HTML

offolós

szabad a tánc, szabad az off ______________________ ▄█▒▓▲▼▒▼▲▓▒▓█▄▄█▒▓▲▼ ▒▼▲▓▒▓█▄██

Friss topikok

  • szorokin: Szépen lassan mindenünk leépül. Nemsokára elmúlik a nyár. Minket egytől-egyig felzabál az élet. Ez... (2015.06.28. 20:49) napba nézek és fázik a szemem
  • Gazz: A szerzőnek: www.youtube.com/watch?v=b_K9-lRedvE (2014.02.27. 10:06) whistling in the dark
  • Gerilgfx: pimpalininak címeztem ,,hova?'' az életébe ^^ (2012.05.25. 15:57) Miért marad sok nő szingli?
  • szorokin: It began when they come took me from my home And put me in Dead Row, Of which I am nearly wholly i... (2012.03.13. 14:42) and i not afraid to die

Címkék

2010 (3) 2011 (3) abszurd (7) adatbiztonság (3) afrika (1) animáció (17) attitűd hozzáállás (2) bácsi (1) balázs só (1) bank és pénzvilág (2) bármi (4) best of (6) blake (3) bmw isetta (1) bolondság (1) cenzúra (3) chuck norris (1) cica (1) cigány (1) cigányhimnusz (1) cinizmus (1) csak (1) csillagok (1) d&b dnb (1) dal (85) dalszöveg (48) demagógia (1) divat (1) doku dokumentumfilm (4) donnaság (2) doomsday machine (1) égbolt (1) egészségügy (2) éhbér (1) élet (32) életkedv (3) életút (1) életút sors (16) élet értelme (2) előzetes (2) élő live (5) erotika (3) év zenéje (2) feldolgozat (2) fény (1) fénykép (7) férfi vs nő (4) fesztivál (1) film (18) filmesoffos (3) filmzene (1) foci vb 2010 (1) gitár (7) globalizáció (1) háború (6) halál (23) halál pusztulás (1) hangos könyv (2) harc (4) harvey polly jean pj (9) hatalom (1) hatalom leghatalmasabbak (1) hidegháború (1) himnusz (1) hippi hippie (4) horror (1) humor (10) idiot kretén (22) igazság (8) információs szabadság hozzáférés megosztás (3) interjú (vagy csak egy részlete) (2) internet világháló (5) ipari katasztrófa (2) károsulat kertészet (11) kávéskanna (1) képregény comics (1) kép képek (8) kizsákmányolás (2) komolyzene (1) koncert (2) környezet természet (3) krasznahorkai (1) kritika (1) küzdelem (3) lábas (4) lehetőségek (3) lélek (2) lényeg (1) létezés (2) liberalizmus (1) macska (1) magyarország (15) magyar lélek (1) mese (2) minimál (3) monty python (1) moszkva tér (1) német (1) neoliberalizmus neokonzervativizmus (1) nép népies fűszerezésű (3) nick cave (1) nirvana (5) nőideál (1) nyomor (1) off offos (11) öngyilkosság (1) orbanisztán (1) örök élet (3) orosz lélek (1) örvénylő (1) otthon lenni a világban (1) pályák orbitok (1) piaf (1) pimpalini (3) politika (7) portishead (6) privacy magánszféra védelme (3) profit (2) programozó (1) psy aka psychedelica (2) quimby (6) régi zene (7) rezsó (4) sanzon (1) sátántangó (1) social enginiering (1) sorozat (1) sorozatgyilkos (1) sors (4) sport (2) stop motion (1) szabadság (3) szaremberek (1) széll kálmán (1) személyre szabás (1) szépség (1) szép nők (3) szerelem (4) szerzői jog (1) szex (2) szittya ősmagyar (1) szorokinság (32) szűrés (2) tarr béla (2) tények adatok (8) time-lapse (1) többkomment (1) török (1) tragédia (1) tv tévé (5) vége the end (2) vélemény (5) vers (14) vhk grandpierre vágtázó (2) videó (61) világ (30) világvége (5) visszaélés lehetősége vagy visszaélés (5) vörösiszap (1) vuvuzela (10) vuvu zulu (1) wc (1) western (2) wikileaks (3) wtc (1) zaj (5) zene (69) zenekar (1) zenésoffos (3) Címkefelhő

fvgjhfkh41242tgdftgwe2,jhf

2010.04.28. 14:09 szorokin

na ehhez szóljon hozzá !!

93 komment

Címkék: minimál off offos szorokinság

A bejegyzés trackback címe:

https://offos.blog.hu/api/trackback/id/tr961959150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kartal (rezervált) 2010.04.29. 16:42:11

Helyből találtam egy vesszőhibát... xD

arlequin 2010.04.29. 17:44:14

@Kartal (beleszól): mit OFFolsz és kötekedsz? bunkó.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.29. 18:36:31

:DDDDD

mindenkit bannolok
és szűrök aki nem OFF-ol

grrrrrrrrrrrrrr !!!!!

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.29. 18:46:43

@arlequin:

húú annyira amateur vagyok h kapásból kimoderáltam az első kommentemet, ...

hihihi

Béla az állat 2010.04.29. 20:38:33

Sajnos őket nem annyira komálom. A nweuihnsda+ks7483927ndan jobb :)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.29. 20:41:34

@Béla az állat:

továbbmennék, ebben az irányban ..
és mit szólnál, ha

eastgdfhru8658u65uhewdrtgawtger.qwertewzrhrezhatewfgtaídewgre.rez2351gresdzherwzhe"""fgsdtgergwefqtetewasfasfgsdg.wreztewzezertr

na ez már neked is eléggé meggyőző ??

