) feldolgozat (2) fény (1) fénykép (7) férfi vs nő (4) fesztivál (1) film (18) filmesoffos (3) filmzene (1) foci vb 2010 (1) gitár (7) globalizáció (1) háború (6) halál (23) halál pusztulás (1) hangos könyv (2) harc (4) harvey polly jean pj (9) hatalom (1) hatalom leghatalmasabbak (1) hidegháború (1) himnusz (1) hippi hippie (4) horror (1) humor (10) idiot kretén (22) igazság (8) információs szabadság hozzáférés megosztás (3) interjú (vagy csak egy részlete) (2) internet világháló (5) ipari katasztrófa (2) károsulat kertészet (11) kávéskanna (1) képregény comics (1) kép képek (8) kizsákmányolás (2) komolyzene (1) koncert (2) környezet természet (3) krasznahorkai (1) kritika (1) küzdelem (3) lábas (4) lehetőségek (3) lélek (2) lényeg (1) létezés (2) liberalizmus (1) macska (1) magyarország (15) magyar lélek (1) mese (2) minimál (3) monty python (1) moszkva tér (1) német (1) neoliberalizmus neokonzervativizmus (1) nép népies fűszerezésű (3) nick cave (1) nirvana (5) nőideál (1) nyomor (1) off offos (11) öngyilkosság (1) orbanisztán (1) örök élet (3) orosz lélek (1) örvénylő (1) otthon lenni a világban (1) pályák orbitok (1) piaf (1) pimpalini (3) politika (7) portishead (6) privacy magánszféra védelme (3) profit (2) programozó (1) psy aka psychedelica (2) quimby (6) régi zene (7) rezsó (4) sanzon (1) sátántangó (1) social enginiering (1) sorozat (1) sorozatgyilkos (1) sors (4) sport (2) stop motion (1) szabadság (3) szaremberek (1) széll kálmán (1) személyre szabás (1) szépség (1) szép nők (3) szerelem (4) szerzői jog (1) szex (2) szittya ősmagyar (1) szorokinság (32) szűrés (2) tarr béla (2) tények adatok (8) time-lapse (1) többkomment (1) török (1) tragédia (1) tv tévé (5) vége the end (2) vélemény (5) vers (14) vhk grandpierre vágtázó (2) videó (61) világ (30) világvége (5) visszaélés lehetősége vagy visszaélés (5) vörösiszap (1) vuvuzela (10) vuvu zulu (1) wc (1) western (2) wikileaks (3) wtc (1) zaj (5) zene (69) zenekar (1) zenésoffos (3) Címkefelhő

▄█▒▒▓▲▼▒▼▲▓▒▓█▄████ííkt€łŁ˙˙`˛°`˛˙`˛´˙`˘°^˘˘^°˘^˛˙`ߣ$ŁŁ$Ł$Ł█████████▓▲▼▒▼▲▓▒▓▓▲▼▒▼▲▓▒▓█▄▄████████▄▄█▒▓▲▼▒▼▲▓▒▓█▄██████▄█▒

2010.05.02. 01:53 szorokin

 

támad a heeegy
sehíítcshhééég
mindenki menehűljön!!!

 

 

31 komment

Címkék: minimál abszurd off offos szorokinság

A bejegyzés trackback címe:

https://offos.blog.hu/api/trackback/id/tr391967709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donna (Cara)mba 2010.05.02. 12:51:24

@szorokin: Nos, valahogy másképp értelmezzük a harmóniát:)
Nekem még a szívdobbanásom is megállt egy pillanatra:(
Közben meg erőltettem az agyamat, mit üzen, mit akar kifejezni az alkotás?
Én csak valami nagyon régi,mély, agyalapi mirigy-hullámozta alapvető félelmet, iszonyatot éreztem.
Lefesteni csak a Munch Sikolyával lehetne:(

Ja, ha én lettem volna (ez esetben a női reakciókat tesztelhetjük:-D ), szal ha én lettem volna az ábrázolt őslény, egymaga a világ ismeretlen szörnyeivel plusz egy setét barlangban, - (illetve egyiket ismerhette a Cro Magnon-i, mert azt csak bámulta, a másiktól vette futásra a dolgot) - mivel volt ott valami víznek álcázott akármi, hát ittam volna még egy kortyot, megvártam volna, amíg lecsendesedik a félelem okozta adrenalin-tombolás és ha addig soha a büdös életben nem gondolkodtam volna, attól a perctől kezdve már bizonyosan rájöttem volna a sokktól a gondolkodás mikéntjére:) Kimentem volna újból a barlangból, nézegelőttem volna, kerestem volna valamit a földön, találtam volna egy karcolós követ, és bevéstem volna legalább az egyik bestiát a falába, de valszeg mindkettőt:)))) Csak hogy szokjam, ismerjem, és jól megjegyezzem már nagyon-nagyon messziről, melyiket lehet következmény nélkül megvárni és megbámulni és melyiktől kell futni, de azon nyomban, hogy a kétségeket felvető ábra megjelenik a barlang túlsó falán...