Béla az állat 2010.04.29. 20:43:14

@szorokin: nem rossz, nem rossz...de azért az utóbbi idők egyik csúcsát a hdk89rz23icsbdam98rz234hfsdha89rz43ilfkdab,cksdbc89rzhfksdabkcdsr34khfadfz43qkchkasdvke89t3z24lqfhkasd,cdhaliz3492lfhdkahfksdhft34 jelenti :)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.29. 20:48:04

@Béla az állat:

most aztán feladtad a leckét.
magas a léc, nagyon...

hmmmmm.

legyen csak magyarul, hisz magyarok vagyunk:

et43t4362356423etgsdtgredzhsdfwre5
343t43zwuzseaz643672574zrzrzhretwe
+ 1 patkánymajom.

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 21:51:41

Ide be fogok ugrani derülni!
Ügyes vagy, nem csak beszéltél róla, azonnal nekiláttál és megcsináltad!
Gratula!

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 21:52:48

@Donna (Cara)mba: Az offolók kóros bűnbeesők:) Sőt évezik a bűnbeesés kísértését,-D

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 21:56:21

A blogmotorod, az naon maradi:(
Na,még egyzer:

Az offolók kóros bűnbeesők! Nem bírnak ellenállni a bűnbeesés kísértésének, lett legyenek évák vagy ádmámok;-D

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 21:58:22

A (nem freudi) elpötyögéseimet nézd el nekem:-)
Ezen a téren sem ígérek semmi javulást! Még a szándékát se:(

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 22:28:30

@szorokin: Itt vagyok. Kérdezz - felelek:)

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 22:51:24

A fiú anyakomplexusa jó lesz offnak?
Megjegyzem, az összes Jung könyvem valahol a könvespolc másodvonalbeli sorában hever, így fejből leszek kénytelen írni:( Még anyám költötözött be télire, és akkor ki kellett tenni egy könyvespolcot, ezért jutottak ilyen sorsra a Jung (de nem csak a Jung) könyvek. Jött a hideg, anyám éppen műtve volt, oda tettem a kirakott könyvespolcról a könyveket, ahova hamarjában tudtam.
Pedig a következő könyvek voltak kezem ügyében (mindig): Ady összes, József Attila, Jung majdnem minden, ami megjelent tőle, Móricz, Thomas Mann.A nagy kedvencek. Ma is.

A fiúk anyakomplexusa azért érdekel, mert:
ad 1) fiam van
ad 2) az öngyilkosságra való hajlamot ide vezeti vissza Jung
ad 3) a homoszexualitásra való hajlamot is ennek tulajdonítja Jung, napjainkban pedig komoly problémának tűnik civilizált társadalmunkban

A fiú különleges viszonyban van anyjával: egyszer mint gondozó, tápláló szülővel, aztán pedig mint az első másneművel kerül közeli testi és érzelmi kapcsolatba.

Róla rajzolódik ki a nőről alakított képe. Döntő is marad élete során.
Ha a kapcsolat harmonikus, akkor semmi gond.
Ha a kapcsolat érzelmi túlfűtöttségekkel telített, és vagy gyenge az apa, vagy nincs is jelen, akkor az alábbiakat okozhatja a helytelen anyakötődés:
- öngyilkosságra való hajlam (menekülés a passzív-elem, a semmi elnyelésétől való félelemtől, paradox módon éppen a nemlétbe)
- homoszexualitásra való hajlam (azonosulás az anyával, a női princípiummal)
- hajlam a pszichózisra (elmebajra) - ennek már nem emlékszem az okára.

Ennyi bevezetőnek és offnak.
Előre elég?

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 22:54:26

Ja, és kifelejtettem:

- hajlam a donjuanizmusra: minden nőben az anya prototípusát keresi, de nem találja, ezért fut nőtől nőig. Képtelen a hűségre. Csak az anyaképhez hű.

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 23:13:48

@szorokin: Na, így offoljak, egymagam.
Nem szórakoztató, egyáltalán.

Ezért elköszönök. Majd talán holnap összejön!

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.29. 23:51:42

@Donna (Cara)mba:

"Előre elég? "

mi az hogy :)))

köszi !

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.30. 00:43:51

@Donna (Cara)mba: @arlequin:

egyébként lehet h arlquin-nek van igaza és csak élni kell az életet, létezni.

észrevenni dolgokat.

pl kedden egy villám sujtotta fát láttam, szénfekete volt...
tetején 2 kismadárral, talán pacsírták ..
énekeltek,
tavasz van, mégiscsak.

arlequin 2010.04.30. 08:21:52

@szorokin: offolgatunk, offolgatunk? hihihi.

@Donna (Cara)mba: dobd ki azt a jungot gyorsan.
egy kis házifeladat:
www.terebess.hu/keletkultinfo/rg.html

és
www.tradicio.org/kvintesszencia/regnequant.htm

kötelező olvasmányok. van egy pár ;-)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.30. 09:25:47

@arlequin: + @Donna

tibeti halottaskönyvvel megbírkóztál ??
az nekem eredeti (magyarra fordított) formában
sok volt...
túl sok...

de épp ezért érdekel,
azaz azért, mert nem látom át, nem értem
engem az ilyen dolgok szoktak érdekelni
ha látom/értem akkor már uncsi (... türcsi pancsi
nyalcsi gagyi...)

+
nem akartam kommentárt olvasni.
ne monnyák meg h mire figyeljek
és h miről mit gondoljak

arlequin 2010.04.30. 09:34:04

@arlequin: kedves barátom fordította az új kiadást tibetiből ;-D
durva? ilyen az élet. szokd mög.
na szevasztok, mönnöm köll robotolni.

Donna (Cara)mba 2010.04.30. 10:07:13

@arlequin: René Guénon nevét hallottam, de sohase emeltem le egyetlen könyvét sem.
Jungot majd elintézi az idő, de ő is felfigyelt az ázsiai vallási képzetekre. Például a mandalákra (ahogy te írád, a valláskörökre), "Az aranyvirág fakadásának titkát" is tanulmányozta, érdekelte a szimbolikája, melyet összevetett az európai - szerinte - vallási képzetekkel, amelyek már kifakultak,nincs meg az eredeti frissességük, hajtóenergiájuk elkanyarodott a kereszténység valaha energiákkal telített képzeteitől. Ő írta, ha kivész a fehér ember vallása, a vallási funkció energiája nem vész el, legfeljebb "izmusokban" veszi át a szerepét, vagy a has (mondhatnák aranyborjú, pénz, hatalom) imádása válik istenné.

De neked már megígértem, soha többet Jungról, Mételynek tartod, értem. A te dolgod. Bocs, hogy megszegtem fogadalmam. De valahogy válaszolni akartam és ezt nem kerülhettem meg.

Hamvast olvastam (messze nem mindent, iszonyatosan hatalmas az életműve), de kézbe veszem amint tehetem Guénont is. Kíváncsivá tettél. Legyen neked jó és eredményes napod!

Donna (Cara)mba 2010.04.30. 10:29:09

@szorokin: Nem, és egyelőre nem áll szándékomban elolvasni. Pillanatnyilag halál az életem.Vagy éppen ezért jó lenne egy köztes-lét útmutató?:)

Halál vagy túlélés. Rohanunk az anyagi csőd felé, 220 km/órával - és ezt a magánélet is megsínyli.
De ne keseregjünk. Ennek nem itt van a helye.
Erről nem vagyok hajlandó diskurálni. Slussz.
Bármi egyéb, amit akarsz.

Donna (Cara)mba 2010.04.30. 10:33:00

@Donna (Cara)mba: Javítás: varázskörökre
(de csak tagadd, hogy vajon létezik-e empírikusan tudatalatti elszólás/elírás. Tessék, íme: valláskörök:)))))varázskörök helyett. És csak most, a második bejegyzésem után ugrik a szemem elé:)
A tetejében mindkét szó kifejező!

arlequin 2010.04.30. 11:39:26

@Donna (Cara)mba: amit most élünk, az is köztes lét a hagyomány szerint,
guénon nagyon rágós, de nagyon jó. az összes felesleges sallangot lepucolja.
jung pedig egy avatatlan pszichomókus és fingja nem volt arról miről szól az 'aranyvirág fakadásának titka', nevezetesen a szellemi belső alkímiáról. ilyen könyveket tök felesleges mester nélkül olvasni, aki tudja is, hogy mit jelent, ráadásul a tahóisták (bocs fiúk, de ezt nem hagyhattam ki), vagyis a taoisták szeretnek mindent 'letitkosítani'. például amikor 'égbeszállásról' beszélnek az a csí áramoltatása a gerinc mentén felfelé, a 'láthatatlanság' sok helyen egyszerűen a mozdulatlan révületi ülést takarja. meg ilyenek. jung csak 'bohóckodni' tudott ezzel mester és a megfelelő kulcsok nélkül
ON

Szűrés

OFF

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.30. 13:15:42

@Donna (Cara)mba:

@arlequin: /írtad/
"taoisták szeretnek mindent 'letitkosítani'. például amikor 'égbeszállásról' beszélnek az a csí áramoltatása a gerinc mentén felfelé, a 'láthatatlanság' sok helyen egyszerűen a mozdulatlan révületi ülést takarja."

ez igaz.
van egy jóbarátom
tajcsi - csikung - kungfu "mester" (monnyuk a kungfut elhagyta)

de ezt a csí áramoltatást konkrétan ő is csinálta
/ hátgerincen felfelé ... elöl lefelé ..
+ a cifrázás, eléggé meg van cifrázva az egész /

gyakorlatilag ugyanez a jóga is
..mármint a jógameditáció
/ csak ott csak a felfele irány van
a lefele sokszor kimarad, legalábbis európában az itteni verziókban tipikusan kimarad /

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.30. 13:32:09

@arlequin:

szóval szerintem te alapvetően, lényegében
(de nem kizárólagosan, persze) a

MEDITÁCIÓról beszélsz
/ persze vannak más irányok is ahol ezt a szót nem használják, de
attól még nem kizárt h ott is meditációról van szó /

amihez szintén konkrét
mesterek & hagyományok/irányok/bejárt utak
tartoznak

és annak egyik alapága (részhalmaza) a
MOZGÁSMEDITÁCIÓ, amelyet
...pl barátom kezdett el gyakorolni
[
konkrétan:
tajcsi, csikung - teljes mértékben az
kungfu - a formagyakorlat része szintén az
+
a csi-kung egy univerzálisabb irány,
ha jól értettem barátomat,
egy meta/gyűjtő-fogalom
és pl a csi-kung tulajdonképpen tartalmazza a
tájcsit is ...