Szal feltaláltam volna a kognitív viselkedést:-D

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.02. 13:12:06

ez jó. örülök.

ha a művészet egyik alapvonása az, hogy hatást keltsen, akkor azt elérte :)))))

főleg, ha pl így találtatott fel a kognitív viselkedés általad, ennek hatására
:))) :P

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.02. 13:14:36

"szintén rendkívül harmonikus:"-omban

a harmónia sokszoros idézőjellel értendő;
- tekintve engemet, szorokint,
aki rettentő gonosz/irónikus/szarkasztikus szoktam/szokok lenni sokszor ..
és ezt észrevehetetlenül tálalom.
:)))

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.02. 13:16:32

@Donna (Cara)mba:

és itt az offosban méginkább megnyílvánul az ezirányú hajlamom ...

a gonosz, de nem rosszindulatú bolond vigyor
(h csak arlequin-re utaljak :) .. )

Donna (Cara)mba 2010.05.02. 15:21:49

@szorokin: Arlequin már lelépett.
Úgyhogy pillanatnyilag a Bolond helye betöltetlen. Kiírhatnánk vhova: mindenféle beszélgetésre alkalmas bolondot keresünk!
Ha képes vagy rá, mindaddig amíg jön egy alkalmas Bolond, vedd át ideiglenesen a szerepét...Őt nem találtam gonosznak, csak igen rejtélyesnek. Tökéletesen játszotta az ambivalens megnyilvánulási mód szerepét. Csak nagyon-nagyon ritkán lehetett őt magát látnia Bolond mögül. De Ő így is akarta.

Sajnálom, hogy elment más, idegen földekre, de a Bolond soha nem egy stabil szereplő. Jön, lát, aztán ha kedve úgy tartja, elmegy.

No, a művészi hatás tényleg megvolt (a borzongást kiváltani tudás is az: lásd mint említettem festészetben Munchot), de nálam ez a fajta hatás nem harmóniát, hanem heveny sokkot okoz.
Utána kénytelen is vagyok az eszemet használni (amit mellesleg ritkábban teszek meg). Úgyhogy asszem mindjárt neki is állok könyvelni a sokk hatására:(((((((((

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.02. 18:25:55

@Donna (Cara)mba:

"Ha képes vagy rá, mindaddig amíg jön egy alkalmas Bolond, vedd át ideiglenesen a szerepét..."

igyekszem ..

rájöttem h mire gondoltam a:
"a gonosz, de nem rosszindulatú bolond vigyor"

hááát a fakutyára = chesire cat
(az alíz csodaországban-ból .. -banból- )

"
„Lenne szíves megmondani,” kezdte Aliz kissé félénken, mert nem volt benne biztos, hogy illendő-e elsőnek megszólalnia, „miért vigyorog úgy a kutyája?”

„Mert fakutya, azért.” – felelte a Hercegnő. „Disznó!”

Olyan hirtelen indulattal mondta ki az utolsó szót, hogy Aliz majd’ felugrott ijedtében, de aztán látta, hogy a babának szólt, nem neki, úgyhogy összeszedte a bátorságát, és megint megszólalt:

„Nem tudtam, hogy a fakutyák mindig vigyorognak. Ami azt illeti, azt se tudtam, hogy a kutyák tudnak vigyorogni.”

„Mind tudnak,” így a Hercegnő, „és a legtöbbjük vigyorog is.”

„Én egyet se ismerek, aki tud” – mondta nagyon udvariasan Aliz, aki örült, hogy beszélgethet valakivel.

„Nem tudsz túl sokat a világról, az biztos” válaszolta a Hercegnő.
"

www.lenolaj.hu/gyermekeknek/lewis-carroll-aliz-csodaorszagban-5/

------------------------
sőőőt találtam egyet külön
@arlequin -nek is címezve:
"
Csakhogy én nem szeretem a bolondokat - mondta Alice.
-Hiába nem szereted őket - mondta a fakutya. Itt mindenki bolond.
Én is bolond vagyok. Te is bolond vagy.
-Honnan gondolja, hogy én is bolond vagyok? - Kérdezte Alice.
-Ha nem lennél bolond - válaszolt a Fakutya -, nem jöttél volna ide.
"

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.02. 18:28:13

@Donna (Cara)mba:

munkára ösztökélés szempontjából + mégiscsak kellemesebb mint az ustorrr, vagy a kaloda....

:)))

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.02. 18:39:11

az
@arlequin -es részt megtaláltam angolul is:
"
'What sort of people live about here?'
In that direction,' the Cat said, waving its right paw round, 'lives a Hatter: and in that direction,' waving the other paw, 'lives a March Hare. Visit either you like: they're both mad.'

'But I don't want to go among mad people,' Alice remarked.
'Oh, you ca'n't help that,' said the Cat: 'we're all mad here. I'm mad. You're mad.'
'How do you know I'm mad?' said Alice.
'You must be,' said the Cat, 'or you wouldn't have come here'.
"

home.planet.nl/~ekici000/alice.htm

Donna (Cara)mba 2010.05.02. 18:48:07

@szorokin: De szép ez ángliusul! Pedig soha nem szerettem ezt a nyelvet igazándiból. A francia nyelvbe voltam szerelmes 30 reménytelen esztendőn át. Viszonzatlan, plátói - mondanom sem kell. A francia nyelv fütyült rám (Je m'en fiche de toi, tu sais?)
Aztán az idő begyógyította a keserű szerelemet és a tudásomat is.

Így, lassan így szabadulunk meg minden fölös földi epekedéstől;-DDDDDD

Tényleg szívből kösz, hogy ilyen remek választ adtál, és a tetejében még angolul is megkaptam a választ, bónuszként. Gondolom, jó magatartásomért:)

Donna (Cara)mba 2010.05.02. 18:54:11

@szorokin: Mos itthagyom kicsit a társaságodat, kinyomtatom a banki kivonatokat, hogy holnapra kézél legyenek, még idejében le tudjam adni a bizonylatokat, mert köll a mérleghö' Látod, néha muszáj kilépnem a nem-bolond világba, de azt meg én nem nagyon szeretem. Végül ugye Alice is megkedvelte a bolondvilágot? Nem emlékszem már pontosan.
Utána megeszem a fogyókúrás paradicsomos káposztalevesemet. Aztán jövök. Jó?:)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.02. 19:06:13

@Donna (Cara)mba:

"fogyókúrás paradicsomos káposztalevesem"
:DDD

igazi szindbád vagy.
:D

Donna (Cara)mba 2010.05.02. 20:11:16

@szorokin: Hát persze, hogy amolyan szindbádos;-D
Van benne finom, ropogós, vékonyra szeletelt káposzta, sárgarépa-karika, reszelt zellergumó, vékony karikára vágott vöröshagyma, egy csokor - kertemből - frissen szedett, apróra vágott bazsalikom. Mindez alá öntök annyi vizet, hogy ellepje, szórok bele két teáskanál sót, és hozzákeverek egy kis konzervdoboznyi paradicsomsűrítményt. Megfőzöm, azon frissen tálalom. Mennyei!;-D
Tökéletesen jól lehet aludni tőle, az ember gyomrát abszolut nem terheli és nem álmodik tőle botorságokat:)

Donna (Cara)mba 2010.05.02. 20:13:10

@Donna (Cara)mba: Azért szindbádos, mert sok-sok fantázia és stíl kell hozzá (na meg önuralom, de ezt most felejtsük el!)

Donna (Cara)mba 2010.05.02. 20:14:51

@Donna (Cara)mba: Te is vacsorázol? Vagy banki bizonylatokat nyomtatsz ki?:-DDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.05.02. 20:20:20

@szorokin: A dö nájf epokszát sohase fogom tudni végighallgatni, mert itt fekszik az egyik macskám a számítógép klaviatúrája mellett (ezt már említettem, mindig ide telepszik) és nem bírja a zörejeket. Zene az mehet, de konzervatív macska lévén, az ilyen modern - Bartók által is megirigyelhető - barbarizmust nem bírja:-)
Bent az irodában meg valahogy szintén nem csípik ezt a számot:((((
Én nem tom, miért;-DDDDDD

arlequin 2010.05.02. 20:34:21

@szorokin: el van szeretve a fordítás. a mad az őrült, nem bolond. a bolond a 'fool' illetve a 'clown' bohóc. a titok pedig az, hogy nincs titok.