és kb / = az én meglátásom fogalmaim szerint / a
csi-kung = mozgásmeditáció (azaz, "kb" minden mozgással összekapcsolódó meditáció)

tehát
oda jukadtam ki ahonnan elindítottam a zárójelet
]

tehát, ahol bonyolult mozgásformáról van szó,
1 "egész estés balettelőadásra" kell felkészülni

és persze a lényeg tulajdonképpen végig az agyban van
az agy meditációs állapotba kerül a mozgás
során/alatt...

Donna (Cara)mba 2010.04.30. 13:41:41

@szorokin: Nem én írtam, Arlequin.
@arlequin: Nem tanulmányoztam az ázsiai vallásokat (bár a mi őshitünk afféle kell hogy legyen. A csí nem érdekelt valahogy soha. A Taot nem értem. Nem az én félig elfeledett ázsiai-félig európai lelkemnek szól.
A végén úgy megkeversz, hogy azt se tudom, mit hiszek, hiszek-e egyáltalán valamit is, képes vagyok saját belátásra jutni?
Guénont megrendelem, egyelőre az ajánlásod okán. Hogy értsem, miről írsz?
Ja, és ha mégis 220-szal a falnak csattanok, (amit ugyan nagyon nem akarok) tudjak bátran bízni abban, vár rám egy másik köztes lét:)
Ja, meg bátor akarok lenni/maradni. Minden körülmények között. Ennyit hátha ad az élet/a köztes lét? Ha megértem, mi az.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.30. 13:43:28

@Donna (Cara)mba:

@arlequin: "beszélnek az a csí áramoltatása a gerinc mentén felfelé,"

+én írtam "gyakorlatilag ugyanez a jóga is
..mármint a jógameditáció
/ csak ott csak a felfele irány van
a lefele sokszor kimarad, legalábbis európában az itteni verziókban tipikusan kimarad /"

..ez konkrétan nagggyyon érdekel engemet
sokszempontból ..

itt jön képbe a
## kundlini kígyó ...##

ugye erről szól bizonyos szempontból az egész.
az összes csakrát megnyitva a csí áramlik a gerinc mentén felfelé
a láb és az "legalsó" csakra a "föld"del kapcsolódik
a "legfelső" csakra pedig az "ég"gel

nézzétek meg ezt a videót/klippet
jól szemlélteti

PTX + Black and White - Frieday
www.youtube.com/watch?v=P4CcbkDfFCY

/ zene goa/psy, nem számít, ha nem szeretitek
a video/animáció miatt linkeletem be /

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.30. 13:44:35

@Donna (Cara)mba:

ja tudom h nem te írtad, de neked is címeztem
mert arlequin hozzád írt témájába vág.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.30. 13:50:50

@Donna (Cara)mba: +@arlequin:

+ amit írtál fentebb, a jungos részben
"- hajlam a pszichózisra (elmebajra) - ennek már nem emlékszem az okára."

na épp ide akarok kilyukadni....

az ugynevezett
## kundalini pszichózis ##

elvileg a fenti gerinc-menti áramoltatós
meditációk bármelyikéről lenne szó,
CSAK
úgy h elöl v valamerre ezt az energiát/csít nem vezetik el a fejből

és ekkor szokott előjönni h a gyanútlan naív
meditáló, aki pl nyugaton tanult jógát
egyszercsak
megőrül.
... naa ez a része qvára de nagyon érdekel engemet.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.30. 13:55:41

@Donna (Cara)mba:

és hogy ez a pszichózis sok esetben
SZERINTEM (hangsúlyozom csak szerintem, saját ötletem !!)
olyanokkal esik meg, akik nem is hallottak/tudnak ezekről a dolgokról;
gőzük sincs a meditációról, bármi ilyesmiről..

egyszerű nyugati emberek, fiatalok, idősebbek
CSAK idővel
megőrülnek... v öngyilkosok lesznek, stb

és mégis lehet h egy ilyen keleti meditációs/csís/kundalinis modell pontosan leírná h miért is őrültek meg
....
és itt a sok pont
....

arlequin 2010.04.30. 14:10:09

@szorokin: én magam is tajcsi gyakorló voltam, 8 évig. aztán leszoktam.;-)
a mozgásos meditáció nem rossz dolog, de szellemi tanítás nélkül öncéllá és egodiasztolévá silányul.
és kínai mestertől tanultam. még régen tanultam is kínaiul, de már elfelejtettem.
a 'kung' egyébként munkát jelent. kung-fu = nehéz munka. csikung='erőmunka' ;-D
a klip amit mutattál a gyerekeknek való, szép, látványos, a zene gyilkos, a lehető legrosszabb hatással van a pszichofizikai szervezetünkre.
ha nincs mestered, akkor könnyen megőrülhetsz, ha van akkor megbolondulsz ;-)

arlequin 2010.04.30. 14:15:55

@Donna (Cara)mba: tudod drága donna...
szóval ezt így: blogon megbeszélni = lehetetlen
de bízz az istenben mert jó és szeret. még engem is... ;-D

Donna (Cara)mba 2010.04.30. 14:16:27

@szorokin: Én már röstellem, hogy annyiszor kell leírnom: "én nem értek..." és itt rengeteg dologgal behelyettesíhető.