Donna (Cara)mba 2010.05.02. 20:48:59

@arlequin: Szia Bolond, the true fool one.
Hogy te még ebbe is bele tudsz kötni!?
Nem lehet-e mégis-e, hogy a kontextus-e, miegymás miatt jó a mad is?
Neked semmi se elég jó? Morc alak vagy.:)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.02. 20:53:53

@Donna (Cara)mba:

tényleg szindbádos ...
nem fapados fogyileves :)))

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.02. 21:11:47

@Donna (Cara)mba:

"mert itt fekszik az egyik macskám a számítógép klaviatúrája mellett (ezt már említettem, mindig ide telepszik) és nem bírja a zörejeket."

itt egy macs:
www.youtube.com/watch?v=aQFWGC_wSvs

Donna (Cara)mba 2010.05.02. 21:13:09

@szorokin: Na ugye? Tudok én főzni:) Beszélni róla meg különösen jól tudok:)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.02. 21:14:57

@Donna (Cara)mba:

dö nájf epokszát....

és amiket kűttem emilben ??

pj harvey-k,
azokat talán még az irodában is csípnók
:))

Donna (Cara)mba 2010.05.02. 21:25:16

@szorokin: Á, nem, ez egy olyan 3 személyes iroda, ahol nem követelmény a túlzott zenei affinitás és értés:(
Egyáltalán örülök, hogy ha nem bömbölteti a kolleganő a rádiót, mert attól a falra mászok kínomban. Annyi idiotizmust hallgatni, na az nekem nagyon fáj. Úgyhogy hallgatólagosan megállapodtunk a csöndben...

arlequin 2010.05.02. 21:35:27

@Donna (Cara)mba: én mindenbe belekötök? csak ami hagyja magát. Alice Csodaországban, sok minden csak nem csodaország, inkább egy őrült ámokfutó hagymázas képzelgései, vagy mint egy elkalapált trip. esetleg túl sok látnokzsályát szívott az illető.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.02. 21:51:04

@arlequin:

igen roppant gyanús ...
sőt Lewis Caroll lehetett a hasfelmetsző dzsekk is

arlequin 2010.05.02. 22:15:28

@szorokin: ez az emberke rendes cuccos lehetett, gondolom egyszerre tolta az abszintot a heroinnal. nem lehet csodálkozni, ha ilyenek jöttek ki belőle.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.02. 22:19:20

@Donna (Cara)mba:

bemásolom ide a pj harvey-ket
vagy reggelre, vagy lefekvés előttre is kíváló lesz-lesz :))

(mer nem lehessen nem kíváló ...:P, mer imádom pollyt...AZÉÉÉ, grrrrrrrrrr !!)

***polly jean harvey****
-----a parádéééé----

The Dancer :
www.youtube.com/watch?v=z7o8URBIHLE

A place called home :
www.youtube.com/watch?v=4GTVA5-lg80

One Line :
www.youtube.com/watch?v=ZKbLfdSsKGQ

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.02. 22:31:40

@arlequin:

az a legérdekesebb, hogy amikó írta, Hofmann mester még csak meg se született ..
pedig a fakutya is nagyon olyasféle
a többi karakterről nem is beszélve..

hmmm, csekkoltam:

Albert Hofmann 1906-2008 ..szép hosszú élet
en.wikipedia.org/wiki/Albert_Hofmann

a feltalálás ideje:1943 ..amikor biciklizett
--This day has become known as "Bicycle Day" as Hofmann experienced an incredible bicycle ride on his way home from the lab.--

www.erowid.org/culture/characters/hofmann_albert/

Lewis Carroll 1832-1898
en.wikipedia.org/wiki/Lewis_Carroll

ümmmm.
még a reinkarnálódás se valószínű
:DD

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.04. 14:28:20

@Donna (Cara)mba: @arlequin:

+bárki, aki hallgatta :))

teccettek-ee a polly jean-dalok ??

Donna (Cara)mba 2010.05.04. 17:30:57

@szorokin: Igen, a két szerelmes dala tetszett: a The Dancer és az One Line.
Engem Bonnie Tyler (ő igen jó hangú, csak szirupos nótákat énelkó, az ántivilágból való énekeső, akit te még hallomásból se nagyon ismerhetsz) és Cher kombinációja.
De jó neked, te még szerelmes korban lehetsz, ha jól következtetek korodra nézvést:)
Nálam a feledés édes homálya lengi be eme régi, édes tájékot;-DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Na hallod, 5x-szel!!!!!!! a hátam megett:(((((
Na, a zenék szépek, nyugodj már meg:)
Izgága egy kölök vagy!

Donna (Cara)mba 2010.05.04. 17:32:00

@Donna (Cara)mba: Most mék posztot írni a kkbk-ra, mert igen elhanyagoltam a feladataimat:(
süti beállítások módosítása