Szal nem értek a kundalini jógához, sőt semmilyen jógához nem lenne türelmem, én olyan fészkelődős fajta vagyok:(

A jungi értelemben vett pszichózist a tudatalanban lévő tartalmaknak a tudatba történő "betörése" okozza. Hisz gondolj például egy tetszés szerinti álmodra: ha reggel felébredve, töprengsz rajta, az rendben van, gyanítod, az is hozzád tartozik, csak nem teljesen "logikus, racionális, világos". Ha most egy álmodról (ez csak szemléltető példa) nem tudnád, hogy álom, és éber létedben élnéd, nos akkor inadkevát módon reagálnál a földi, emberi léptékű való világra. Vagyis elmeháborodott lennél.
De megfigyelések szerint van a pszichózisban is "logika", csak nagyon nehezen kihámozható, pont mint egy álom. Kellene hozzá az elmebeteg belátó értelme, ami ugyebár homályba burkolózott, ezért nem használható. Ritkán meg lehet érteni a pszichózisok logikáját, de azt hiszem, csak nagyon ritkán.
Kiváltó okát tudtommal még nem ismerik.

Donna (Cara)mba 2010.04.30. 14:30:44

@arlequin: Hej, a fene megette, amikor rossz/jó sorsom összehozott egy virtuális Bolonddal:) Emlékszel, a Vbőrön azon minutában kiszúrtalak:(
Nem úgy akarlak én megismerni, hogy ki vagy, mi vagy a valós életben, találkozni se akarok veled, hanem úgy, mint egy gyermek: szétszedni a virtuális világ által tükrözött lényedet, belenézni a fejedbe, a szívedbe, vesédbe, szétszedni, összerakni...De igazad van, nem megy, nem lehet.
Benned valami olyasmi izgat, amit magamban gyanítok, de nem tudom, hol van, merre keressem?
Ugye értesz?

Közben meg megy a hétköznapi életem, ami csupa csapás.
Kicsit rádcsimpaszkodtam,(nem csupán én, de csak magamról beszélhetek) de ne ijedj meg tőlem. Egy fontos rejtély hordozója lettél. Senki nem tehet róla. Te a legkevésbé.

Szorokin is és még más is érdekel, de egy fontos rejtélyt te hordozol.

Gyönyörű kis off, méltó Szorokin offolós blogjához:-D. Igazi offtopic. Ami különben mindig a lényeg;-D

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.30. 14:54:43

@arlequin:

"ha nincs mestered, akkor könnyen megőrülhetsz, ha van akkor megbolondulsz ;-) "
:DDDD

"a klip amit mutattál a gyerekeknek való, szép, látványos"
persze csak a tiszta képlet jól látható rajta
..
lótuszülésben, meditál, az energiák a csí áramlik
stb stb

ha valaki nem vágja a témát kíváló közelítés/illusztráció első körben...

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.30. 14:56:19

@Donna (Cara)mba:

"Szorokin is és még más is érdekel, de egy fontos rejtélyt te hordozol.

Gyönyörű kis off, méltó Szorokin offolós blogjához:-D. Igazi offtopic. Ami különben mindig a lényeg;-D"

:DDDD

arlequin 2010.04.30. 15:02:43

@szorokin: ja, csak közbe a zene faszán tönkreteszi/összezavarja az energiarendszert folyamatos pszichikus csapásokat mérve a plexus solarisra. ez kb olyan mint békéért háborúzni.

arlequin 2010.04.30. 15:05:40

@arlequin: @szorokin: @Donna (Cara)mba:

ja és igen
______ ______ ______
I I I I
I I I I
I I ----- -----
I I I I
I I I I
------ I I

ízirájder öcsém!

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.30. 15:06:06

@Donna (Cara)mba:

"A jungi értelemben vett pszichózist a tudatalanban lévő tartalmaknak a tudatba történő "betörése" okozza."

a lényegre tapintottál rááá
:))))

komolyan.

van sok módszer, amivel az ember bizonyos agyterületekhez, emlékekhez, agypályákhoz
képes hozzáférést szerezni

többek között (szerintem legalábbis),
erről (is) szól a
-meditáció /legyen az jóga, v pl valamilyen mozgásmeditáció/

+ jung/freud felől nézve:
-a pszichoanalízis ..a gyakorlatban

pl
--a kérdezéses módszer
--az automatikus írás
--mondok egyet/mutatok valamit (pl kártyákat)
és te erre azonnal mondasz valamit (kell)
+ késöbb kialakult...
--az autogén tréning, ami szerintem szintén egyfajta, a nyugati pszichiátria által elfogadott meditációs (és esetleg egyéb) módszer

ha jól látom, mindig hozzáférést nyerhetsz bizonyos "tartalmakhoz"
/ ld feljebb: "agyterületekhez, emlékekhez, agypályákhoz" /

szóval számomra ez kerek világ. :)))

arlequin 2010.04.30. 15:06:16

@arlequin: na ez nem jött össze, pedig olyan szép nagy OFF volt. brühühü ;-(((

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.30. 15:07:21

@arlequin:

le kő némíttani a hangot és akkó illusztrálódik a
beavatatlanok számára by animácijja/videjó

:))

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.30. 15:19:12

@Donna (Cara)mba: @arlequin:

kedvenc világokat ütköztető példám:

h a nyugati pszichó-cuccban(ahol nincs szó csí/kundalini/meditáció/kundalíni pszihózisrúú),
ami többnyire a pszichoanalra építkezhet...

pontosabban, azon belül:
a példám:

a kognitív terápia / autogén tréning
(TEHÁT itt sincs szó csí/kundalini/meditáció/kundalíni pszihózisrúú)
felteszik a kérdést a páciensnek előtte:
h ismer e a családjában, felmenői között elmebeteget ....

hmmmm...

ez elgondolkodtató.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.30. 15:20:16

@arlequin:

I I I I
I I I I
I I ----- -----
I I I I
I I I I
------ I I

+
dsgjioerwtg9r8öetu394öu79ö827u98uz79r8weqzhruiwpjkhawlrwettjkogpuri9ö38u579ö217u5987uz8rw89zriohrjkasnhdéahrewhswzhrwzhr98ö3wquő98ö27491u75ü7uzrw9pzoriwpqhjrwoipqhrwqoirhoiwphtoiewpzhewoizhoitwe

na erre varrj gombot
grrrrrrrrrr

:)))

Donna (Cara)mba 2010.04.30. 16:04:45

@arlequin: Rajzolni valahogy csak tudok, de ez amit itt ákombákomoztál, hát ez lehet, hogy modern művészet, de nekem nem mond semmit:)

Amúgy Pécsen lakom, de ez abszolut lényegtelen.

Donna (Cara)mba 2010.04.30. 16:12:04

@szorokin: Húúú, ettől a zenétől megborzongtam és elborzadtam. Remélem, ez csak elrettentő példája a kelgyóknak, meditációnak, mög mindeféle csudának;-D
Futkos a hideg a hátamon még most is, pedig szép idő van:)

Donna (Cara)mba 2010.04.30. 16:13:20

@Donna (Cara)mba: Kérelek, írd meg, mit rajzoltál, mert én ezt meg nem fejtem még ebben a köztes létben sem, de még a legkövetkezőben sem:)

Donna (Cara)mba 2010.04.30. 16:35:01

@szorokin: Az öröklött elmebajról (ha már ilyen szépen megrekedtünk ennél a témánál) majd a genetika vagy felmutat valamit, vagy se:)
A lélek nem csak oly éteri, mint az képzeljük. Azért elég röndösen be vagyunk kábelezve idegpályákkal, azoknál egy csomó elágazás, szinapszis, csatlakozás, miegymás: maga az Úristen tervezte, lehet, csak ő tud rajta eligazodni.
Javasolnám, térjünk le az elmebaj topicról, offoljunk valami másról, ami azért lélek-építőbb jellegű. Jó?

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.30. 16:47:58

@Donna (Cara)mba:

a zene csak a látvány/kép miatt...

jobban kellett vóna figyelmeztetnem..
h tessék elnémítani és akkó már ögész hallgatható lesz

nagypapám mondta h minden zene szép, csak elég halkan kell hallgatni
(pl lenémítva :P:P )

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.30. 16:51:00

@Donna (Cara)mba:

a jungos megközelítésre is igaz ugyanez
a genetikai irány...
elmebaj/pszichózis/öngyilkosság szempontból.

szóval sok mindenre
csak az
1 génterápia, co
2 gyógyszerezés látszik
egyedüli megoldásnak
(jelenleg, legalábbis)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.30. 16:52:35

@arlequin: @Donna (Cara)mba:

javaslom dobjatok fel témát

vagy posztoljatok (KOMOLYAN)
!!!

(emilbe meg írjátok meg léccilécci h mit kell nekem ehhez átállítanom, h ezt megtehessétek)

Donna (Cara)mba 2010.04.30. 16:59:37

@szorokin: Jól mondta nagyapád: ez is jó zene, ha az embör gyermeke teljesen elnémítja;-D Akkor már hallgatni is lehet - a csendet.

Donna (Cara)mba 2010.04.30. 17:16:41

@szorokin: Van sok bajunk a világban, nekem meg ippeg ölég:((((
Az öngyilkossággal soha nem foglalkoztam igazán, csak néha képzelegtem, hogy mennyire megsiratnának;-D Ez egy buta, gyerekes játék volt, önsajnálatom kifejezése képekben. Aztán olyan sokan lettek öngyilkosok körülöttem, ismerősök között, és rájöttem, mit jelentaz, hogy: egyetlen életed van (bár Arlequin szerint ez nem így van). Harmadnapra napirendre térnek fölötted. Az élet megy tovább. Eldobod magadtól, akkor kész. A te bajod, kis ideig a családodé. Sírodat meg benövi a fű.
Apám rettegett a haláltól. Ott voltam mellette az utolsó héten, a kórházban, kora reggeltől késő estig. Mindig orvosok között akart lenni, úgy érezte, ott nem érheti baj.
Ennek most ősszel lesz 4 éve. Nem ment még el, velem van. Sohase ismertük egymást: nagyon visszafogott, tartózkodó volt. Csak a szigorát éreztem, szeretetét csak hinni mertem. Érzelmeiben befele forduló, csendes ember. Soha nem fejtem meg ki ő.
Nem is tudom, hogy jutott eszembe mindez.

Na, majd felvidulok és írok vagy küldök valami vidámat.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.30. 17:31:55

@Donna (Cara)mba:

kűttem levelet, nézd meg
ill dalokat, muzsikokat
olyasféléket, amiket
ZENE-ként ajánlok és nem video/klipp-ként

:))

remélem lesz vidító jellegük,
és szeretni fogod őket :))
/ én nagyon szeretem pj harveyt /

Donna (Cara)mba 2010.04.30. 17:33:03

@szorokin: Az Omega ósdi, én is az vagyok, hát nézd az óceánt és ha nem tetszik a zene, ahogy nagypapád mondta: halkan lehet ezt is hallgatni:

<object width="445" height="364"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/rQWVV2vWa1w&hl=hu_HU&fs=1&color1=0x2b405b&color2=0x6b8ab6&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/rQWVV2vWa1w&hl=hu_HU&fs=1&color1=0x2b405b&color2=0x6b8ab6&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>

Donna (Cara)mba 2010.04.30. 17:35:49

@szorokin: Bocs, nem így akartam küldeni a Hajnali óceánt:-DDDDDDD, hanem valahogy így:

www.youtube.com/watch?v=rQWVV2vWa1w

Donna (Cara)mba 2010.04.30. 17:37:07

@szorokin: Köszi, megnézem és majd késő este visszajövök. Addig is: szia!

Kartal (rezervált) 2010.04.30. 17:52:16

@Donna (Cara)mba: "egyetlen életed van (bár Arlequin szerint ez nem így van)" - nem csak szerinte, és persze, hogy nem csak egy van. Bár ez túl bonyolult, és csak egy nagy OFF lenne, azzal mög fejbe vernék mindenkit. Bár a bohóc szerint csak egy bunkó vagyok, az pedig fejbeveréshez az pont megfelelő... xD

Kartal (rezervált) 2010.04.30. 17:56:45

@Donna (Cara)mba: nekem Junggal az egyetlen problémám, hogy megtorpant a küszöbön, egyébként szeretem a munkáit.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.30. 18:54:17

@Kartal (beleszól):

"Junggal az egyetlen problémám, hogy megtorpant a küszöbön"

hogy érted ?
mire gondolsz ?

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.30. 18:56:21

@Kartal (beleszól):

"és csak egy nagy OFF lenne"

hááát hova írd meg ha nem az offolósba

:))

pimpalini 2010.04.30. 19:32:37

@Kartal (beleszól):

Jung-ról cssak annyit, hogy lángoknak lett martaléka a marharépa tartaléka.
Emiatt vitatható a teljesítménye az utókor számára.

pimpalini 2010.04.30. 19:34:29

@szorokin:

Miért?
Igazán megérthetnéd, hogy nemcsak a nyugati civilizáció privilégiuma az állatokkal folytatott szexuális aktus.

pimpalini 2010.04.30. 19:35:54

@Donna (Cara)mba:

Bizonyos körülmények között, bizonyos napokon érthető lenne ez a viselkedés, de így, önmagában felfoghatatlan és visszataszító.
Vagyis Visszatasziló...

pimpalini 2010.04.30. 19:38:12

Egy jótanács:

Legközelebb légyszíves fogalmazz kicsit tömörebben, mert hát az ember életkedve is elmegy, a nap meg lemegy, mire a kedvetlen blogger végigrágja magát a cikornyás körmondat halmazán, s a körülírások erdején.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.30. 19:38:52

@pimpalini:

Visszatasziló vs Tasziló

gigászok harca.

pimpalini 2010.04.30. 19:39:41

@arlequin:

A plasztikázott tarajos sülökkel csak az a probléma, hogy nehezen találnak be a sütőbe, így az húsuk kissé rágós...

pimpalini 2010.04.30. 19:40:17

GÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓL!!!!!!!!!!!!!!

Vezet az Újpest!!!!!

pimpalini 2010.04.30. 19:42:07

@szorokin:

Nem mindegy, hogy viking-e Rica, vagy e Rica viking, aki másnéven lehet Viking Erica is...

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.30. 19:43:34

@pimpalini:

"Legközelebb légyszíves fogalmazz kicsit tömörebben, mert hát az ember életkedve is elmegy, a nap meg lemegy, mire a kedvetlen blogger végigrágja magát a cikornyás körmondat halmazán, s a körülírások erdején."

igen. magának maximálisan igazat köll adnom.
megértem mély megrendülését és megindultságát
e skandallum alatt/mellett/felett...
egész embert kíván a poszt elolvasása és
feldolgozása.

sajnos túl bőbeszédű vagyok poszt/cikkíráskor..

"na ehhez szóljon hozzá !!"
abszolút nem lakonikus, a felesleges jelzők, és mellékmondatok, egyáltalán a felesleges mondatok tucatjai ....

ááááááááááááá.
borzalom.

pimpalini 2010.04.30. 19:57:51

@szorokin:

Gondolom hiába javaslom azt, hogy cikkírás előtt érdemes lenne kicsit elmélyedni a tevetenyésztés, pókfoci-taktikák és a horgászzsinór horgolás rejtelmeiben...

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.30. 20:07:03

@pimpalini:

a pókfoci szó gondolata is felségsértés !
nem elég h a szó önmagában kiejtetlen állapotában blaszfémia, és leírva különösképp megtorolandó gesztus.

pimpalini, i put a jihad on you because of pókfoci
!!!!!

grrrrrrrrrrrrrrr

pimpalini 2010.04.30. 20:24:03

@szorokin:

Görög rétipipitér kerek radar.

Nem minden korsó fénylik, ami kút.

Donna (Cara)mba 2010.04.30. 20:40:55

@Kartal (beleszól): A Bohóc szerintem viccesnek szánta a bunkózást:) Minthogy ez egy kifejezetten offolós poszt. Akinek van kedve offolni, itt megteheti bannolás nélkül. Úgyhogy nyugodtan offolhatsz akaármekkorát.
Akinek az offja meg nem érdekel, arra vállat vonsz. Sztem ennyi szabál pont ölég szabál. Nem?

Donna (Cara)mba 2010.04.30. 21:05:49

@Kartal (beleszól): A küszöböt én sem értem. Feldolgozott annyit, amennyit felvállalt. Lehet elméletével egyetérteni, lehet elvetni. Lehet belőle valamit elfogadni, más részét tagadni.
Nem akárki volt, kibírja az utókor kritikáját:)
Ha meg egy tudós minden szempontból tökéletes és örökérvényű életművet alkotna, akkor soha többet tudós nem kellene ebbe a világba! Ő is tévedett, csak éppen én nem tudom megállapítani, hol, miben.Amit nagyon tisztelek benne, mint tudósban, az a hitvallása: a tudós nem dogmákat gyárt, nem ahhoz igazítja a valóságot, hanem ha egy teória nem válik be, azt elveti, ha mégoly kerek és tetszetős is. És éppen itt vált el útja Freudtól, aki a szexualitást a pszichés tudományok dogmájává akarta tenni.
Pedig előbb "önfenntartunk", csak utána "fajfenntartunk";-D
Magyarán: előbbrevaló biológiai okokból az evés, csak aztán jöhet a szaporodás. Neurózis oka tehát elvileg a zsákmány elszalasztása is lehet, hiszen kb. 1 hónap étel nélkül (ivóvízet feltételezem, hogy van) csendben kimúlunk emez árnyékvilágból:(

Ki a csuda tudja mit fejeznek ki a barlangi állatábrázolások? Hátha egy frusztrációt egy sikertelen vadászat után, aztán valamivel le kellett vezetni a feszültséget: mondjuk egy rajzzal, amely átment rituális, megidéző, szerencsehozó következő napi zsákmányszerzés reményébe. Ha hitt benne a csoport, akkor még össze is jöhetett másnap a masztodon elejtése:)

Donna (Cara)mba 2010.04.30. 23:28:39

@szorokin: Én nem írtam küszöbről. Majd Kartal elmondja, miképpen érti.
Mára elköszönök.

Jóéjt nektek!

Donna (Cara)mba 2010.05.02. 18:40:06

@arlequin: Miért, ez mi szerinted? Van itt téma, amihez tartani kell gyenge jellemű asszonynémbernek magát? Nem! Azt írok, amit akarok, arról amiről akarok. Még Jungról is, akit még a te kedvedért se dobok ki. Csak mellé elolvasom Guénon-t:)

Amúgy már letettem becses személyedről, pályázati kiírást akartam közzétenni, hogy Bolond kerestetik.

Itt valahol oldalt megtalálod Szorokin krikszkrakszai között.

Amúgy meg adósom vagy: mi az a mágus-ábra, amit eccerű halandó nem érthet? Engem nem avathatsz be a titokba? Mert méltatlan, fecsegő vagyok? :-D

Donna (Cara)mba 2010.05.02. 22:46:08

@arlequin: Hát ez:

______ ______ ______
I I I I
I I I I
I I ----- -----
I I I I
I I I I
------ I I

Ez mi ez???????

arlequin 2010.05.02. 23:21:23

@Donna (Cara)mba: jaha! már írtam feljebb. ha kicsikét belemélyülsz akkor rádöbbensz, hogy egy baromi nagy OFF-ot próbáltam beírni, de a kbm így szerkesztette 'össze'. a három vonal fent az O, F, F, felső vízszintes szára, a négy függőleges az O két oldala, meg a két F. és így tovább. a szaggatott vonalak néztek csak ki jól a vízszintes alsó-középső F-szárhoz, meg az O aljához.
érthető?

Donna (Cara)mba 2010.05.03. 07:59:25

@arlequin: Pitypangos jóreggelt!
Most, hogy így elmagyaráztad, teljesen követhető. A szándék nemes volt, lehetett volna az offos blog logója.
De ne add fel, majd máskor jobban sikerül:)

Ui. Egyszer írhatok neked egy privit? Csak úgy, per se. Ok és cél nélkül.

Ui2. A blogolásban eljön az az idő, amikor az ember már unja minden oldalról. Megy, szörföl, és semmi motiváció, semmi mondandó:(
Van, akinél elmúlik.
Nálam elmúlt, mert anélkül, hogy tudnátok róla, életem nagyon válságos szakaszában(még csak most megyek bele igazándiból) segítetek evickélni.

De ez csak nekem érdekem, nektek, hogy "lélek-lélegeztető" gépen tartsatok, semmi érdeketek, motivációtok nem fűződik hozzá. Nem is tudtatok róla. Szabadok vagyunk és érdek nélküliek:)

Kemény nyár, kemény, ősz és kemény tél vár rám, férjemre, ebből kifolyólag érzelmileg fiamra is, és még ki tudja, hol a vége

Shalom és béke Veled, békesség istentől, ma valszeg csak este leszek. Egyszer meg majd nem leszek:( Mindennek rendelt ideje van.

arlequin 2010.05.03. 08:19:15

@Donna (Cara)mba: írjál persze, per se. szép napot
süti beállítások módosítása